امروزه، در کلانشهرها، دغدغهی پارکِ خودرو، به نگرانیِ هر روزهی اغلب شهروندان تبدیل شده است. به دلیل رشد جمعیت و افزایش شمار خودروها روز به روز ضرورت بهرهبرداری بهینه از فضای پارکینگ در فضاهای شهری بیش از پیش احساس میشود. در این راستا، ادغام فناوری با سیستمهای اتوماسیون پارکینگ میتواند به تسهیل امور مدیریتی و ارائهی خدماتی بهتر بینجامد. در این مقاله، شما را با مهمترین مزایای استفاده از پنل اس ام اس در کنار سیستم های مدیریت پارکینگ آشنا کنیم.
ضرورت استفاده از سیستمهای پارکینگ هوشمند در کلانشهرهای امروز
سامانه پیامکی مدیریت پارکینگ
شما می توانید با استفاده از اتصال سامانه پیامکی به سامانه مدیریت هوشمند پارکینگ خود اقدام به ارسال پیام های با محتوای مفید کنید. زمانی که آگاهی کامل و دقیق از شماره و محل خودروهای موجود در پارکینگ دارید، می توانید به آن ها با پیامک اطلاع رسانی کنید.
اگر فضای مناسبی در پارکینگ برای نصب بیلبورد تبلیغاتی دارید می توانید پیشنهاد تبلیغات را برای غرفه داران ارسال کنید.
می توانید با ارسال پیامک باعث افزایش ضریب امنیت خودروها در لحظهی تردد، ورود، خروج و توقف شوید.
می توانید از قیمت گداری جایگاه های مختلف با پیامک اطلاع رسانی کنید.
اطلاع رسانی در مورد زمان تعطیلی یا باز بودن پارکینگ.
محاسبه زمان و قیمت برای هر ماشین و ارسال آن بوسیله پیامک.
معرفی مشتریان ثابت با امکان درج درصد تخفیف و با درصد افزایش.
کاهش هزینهی نیروی انسانی به دنبال استفاده از سامانه پیامکی.
امکان ارسال پیام کوتاه هنگام ثبت نام مشتری با قابلیت تنظیم پیام .
نمایش سقف اعتبار و میزان بدهی هر فرد در لیست مشتریان با پیامک
افزایش میزان ایمنی و امنیت برای خودروها و سرنشینان با اطلاع رسانی پیامکی.
مدیریت ترافیک و دسترسی به مجتمع بهویژه در زمانهای اوج با ارسال پیامک به مشتریان .
دسترسی سریع راننده به نخستین جای پارک در کوتاهترین زمان و مسیر ممکن با ارسال پیامک در مورد جایگاه های خالی.
سهولت در بازیابی محل پارک خودرو در هنگام بازگشت در کوتاهترین زمان و مسیر ممکن با ارسال پیامک
قابلیت برنامهریزی و مدیریت برای ساعات اوج ترافیک
کاهش ازدحام و راهبندان و در نتیجه کاهش آلودگی در فضای پارکینگ
کاهش هزینههای عملیاتی و افزایش درآمد پارکینگ
تعریف انواع تعرفه های ورود : ساعتی ، ثابت و شبانه روزی برای هر نوع وسیله نقلیه
امکان اعلام ترددهای اعضاء / غیراعضاء ، ترددهای بدون ورود ، ترددهای بدون خروج و ترددهای دارای ورود و خروج به شکل جداگانه