شماره موبایل فروشگاه های کیف و کفش

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 20848 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل فروشگاه های کیف و کفش در میزبان پیامک بهترین بانک شماره موبایل فروشگاه های کیف و کفش کشور است.در واقع این بانک شماره موبایل،به صورت فایلی جامع توسط تیم میزبان پیامک گردآوری شده است.این فایل حاوی 20848 عدد شماره از فروشگاه های کیف و کفش میباشد.افراد به جهت فروش محصولات و ارائه ی خدمات خود بوسیله ی این فایل به فروشگاه های کیف و کفش پیامک تبلیغاتی ارسال میکنند.برای اطلاعات بیشتر این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از فروشگاه های کیف و کفش جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل جلوبندی سازان

بانک شماره موبایل فروشگاه های کیف و کفش مخصوص چه کسانی است؟

همه ی ما حداقل یکبار از فروشگاه های کیف و کفش بازدید و از آنها خرید کرده ایم.از این رو با لوازم و اجناس اینگونه فروشگاه ها آشنایی داریم.همه میدانیم که این فروشگاه ها برای تهیه ی اجناس خود باید با کارگاه های تولیدی کیف و کفش مردانه و زنانه،مراکز تولید و پخش کیف و کفش های چرم،تولید کنندگان چرم و برزنت،طراحان کارت های ویزیت و تبلیغاتی،تابلوسازها،کارگاه های جعبه سازی،پلاستیک فروشی ها،فروشندگان تجهیزات فروشگاهی،توزیع کنندگان تجهیزات و قفسه های فروشگاه،طراحان دکوراسیون،شرکت های نرم افزاری و… ارتباط برقرار کنند.

همچنین فروشگاه های کیف و کفش برای کمیته ی امداد و خیرین،خصوصا در زمان شروع سال تحصیلی کیف و کفش مدرسه ارسال میکنند.به همین جهت خرید این بانک شماره موبایل برای شرکت های حمل و نقل و باربری نیز کاربردی است.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آزمایشگاه ها

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به فروشگاه های کیف و کفش ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

فروشندگان محترم کیف و کفش!

با همکاری با تولیدی کیف و کفش نجفی کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

کیف و کفش با مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل فروشگاه های کیف و کفش

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل فروشگاه های کیف و کفش

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.