سامانه پیام کوتاه موبایل فروشی ها

سامانه پیام کوتاه و سامانه پیامک انبوه چه کاربردهایی می توانند برای فروشندگان موبایل داشته باشد.

آیا از طریق سامانه پیام کوتاه می توانید به فروش بیشتری برسید؟ در ادامه این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کاربرد تبلیغات پیامکی فروشندگان موبایل

امروزه فروشندگان موبایل و سایر لوازم کمکی و جانبی موبایل برای کسب درآمد بیشتر و به فروش رساندن محصولات خود با ارسال پیامک میزان فروش خود را در صدی افزایش دادند.

اگر شما یک کسب و کار اینترنتی هستید، با گرفتن شماره موبایل کاربران و مشتریان خود می توانید برای آن ها پیامک کوتاه ارسال کنید.

با این کار می توانید آن ها را از تخفیفات و ساعات کاری و محصولات جدید فروشگاه خود مطلع کنید. برای این کار باید سامانه پیام کوتاه دریافت کنید.

کاربرد سامانه پیام کوتاه برای فروشندگان موبایل

اگر به عنوان یک فروشنده موبایل مشغول به کار هستید و قصد پیشرفت در حوزه کاری خود را دارید ما به شما سامانه پیام کوتاه را پیشنهاد می دهیم؛

چرا که با استفاده از پیامک به راحتی می توانید بسیاری از مخاطبان بازار شغلی خودتان را از وضعیت تخفیف ها و محصولات جدیدتان مطلع سازید.

SMS مارکتینگ یکی از اثرگذارترین روش های دیجیتال مارکتینگ است. شما از این طریق می توانید بدون نیاز به اینترنت با مشتریان خود در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست و هزینه راه اندازی آن چقدر است؟

مزایای استفاده از سامانه پیامک انبوه

در سامانه پیامک انبوه شما می توانید نظر کاربران خود را به محصولات تان جذب نمایید. بهتر است قبل از این که به روش های پیامک انبوه اشاره کنیم بدانیم پیامک تبلیغاتی به چه معناست.

پیامک تبلیغاتی و نمونه هایی از آن

سامانه پیام کوتاه موبایل فروشی ها

استفاده از سامانه پیام کوتاه امروزه به یکی از مهمترین روش های کارآمد جهت کسب رضایت و افزایش فرو ش شناخته می شود.

استفاده از سامانه پیامک انبوه یکی از مؤثرترین روش های بازار یابی برای جذب اعتماد و اطلاع رسانی به مشتریان است.

نمونه پیامک تبلیغاتی برای سامانه پیام کوتاه

  • معرفی یکی از محصولات
  • ارسال کد تخفیف برای مشتریان سابق
  • ارسال پیشنهادات و محصولات تخفیف خورده
  • پیشنهادات ویژه که تنها برای یک زمان محدود است
  • مسابقات و جوایز

مزایای پیامک کوتاه

سامانه پیام کوتاه دارای مزایای بسیاری جهت ارتقاء کسب و کار شما می باشد. علاوه بر آن از مزایای پیامک تبلیغاتی می توان به هزینه ای کم و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

 جذب وفاداری مشتریان و تشویق آن ها به خرید و استفاده از محصولات به کمک سامانه پیام کوتاه به راحتی امکان پذیر است.

وقتی یک مشتری از شما محصولی را خریداری می کند، شما باید پس از خرید با او در تعامل باشید. این تعامل موجب می شود که مشتری شما به یک مشتری دائمی تبدیل شود.

مهمترین نکات در نوشتن پیامک تبلیغاتی انبوه

  • ابتدا هدف خود را از پیام تان به صورت واضح مشخص کنید:

برای این که مخاطب خود را درگیر محتوای تان کنید بهتر است متن پیام را شخصی سازی کنید.

 شخصی سازی کردن یکی از اثرگذارترین روش های نوشتن پیام تبلیغاتی است.

این موضوع به این معناست که ابتدا باید مشخصات شخصی از جمله: سن، جنسیت و شغل مخاطب خود را بدانید و هنگام نوشتن پیام از آن استفاده کنید.

  • در سامانه پیام کوتاه حرفه ای و دقیق عمل کنید.

وقتی می خواهید از طریق سامانه پیام کوتاه و یا یک پیام تبلیغاتی با مشتری خود ارتباط برقرار کنید به هیچ وجه از الفاظ عامیانه و توهین آمیز صحبت نکنید.

 هنگام نوشتن متن پیام طوری صحبت نکنید که شخص هدف شما یک رباط است. سعی کنید از لفظ و زبانی استفاده کنید که با برند شما و سبک شما سازگاری داشته باشد.

منظور از دقیق بودن این است که محتوای پیام خود را به صورت کامل و دقیق بیان کنید. به عبارتی دیگر آن را با جزئیاتی بیشتر توضیح دهید.

 برای مثال: اگر شما یک فروشنده موبایل هستید در پیامک کوتاه خود می توانید از این متن استفاده کنید:” از 15 درصد تخفیف برای قاب گوشی های A22 خود استفاده کنید “

  • سعی کنید پیام خود را کوتاه بنویسید.

در سامانه پیامک انبوه سعی کنید به صورت کامل و واضح هدف خود را حداکثر در 16 کاراکتر جا داده و آن را بنویسید.

 هر چه محتوای شما کوتاه تر اما مفهومی تر باشد تاثیر خود را بیشتر روی مخاطب می گذارد.

بیشتر بخوانید: تبلیغات مغازه موبایل فروشی | ۸ روش ضروری برای تبلیغات پیامکی در موبایل فروشی ها

چه زمان هایی مناسب استفاده از سامانه پیام کوتاه می باشد؟

سامانه پیام کوتاه موبایل فروشی ها

اگر تاریخ تولد مشتریا ن خود را می دانید بهترین راه برای استفاده از سامانه پیام کوتاه می باشد. مثلاً به مناسبت تولد او 30 درصد تخفیف برای استفاده از محصولات فروشگاه خود را به او اختصاص دهید.

سعی کنید یک شعار تجاری داشته باشید. داشتن یک شعار تجاری تأثیر بسیاری روی قدرت کسب و کار شما می گذارد.

برای این که بتوانید بهترین بهره را از سامانه پیام کوتاه داشته باید می بایست توجه بسیاری را به مشتریان قدیمی و وفادار خود داشته باشید. از طریق سامانه پیامک انبوه به آن ها جوایز یا تخفیفاتی را بدهید. این کار موجب جذب اعتماد آن ها می شود.

اگر شرکت شما نمایشگاهی را برگزار می کند بهترین راه برای مطلع کردن مخاطبان و مشتریان تان استفاده از سامانه پیامک انبوه می باشد.

انواع روش های ارسال پیامک به صورت انبوه

یکی از روش هایی که روابط شما با مشتریان تان را بهبود می بخشد استفاده از پیامک انبوه می باشد.

 این سرویس به صاحبان کسب و کارها، کارآفرینان و شرکت های کوچک کمک کرده است تا بتوانند با مشتریان خود ارتباط بگیرند.

  • استفاده از دکل های مخابراتی برای ارسال پیامک کوتاه
  • ارسال تکی یا گروهی پیامک کوتاه
  • ارسال پیامک کوتاه به صورت منطقه ای و پستی
  • ارسال پیامک کوتاه به سمت صنف ها و مشاغل مختلف

اگر یک کسب و کار اینترنتی مانند فروشگاه های موبایل و لوازم جانبی آن دارید بهترین راه تعامل با مشتریان و فروش بیشتر محصولات تان استفاده از این سامانه است.

 شما با به کارگیری خدمات سامانه پیام کوتاه می توانید میزان فروش محصولات و جذب اعتماد مشتریان تان را با سرعت بالا و به صورت چشمگیری شاهد باشید.

بیشتر بخوانید: راه کارهای پیام کوتاه = شركت هاي بازرگاني و خدماتي

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.