شماره موبایل رنگ فروشی ها

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 1702 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل رنگ فروشی ها در میزبان پیامک شامل فهرستی از شماره موبایل رنگ فروشی های کشور است.خرید این فایل موجب دسترسی راحت به شماره ی رنگ فروشی ها،برای صاحبان مشاغلی که نیاز به ارائه ی خدمات خود به این صنف دارند میشود.به صورتی که با دارا بودن این فایل افراد میتوانند پیامک های تبلیغاتی خود را به رنگ فروشی ها ارسال کنند.این پیامک ها موجب ترغیب رنگ فروشان برای همکاری و در نتیجه سودآوری بیشتر برای مشاغل میشود.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از رنگ فروشی ها جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل فروشندگان تسمه و بلبورینگ

بانک شماره موبایل رنگ فروشی ها مخصوص چه کسانی است؟

مغازه های رنگ فروشی به علت نوع فعالیت خود نیاز به سرمایه بالایی برای خرید رنگ و ابزارآلات رنگ فروشی دارند.از این رو با تولید کنندگان و فروشندگان مختلفی در حوزه ی کاری خود ارتباط برقرار میکنند.کارخانجات و فروشندگان رنگ ساختمان،رنگ چوب،رنگ اتومبیل و…،سازندگان و اجراکاران ویترین و دکور،فروشندگان و نصابان لوازم ایمنی و ضدحریق،فروشندگان ابزار آلات نقاشی،فروشندگان و نصابان تابلو،طراحان کارت ویزیت و… از مشاغلی هستند که با رنگ فروشان ارتباط دارند.

فایل شماره رنگ فروشی ها، شامل 1702 عدد شماره است که موجب ارتباط راحت و ساده ی  موارد نام برده شده و دیگر مشاغل با مغازه های رنگ فروشی میشود.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل نمایندگی های بیمه

روش های استفاده از بانک شماره موبایل رنگ فروشی ها

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به رنگ فروشی ها ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

رنگ فروشان محترم

با همکاری با فروشگاه رنگ ساختمانی نحفی کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

اطلاعات تماس در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل رنگ فروشی ها

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل رنگ فروشی ها

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.