شماره موبایل دکه های روزنامه فروشی

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 1005 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل دکه های روزنامه فروشی در میزبان پیامک مجموعه ای از شماره موبایل دکه های روزنامه فروشی است.شما میتوانید با خرید این پکیج به شماره موبایل 1005 دکه ی روزنامه فروشی دست یابید.از طریق این شماره ها میتوانید به دکه های روزنامه فروشی سراسر کشور پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال کنید.این دکه ها از طریق این پیامک های ارسالی،با حرفه و کسب و کار شما آشنا میشوند و در تحقق بخشیدن به اهداف سودمندتان شما را یاری میکنند.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از دکه های روزنامه فروشی جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد:بانک شماره موبایل آموزشگاه های زبان خارجی

بانک شماره موبایل دکه های روزنامه فروشی مخصوص چه کسانی است؟

امروزه دکه های روزنامه فروشی با سرعت زیادی در سراسر کشور تاسیس میشوند.اساس کار دکه های روزنامه فروشی را فروش ملزومات مختلف و متنوع تشکیل داده است.به همین دلیل این دکه ها به تولید کنندگان و توزیع کنندگان بسیاری نیاز پیدا میکنند.تولید کنندگان خوراکی و مواد غذایی،کارخانه و شرکت های تولید و توزیع سیگار،دفاتر جراید و روزنامه ها،اسباب بازی فروشی ها،کتاب فروشی ها،،فروشندگان و تعمیر کنندگان دستگاه پوز،فروشندگان خشکبار،فروشندگان ظروف یکبار مصرف و… میتوانند این نیاز را برای دکه های روزنامه فروشی رفع کنند.

شما میتوانید تنها با خرید فایلی از شماره دکه های روزنامه فروشی،پیامک تبلیغاتی خود را که به سوددهی بیشتر شغلتان کمک میکند ارسال کنید.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل باشگاه های ورزشی

روش های استفاده از بانک شماره موبایل دکه های روزنامه فروشی

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به دکه های روزنامه فروشی ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

دکه داران محترم

با همکاری با شرکت آرمان پخش کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

اطلاعات بیشتر در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل دکه های روزنامه فروشی

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل دکه های روزنامه فروشی

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.