متن-پیامک-انتخاباتی-شورای-شهر

کمپین سیاسی یا کمپین انتخاباتی ابزاری است که از طریق آن کاندیداها و احزاب سیاسی ایده ها و مواضع خود را در مورد مسائل جاری به رای دهندگان ارائه می کنند تا بر تصمیم گیری آنها تأثیر بگذارند و به نفع یک نامزد یا حزب خاص رأی دهند. برای ایجاد یک کمپین سیاسی موفق در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس ۱۴۰۲ ، نامزدها و احزاب سیاسی از انواع تکنیک های بازاریابی برای دستیابی به رأی دهندگان در آستانه روز انتخابات استفاده می کنند.این تکنیک ها شامل تبلیغات رادیویی، بیلبوردها، آگهی‌ها، تبلیغات چاپی و موارد دیگر می‌شود. یک راه عالی برای تسریع کمپین سیاسی استفاده از متن پیامک انتخاباتی شورای شهر است.

با نرخ باز شدن 98 درصد و 7.5 میلیارد کاربر تلفن همراه تا سال 2026، بازاریابی پیامکی می تواند دسترسی به رای دهندگان در کانالی که بیشترین استفاده را دارند تسریع ببخشد و به کمپین سیاسی شما کمک کند. ما به چند ایده برتر پیامک انتخاباتی موثر برای تسریع کمپین سیاسی شما و ویژگی‌های پیامک در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس می پردازیم.

هشدارها و به روز رسانی های انتخابات مجلس ۱۴۰۲

با ارسال هشدارها و به روز رسانی های سیاسی از طریق پیامک، از روزهای مهم منتهی به انتخابات نهایت استفاده را ببرید. این هشدارها می تواند در مورد رویدادها، دیدگاه های سیاسی، مواضع و موارد دیگر در انتخابات مجلس دوازدهم باشد. شما به راحتی با خدمات ویژه ای که پیامک دارد می توانید به طرفداران و مخاطبان خود رای دهید. اینکار به سادگی با کلیک بر روی تنها یک دکمه قابل انجام است تا به دست هزاران کاربر برسد. این نکته قابل ذکر است که حتما در هنگام ارسال پیامک به مخاطبین خود، گرینه های عدم ارسال و لغو پیامک را اعلام کنید تا مزاحمتی برای آنها نداشته باشید.

مثال از متن پیامک انتخاباتی شورای شهر: 

  1. ساعت 14 بعد از ظهر در بوستان یاس میزبان شما هستیم. به ما بپیوندید و از نامزد انتخاباتی خود حمایت کنید. انصراف از پاسخ: STOP
  2. ما تا سال 1405 انتشار گازهای گلخانه ای را متوقف می کنیم. کد انتخاباتی  : 2456 .انصراف : LAGHV
  3. حمایت خود را این شنبه در کافه ستاره نشان دهید. نامزد شما در مورد اینکه چگونه بیکاری را کاهش می دهد، پاسخ خواهد داد. انصراف از پاسخ STOP

بیشتر بخوانید: مزایای ارسال پیامک در انتخابات 1400 | راهکارهای افزایش هوادران در انتخابات 1400

سازماندهی داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم

متن-پیامک-انتخاباتی-شورای-شهر

بسیاری از احزاب سیاسی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس توسط طرفداران خود حمایت می‌شوند. این افراد داوطلبانه در جلسات انتخاباتی وقت می‌گذارند، کارت‌های نحوه رأی‌دهی را در روز انتخابات به افراد می‌دهند. پیامک راه آسانی برای سازماندهی داوطلبان و کمک خواستن از آنهاست. این روش حمایت های زیادی برای شما فراهم می کند. برخی از این داوطلبان به راحتی و با دریافت متن پیامک انتخاباتی شورای شهر به شما می پیوندند. در صورتیکه بدون ارسال پیامک هیچ اطلاعی از محل حضور شما ندارند و نمی دانند چگونه باید به شما کمک کنند. اما با این روش به راحتی آنها را در جریان می گذارید و نحوه کمک رسانی را برایشان شرح می دهید.

مثال از متن پیامک انتخاباتی شورای شهر: 

  1. حضور شما در جلسه کمپین دکتر فرامرز رحیمی در روز جمعه 25 بهمن در رستوران ستاره باعث افتخار ماست. ما از حمایت شما خوشحال خواهیم شد.
  2. ما به داوطلبان برای انتشار تراکت های تبلیغاتی خود در منطقه نارمک نیاز داریم. آیا می توانی کمک کنی؟
  3. آیا در روز انتخابات در دسترس هستید؟ ناهار و هدایای ویژه برای داوطلبانی که در مراکز رای گیری در سراسر شهر کمک می کنند. ما از کمک شما خوشحال می شویم.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.