سامانه پیام کوتاه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی

حتما از این موضوع خبر دارید که ایران یکی از پر مصرف ترین کشورهای جهان در زمینه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی میباشد و طبق آمارهای داده شده دومین کشور خاورمیانه برای مصرف لوازم آرایشی بهداشتی ایران در نظر گرفته شده است. همین مسئله باعث شده تا مشاغل بسیار زیادی در زمینه خرید و فروش لوازم جانبی در ایران ایجاد شوند و هر روزه تعداد بسیاری بالایی از افراد جویای کار به فکر راه اندازی سامانه پیام کوتاه لوازم آرایشی و بهداشتی باشند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با جنبه های بازاریابی پیامکی در این شغل اشنا کنیم. تا اگر روزی قصد راه اندازی یک کسب و کار فروش لوازم ارایشی یا بهداشتی انلاین و فیزیکی را داشتید از الان به فکر آن باشید.

 ایا راه اندازی سامانه پیامکی در یک مغازه آرایشی و بهداشتی می صرفد؟

طبق نظر کارشناسان حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی نقطه نظرات مثبتی در مورد راه اندازی سامانه پیام کوتاه لوازم آرایشی بهداشتی وجود دارد و دلایل آن در زیر اعلام شده است:

  • تمایل زیاد مردم به زیبایی و پاکیزگی
  • وجود محصولات متنوع زیاد این کسب و کار به علاوه سود مناسب آن و مصرفی بودن این محصولات ، زمینه درآمدی خوبی به وجود اورده است.
  • نیازی نداشتن به دانش و مهارت یا مدرک خاصی ضمن راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی
  • بازار مصرفی این مشاغل اکثرا در بین بانوان بوده و به همین دلیل سبب افزایش حجم خرید و فروش محصولات آرایشی بهداشتی شده است
  • عدم اعتماد به نفس اکثریت بانوان و اقایان ایرانی و رو اوردن به لوازم ارایشی

بیشتر بخوانید : پیامک انبوه چیست | ارسال پیامک انبوه چه کاربردهایی در تجارت دارد؟

افزایش فروش و جذب مشتری

سامانه پیام کوتاه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی

صنعت آرایشی و بهداشتی با به وجود اوردن مجموعه لوازم آرایشی و بهداشتی از مراکز توزیع عمده یا عمده فروشی های لوازم آرایشی-بهداشتی و صادرات آن به مشتریان ، در ازای تحویل کالای مورد نیاز مشتریان مبلغی بعنوان اصل سرمایه محصول علاوه بر سود مغازه داری دریافت می کنند که مشخص کردن سود به عوامل و دلایل زیادی بستگی دارد.

چگونگی بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی

هر کسی میدانید که فروش موفق و مشتریان دائمی از الزامات کسب و کار ها هستند، در اینجا روش هایی برای بازاریابی محصولات را به شما پیشنهاد میدهیم تا از آنها استفاده کنید:

استفاده از شبکه های اجتماعی:

حتما با پیج های اینستاگرامی و چنل های تلگرامی بسیاری روبه‌رو شده‌اید که اقدام به فروش محصولات خود از کانال مجازی کرده اند. درحقیقت امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی لوازم آرایش بهداشتی باید در برنامه‌های شما قرار گیرد.

در غیر این صورت، توان کافی برای رقابت با رقبا را در این زمینه را به دست نخواهید اورد. تولید محتواهای بصری و متنی جذاب و پرکاربرد ضمن معرفی محصولات آرایشی بهداشتی تاثیر بی نظیری در جذب‌ خانم‌های جوان به کسب‌وکار شما دارد. پس، تا آن جایی‌که می‌توانید باید وقت و حوصله کافی برای این کار در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید : ارسال پیامک تبلیغاتی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

سامانه پیام کوتاه

این روش نسبت به روش قبلی مقرون بصرفه بوده و کارایی بالاتری دارد. در شبکه های اجتماعی همه کاربران نیاز به اتصال اینترنت دارند. اما پیامک به هر موبایلی وارد می شود و فناوری پیچیده ای نمی خواهد. با استفاده از سامانه پیام کوتاه به راحتی به هزاران کاربر اختصاصی دسترسی خواهید داشت.

استفاده از سامانه پیام کوتاه برای فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی

پیامک انبوه سرویسی است که امکان ارسال تعداد زیادی اس ام اس به مخاطبان هدف را می دهد. این یک سرویس فوق العاده قدرتمند و تاثیرگذار برای استفاده در کسب و کار شماست. ارسال اس ام اس ایمن، سریع و مستقیم به مشتریان شما در هر مکانی از مزایای این روش است. علاوه بر ان در زمان شما هم بسیار صرفه جویی خواهد کرد.

میتوانید با استفاده از این سامانه مشتریان خود را از تخفیفات، جشنواوره ها، محصولات جدید هم مطلع سازید. علاوه بر ان همه افرادی که از انواع گوشی استفاده می‌کنند، از سرویس پیام کوتاه گوشی حتما استفاده میکنند.حتي کسانی كه به شبكه‌هاي مجازي دسترسي ندارند.

اس‌ام‌اس مارکتینگ با استفاده از سامانه پیام کوتاه در کنار ایمیل مارکتینگ از دیگر ابزارهای پرطرفدار در زمینه بازاریابی محصولات آرایشی بهداشتی میباشد.

با استفاده از این روش، مخاطبین و مشتریان به درک صحیحی از محصولات و خدمات شما خواهند رسید. آنها می‌توانند برای خرید محصولات شما تصمیم بگیرند.

مزایای سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی

استفاده از بازاریابی آفلاین: طبیعی است که مهمترین روش بازاریابی لوازم آرایشی بهداشتی را بازاریابی انلاین و استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ معرفی کنیم. اما ایده تبلیغاتی لوازم آرایشی بهداشتی آفلاین با استفاده از سامانه پیام کوتاه کمک زیادی به آگاهی‌بخشی مخاطبین راجع‌ به برند کسب‌وکار شما و کیفیت کارتان میشود.

اجاره بیلبوردهای سطح شهر و نصب بنرهای تبلیغاتی متنوع که شامل معرفی جذاب محصولات آرایشی بهداشتی باشد، به احتمال زیاد منجر به افزايش فروش شما خواهد شد اما هزینه بالایی در پی دارد.

هم‌چنين اگر مخاطبين را به روش‌‍‌هاي متفاوت، بخصوص با اِعمال تخفيف‌هاي ويژه، تشویق کنید تا محصولات شما را به چند نفر دیگر نظیر دوستان خود معرفی کنند، فروش لوازم آرایشی شما رونق فراوانی خواهد یافت و تاثیرگذاری این راهکار را در کوتاه مدت مشاهده خواهید کرد.

کمک گرفتن از مشاورین بازاريابی لوازم آرايشی بهداشتی: تعداد زيادی از شركت‌ها آغاز به فروش و بازاريابی محصولات آرايشی بهداشتی در داخل كشور كرده‌اند. علاوه بر آن تعداد مجموعه‌هايی كه اقدام به واردات محصولات آرايشی می کنند، به طور مداوم در حال افزايش است.

بیشتر بخوانید : بانک شماره موبایل سالن های زیبایی و آرایشی

موفقیت در کسب و کار

شما با استفاده از سامانه پیام کوتاه میتوانید جایگاه بسیار ویژه یا پیدا کنید. شما باید  بتوانيد در بین این رقبا حرفی برای گفتن داشته باشيد. پس بايد اقدامات مربوط به بازاريابی لوازم آرايشی بهداشتی را انجام داده و اهدافی برای خود تعیین کنید. به همین منظور بیشتر مديران كسب‌وكارهاي امروزي به مراكز مشاوره و بازاريابی معتبرمیروند. هدف آنها این است که از خدمات مشاوره و بازاريابي لوازم آرايشی بهداشتی بهره بگیرند.

 به‌كارگيري اين مشاوره‌ها مسلما باعث اسانتر شدن مسير موفقيت كسب‌وكار شما می شود. در نهايت افزايش فروش لوازم آرايشی برای شما به ارمغان خواهد اورد. بازاریابی درزمینه فروش محصولات یک اصل مهم است. پس سعی کنید از روش های مختلفی بهره بگیرید تا مشتریان خود را پایدار سازید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.