متن-تبلیغاتی-کاندیدای-مجلس

ارسال اس‌ام اس به صورت دستی، تنها باعث هدر رفتن وقت و کاهش شانس موفقیت در انتخابات می‌شود. بنابراین، اگر به دنبال راهی مطمئن و سریع برای ارسال متن تبلیغاتی کاندیدای مجلس یا شورای شهر و … هستید، استفاده از یک پلتفرم پیامک انبوه که با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد، معقول‌تر به نظر می‌رسد. میزبان پیامک یک پلتفرم بازاریابی پیامکی با ویژگی‌های مختلف است که برای ارتقای موفقیت شما در انتخابات طراحی شده است. ارسال پیامک انبوه به شما این امکان را می‌دهد که یک پیام واحد برای همه مشترکین خود به طور همزمان ارسال کنید. علاوه بر این، ویژگی تقسیم‌بندی شما را قادر می‌سازد تا پیام‌های متنی شخصی‌سازی شده ارسال کنید و تعامل را افزایش دهید.

شما می‌توانید پیام‌های پرکاربرد را به‌عنوان الگو برای ارسال‌های بعدی ذخیره کنید. با قیمت‌های بصرفه و منعطف، خیالتان راحت است که بسته‌های ما متناسب با نیاز و بودجه شما است. قانون تبلیغات کاندیدای مجلس خبرگان ، شورای شهر و … شما را ملزم می‌کند که به مشترکین اجازه دهید از دریافت پیامک توسط شما انصراف دهند. می‌توانید به آن‌ها در پیامک خود توصیه کنید که کلمه STOP را برای لغو اشتراک ارسال کنند.

گروه‌بندی مخاطبان

متن-تبلیغاتی-کاندیدای-مجلس

گروه‌بندی مخاطبین برای ارسال تبلیغات پیامکی کاندیدای مجلس بسیار مهم است. برای گروه بندی، به جزئیات بیشتری از مشترکین خود نیاز دارید، از جمله آدرس ایمیل و کد پستی، که می‌توانید آن‌ها را از طریق فرم ثبت نام یا پیام‌های خوش آمدگویی جمع آوری کنید.  کدهای پستی برای گروه‌بندی‌های مربوط به مکان ضروری هستند. به عنوان مثال، جلسات و درخواست از داوطلبان در شهرستان شما نیاز به مکان دارند. با آدرس‌های ایمیل، می‌توانید حامیان خود را با فعالیت‌هایی مانند کمک‌های مالی گروه‌بندی کنید. بنابراین برای پیروزی در انتخابات 1402 پیامک‌ها و قدردانی‌های خود را متناسب با شخص مخاطب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: پیامک انبوه | نیاز به پیامک انبوه برای رشد کسب و کار

متن تبلیغاتی کاندیدای مجلس را چگونه بنویسم؟

اکنون که عناصر بازاریابی پیامکی را در اختیار دارید، در ادامه نکات عملی برای نوشتن متون پیامک انتخاباتی جذاب آورده شده است:

دقیق باش

حتی اگر پیامک شما مستقیماً به حامیان انتخاباتی برسد، باید بدانید که همزمان با شما چندین نفر برای جلب توجه رأی دهندگان در حال رقابت هستند. با توجه به اینکه شما فقط ۷۰ کاراکتر و چند ثانیه برای ارسال پیام از طریق SMS در اختیار دارید، باید سعی کنید متنی را بنویسید که با مخاطبان ارتباط برقرار کند و دلیل ارسال این متن و اقدامات مورد نیاز را نشان دهد.

نمونه متن تبلیغاتی کاندیدای مجلس:

هوایی پاک و سالم با انتخاب بهترین کاندیدای شهر تهران مهندس سعید قلی زاده فارغ التحصیل از دانشگاه فرانکفورت با مراجعه به شعب اخذ رای ما را یاری کنید. وبسایت : www.fdhgh.ir کد انتخاباتی: 21546 تاریخ انتخابات: 1402/12/03

پیامک را شخصی‌سازی کنید

کدامیک از متون زیر برای شما جذاب‌تر است:

۱)محسن عزیز! ۵۰ درصد تخفیف برای شما در نظر گرفتیم چون هم محله‌ای ما هستی!

۲) پنجاه درصد تخفیف برای اولین سفارش از فروشگاه ستاره.

در پیامک اول از شخصی‌سازی استفاده شده است.  بیش از  ۵۴ درصد از مصرف‌کنندگان در صورت دریافت متن‌های شخصی‌سازی‌شده، اقدام مورد نظر را انجام خواهند داد.  شخصی‌سازی به ایجاد ارتباطات شخصی بین نامزدهای انتخاباتی و حامیان آن‌ها کمک می‌کند که منجر به نرخ پاسخ بالاتر و پیروزی در انتخابات مجلس می‌شود. با درج نام و نام منطقه و… در متن تبلیغاتی کاندیدای مجلس نشان دهید که به مشترکین خود اهمیت می‌دهید.

مثال:

*دکتر مجید علیزاده*

سرکار خانم ترانه میرزایی دل شهر به بودنتان گرم است، میلادتان فرخنده باد.

دردشتی عزیز!

تا ساعت 12 شب در ستاد انتخاباتی واقع در خیابان دردشت میزبان شما هستیم. دکتر وحید جبلی

پیامک، سریع‌ترین راه برای رسیدن به نتیجه

متن-تبلیغاتی-کاندیدای-مجلس

رای دهندگان بیشتر از رسانه‌های اجتماعی، تماس‌های تلفنی و خواندن تراکت، پذیرای  پیامک‌های انتخاباتی هستند. از نکات بالا برای جذب حمایت رای دهندگان با استفاده از پیامک استفاده کنید.  انتخاب یک پلتفرم پیامکی خوب و مطمئن، برای موفقیت کمپین انتخاباتی شما بسیار مهم است. میزبان پیامک به شما کمک می‌کند تبلیغات انتخاباتی موفق را راه‌اندازی و مدیریت کنید. حامیان بیشتری را جذب کنید، بودجه جمع‌آوری کنید، کارکنان ستاد انتخاباتی خود را سازماندهی کنید و آرای بیشتری کسب کنید.

گام بعدی این است که تصمیم بگیرید از کدام پلتفرم برای اجرای تبلیغات پیامکی کاندیدای مجلس استفاده کنید. میزبان پیامک یک نرم‌افزار آسان برای استفاده است که برای استفاده در رایانه، تبلت و تلفن همراه طراحی شده است. این پلتفرم یک سیستم تبلیغات متنی SMS را ارائه می‌کند که برای کمک به نامزدهای انتخاباتی ​​در ایجاد روابط بهتر با رای دهندگان و ساده‌تر شدن کارها طراحی شده است.

در صورتیکه به دنبال یک روش راحت و بصرفه در انتخابات هستید بی شک تبلیغات پیامکی مقرون بصرفه ترین،سریعترین و آسان ترین راه پیش روی شماست. شما با پیام می توانید به پیروزی در انتخابات 1402 فکر کنید و از سایر رقبا پیشی بگیرید.

بیشتر بخوانید: پیامک انبوه انتخاباتی | نکات مهمی که در زمان ارسال پیامک تبلیغاتی باید رعایت کنید

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.