سامانه پیام کوتاه فروشندگان لباس زنانه

تولیدکنندگان و فروشندگان البسه و پوشاک زنانه بخش بزرگی از حجم بازار را در اختیار دارند. باتوجه به مدل های مختلف و به روزرسانی پوشاک و لباس زنان با شیوه های جدید رقابت نیز نفس گیر شده‌است. بیشتر فروشگاه ها امروز در فضای مجازی تبلیغاتی پر هزینه دارند. یکی از روش های متمایز تبلیغ استفاده از سامانه پیام کوتاه می باشد.

ارسال پیامک یکی از روش های موثر و کم هزینه جهت ارائه خدمات بازارایابی است. سامانه پیام کوتاه که نرم افزاری می باشد که بر روی وب فعال است . این نرم افزار توانایی ارسال و دریافت پیامک ها را در پنل کاربری خود دارد . همچنین دارای جامعه آماری بالای نسبت به رقبای خود می باشد.

نحوه کار سامانه پیام کوتاه

مجموعه ما دارای منبع عالی از شماره های موبایل فعال  از فروشندگان صنف لباس و پوشاک زنانه است. در صورت نیاز تمامی امکانات از قبیل پایگاه داده عظیم و به روز خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.  برای شروع کافیست یک تماس با ما داشته باشید.

با استفاده از این سامانه فروشندگان البسه و پوشاک زنان می توانند به راحتی در تمامی نقاط کشور یا حوزه فعالیت خود مشتری پیدا کنند و به آنها پیامک بفرستند.

مدل های فراوان در بازار لباس زنان رقابت را سخت کرده است. ولی شما با سامانه پیامک کوتاه می توانید با تولیدی ها وارد معامله شوید و جنس خود را ارزان تر تهیه کنید. با این روش هم تولیدکنندگان دیگر دغدغه بازار یابی را ندارند. همچنین شما فروشندگان حاشیه سود بیشتری برای خود به ارمغان می آورید.

شما برای برقراری ارتباط با تمامی این موارد تنها به یک کلیک بعد از خرید سامانه پیام کوتاه نیاز دارید. دوستان ما در کمترین زمان تمامی هزینه های برآورده شما حاصل از تبلیغات به روش ارسال پیامک به شما عزیزان تقدیم می کند.

بیشتر بخوانید : کاربرد پیام کوتاه تبلیغاتی در بوتیک ها

ارسال پیامک بصورت تفکیک جنسیتی

سامانه پیام کوتاه فروشندگان لباس زنانه

شما فروشندگان لباس و پوشاک زنانه باید بازار هدف خود را نیز انتخاب کنید و مواردی که لازم نیست را حذف کنید. سامانه پیامک کوتاه می تواند پیامک ها را برحسب جنسیت ارسال کند . به عنوان مثال برای کسب و کار شما تنها مخاطبین زن را در نظر داشته باشد.

 این کار باعث می شود شما پیامک ها را براساس کالاهایی که تولید یا عرضه می کنید به مخاطب ارسال کنید. کسانی که مخاطب نیستند هر بار از پیامک های بی ربط تبلیغی گلایه مند می باشند. با سامانه پیام کوتاه شما دیگر ایجاد مزاحمت نمی‌کنید.

ارائه خدمات عالی به مشتریان با سامانه پیام کوتاه

یک خدمت عالی برای شما فروشندگان مشتری های ثابت و فعلی شما را نگه می دارد. علاوه بر این دیگران را نیز به سمت و سوی بازار شما می کشاند. حال برای این کار  باید ابتدا محصولات خود را در قالب پیامک معرفی نمائید.

 سپس درخواست ارسال نظر و پیشنهاد را از مشتریان خود داشته باشید. با این اقدام کسانی که قصد خرید دارند با دیدن نظرات و نقد های مثبت محصولات شما به سمت فروشگاه شما می آیند.

استفاده از کوپن های تخفیفی مخصوص به خود

همه ما وقتی وارد فروشگاه می شویم حال چه آنلاین باشد چه حضوری هنگامی که فروشنده با ما برخورد ویژه ای دارد احساس خوبی از حضور در آن مکان داریم . زمانی که در حال نگارش پیامک های خود توسط سامانه پیام کوتاه هستید، سعی کنید این حس اهمیت را به مخاطبان خود برسانید.

شما می توانید کوپن هایی مخصوص برای مثال کوپن وفاداری را به مشتریان انحصاری خود اختصاص دهید. تخفیف های ویژه را برای مشتریانی که اولین خرید خود را انجام می‌دهند، قرار دهید. با این روش شما دو دسته از مشتریان پوشاک خود را حفظ میکنید . همچنین نظرات مثبت بیشتری را سمت خودتون جذب می‌کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل بازاریابی پیامکی برای پاساژها و مراکز خرید

پیام زمان بندی شده سامانه پیام کوتاه

برای اینکه شما دیگر تمرکز خود را بیشتر در حیطه فروش پوشاک زنانه  نگه دارید و در صورت نیاز کسب و کار خودتان را بزرگتر کنید. دیگر لازم نیست دائما با سامانه پیام کوتاه مشغول باشید. با توجه به قابلیت ارسال پیام زمان بندی شده، می‌توانید زمان ارسال پیام های خود را مدیریت کنید و در زمان تعیین شده پیامک به مشتریانتان فرستاده شود. شاید شما به اینترنت دسترسی نداشته باشید و زمان کافی نیز برای ارسال نداشته باشید در این صورت هم کار خود را بدون دردسر انجام می دهید.

پیگیری پیام های ارسالی به مشتریان

سامانه پیام کوتاه فروشندگان لباس زنانه

 دانستن این نکته که آیا پیام های ما به مشتریانمان رسیده است یا نه ضروری است. برای این کار باید سندی یا گزارشی داشته باشید تا از ارسال یا عدم ارسال پیام آگاه باشید. سامانه پیام کوتاه این امکان را به شما کاربران ارائه می دهد تا از این مسئله با خبر باشید .

سامانه فایلی را بصورت اکسل دانلود می‌کند که گزارشات ارسال یا عدم آن را در خود جای داده است. بعد از آن وضعیت پیام ها را بررسی می کند و به شما گزرش می دهد که چه تعداد پیام در رسیدن به مخاطبان شما ناموفق بوده اند.

پایگاه داده برای تمامی اصناف

باتوجه به شرایط برای فروشندگان لباس و پوشاک زنانه رابطه با سایر بخش های تولیدی لباس یا پارچه مهم تلقی می شود . برای این امکان شما در پلن کاربری خود تمامی شماره های موجود برای موقعیت های مکانی را دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: بانک شماره موبایل پوشاک زنانه

روشی آسان و مقرون بصرفه

کسب و کار هایی همانند فروش لباس و پوشاک زنانه محدود به فروش در محله یا حتی شهر خود نیستند. با ارتباط و تبلیغات مطلوب می توانید شغل خود را در کل کشور اعاده کنید و برای کسب و کار خود نمایندگی نیز تاسیس کنید.

مطمئنا رسیدن به چنین جایگاهی کاری زمان بر و پر هزینه می باشد. سامانه پیام کوتاه می تواند بخشی از هزینه زمانی و مالی شما را جبران کند . دلیل اول برای این ادعا این گزینه می باشد که شما با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را بر مردم یا همان مشتریان می گذارید .

در عین حال شما باتوجه به امکانات سامانه پیام کوتاه در وقت خود نیز صرفه جویی می کنید. برای خرید یا مشاوره می توانید در قسمت ارتباط با ما کلیک کنید و دوستان ما با کمترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشند.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.