متن-پیامک-های-انتخاباتی

تبلیغات پیامکی برای انتخابات در سال های اخیر با سرعتی سریع وارد جریان شده است. هزینه‌های تبلیغات سنتی در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس دوازدهم برای نامزدهای انتخاباتی افزایش یافته و نوآوری های دیجیتال، از قبیل پیامک‌ تبلیغاتی، هر روز به رشد خود ادامه خواهند داد. در مورد اصول ارسال متن پیامک های انتخاباتی چیزی می دانید؟ در این مطلب چند سوال متداول در مورد تبلیغات پیامکی در انتخابات وجود دارد:

1. پیامک انتخاباتی چیست؟ 

پیامک انتخاباتی یک روش ارتباطی است که در آن نامزدهای انتخاباتی در انتخابات مجلس دوازدهم برای افزایش آگاهی و حمایت مردم پیامک ارسال می کنند. ارسال پیامک یکی از رایج‌ترین شکل‌های بازاریابی برای کمپین‌های سیاسی است، زیرا به آنها اجازه می‌دهد تا به سرعت پیام‌ها را به افراد ارسال کنند. برخی نیز ممکن است از ارسال پیامک دوطرفه برای برقراری ارتباط با حامیان خود استفاده کنند، که نیاز به برقراری ارتباط بین فردی که پیام ارسال می‌کند و گیرنده دارد.

به عنوان مثال در انتخابات آمریکا، جو بایدن با یک پیامک از حامیان برای دریافت پیامک های بعدی اجازه خواست. حامیانی که به این شماره پیامک ارسال کردند، آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات را از ستاد انتخاباتی او دریافت کردند.

2. آیا پیامک قانونی است؟

بله، بازاریابی پیامکی برای کمپین های انتخاباتی کاملا قانونی است. با این حال، وزارت ارتباطات دستورالعمل ها و قوانین خاصی برای ارسال پیامک دارد که باید از آنها پیروی کرد. همه کمپین ها در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ باید با تیم حقوقی خود مشورت کنند تا بهترین شیوه ها را برای نوشتن متن پیامک های انتخاباتی اجرا کنند.

3. آیا افراد می توانند دریافت پیامک را لغو کنند؟ 

بله، مردم می توانند اشتراک خود را در پیامک انتخابات مجلس ۱۴۰۲ لغو کنند. هر پلتفرم پیامکی ممکن است دستورالعمل‌های متفاوتی برای حذف مخاطبین از لیست خود داشته باشد. اما لغو پیامک در هر پلتفرمی وجود دارد و باید برای توقف دریافت ارتباطات پیگیری شود.

به عنوان مثال، می توان در نوشتن متن پیامک های انتخاباتی از کلیدواژه های خاصی مانند STOP، LAGHV، NO، END یا QUIT برای انصراف استفاده کرد. در همه پلتفرم ها استاندارد مشابهی در لغو پیام وجود دارد .

‌بیشتر بخوانید: سریعترین روش تبلیغات انتخاباتی | آشنایی با مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی

4. چرا باید از پیامک در انتخابات استفاده کنیم؟ 

متن-پیامک-های-انتخاباتی

ارسال پیامک یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به حامیان انتخاباتی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است. اکثر پیام های متنی در عرض سه دقیقه پس از ارسال خوانده می شوند و نرخ باز شدن آنها نزدیک به 98٪ است. به عبارت دیگر، ارسال پیامک یک راه بسیار قابل اعتماد و موثر برای دریافت اطلاعات، صرفه جویی در سرمایه و رساندن اطلاعات مهم به حامیان است.

به علاوه، حامیان می‌توانند به این پیام‌ها پاسخ دهند و یک خط ارتباطی مستقیم برای سؤالات، نگرانی‌ها و سایر بینش‌هایی که می‌تواند در انتخابات ارزشمند باشد، داشته باشند.

5. برای نوشتن متن پیامک های انتخاباتی، بهترین راه چیست؟ 

متون رقابت های انتخاباتی در انتخابات مجلس دوازدهم حاوی طیف وسیعی از محتواها هستند. نامزدها می‌توانند از پیامک برای اطلاع‌رسانی به حامیان در مورد خط‌مشی ها، درخواست کمک‌ مالی و اطلاع به رای‌دهندگان استفاده کنند. با این حال، صرف نظر از جهت محتوا، در اینجا چند نکته برای تاثیر گذار بودن متن پیامک انتخاباتی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس وجود دارد:

  • پیام را با جزئیاتی مانند نام، منطقه سکونت یا شغل شخصی سازی کنید
  • در هر پیام یک فراخوان برای اقدام (CTA) بگنجانید
  • سبک‌های پیام‌رسانی مختلف را آزمایش کنید، مانند ایموجی ها، تا ببینید چه چیزی بهتر عمل می‌کند.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.