شماره موبایل کافی شاپ ها

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 1222 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل کافی شاپ ها در میزبان پیامک بهترین پکیج شماره موبایل کافی شاپ ها است.پکیجی که توسط تیم میزبان پیامک گردآوری شده است،حاوی 1222 عدد شماره از کافی شاپ های سراسر کشور میباشد.با توجه به اینکه کافی شاپ محلی برای صرف نوشیدنی،صبحانه و یا غذا میباشد،با افراد و مشاغل مختلفی سروکار دارد.این افراد میتوانند با خرید این فایل به کافی شاپ  ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.در نهایت کافی شاپ ها با مشاهده ی پیامک، با این افراد ارتباط برقرار میکنند و به رفع احتیاجات خود میپردازند.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از کافی شاپ ها جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل تزئینات داخلی

بانک شماره موبایل کافی شاپ ها مخصوص چه کسانی است؟

همانطور که میدانید منو یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی یک کافی شاپ است.از این رو هر کافی شاپی با توجه به منوی خود به مواد غذایی یا محصولاتی نیاز پیدا میکند.به همین علت قنادی ها،تولید و توزیع کنندگان قهوه و چای،مراکز تولید و توزیع تجهیزات خانگی و صنعتی قهوه،نان فانتزی فروشی ها،عمده فروشان مواد غذایی،سوپرمارکت ها،فروشگاه های میوه و سبزیجات،فروشندگان شیرینی های خانگی،طراحان سایت و… میتوانند در رفع نیاز کافی شاپ ها موثر باشند.

همچنین یک کافی شاپ  علاوه بر غذا و نوشیدنی های خوشمزه باید دارای فضای دنج و زیبایی هم باشد.از این رو فروشندگان لوازم دکوری،فروشگاه های مبلمان و میز و صندلی،طراحان دکوراسیون داخلی و… میتوانند با خرید این فایل به فروش محصولات و ارائه ی خدمات خود بپردازند.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل مراکز سرویس و تعویض روغن

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به کافی شاپ ها ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

کافه داران محترم!

با همکاری با قنادی فرانسه کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

اطلاعات تماس در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل کافی شاپ ها

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل کافی شاپ  ها

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.