سامانه پیام کوتاه سوپرمارکت

سامانه پیام کوتاه برای رسیدن به کسب و کاری پر رونق ابزاری سودمند و راه گشا است. در سوپر مارکت ها بخشی زیادی از مشتریان در دور و بر فروشگاه می باشند . ولی آیا برای رقابت با سایر فروشگاه ها این تعداد مشتری کافیست؟

اکثر کسب و کار های امروزی در تمامی حوزه ها بدون بازاریابی و تبلیغات گسترده دوام نمی‌آورند. شما بعنوان یک سوپر مارکت نیز شامل این قضیه می شوید و نباید تنها به فروش تکی محصولات به مشتریان روتین خود دل خوش کنید.

شما برای فروش بیشتر و شناخته شدن و به شکل کلی برند شدن در حیطه کاری خود باید هزینه های زیادی را برای تبلیغات در بنر ها و فضای مجازی صرف کنید. ما یک راه آسان و کم هزینه را برای پیشرفت در کار و  بزرگ شدن دامنه کاری شما ارائه می کنیم .

شما با سامانه پیام کوتاه در کمترین زمان می توانید در بخش عظیمی از شهر، استان و حتی در تمامی نقاط کشور شناخته شوید.

با سامانه پیام کوتاه یک پل ارتباطی قوی بسازید

سامانه پیام کوتاه قابلیت ارسال پیام بطور همزمان به دامنه وسیعی از مخاطبین و مشتریان شماست. برای اینکه ارتباط پیامکی شما نیز موثر باشد باید یک پل ارتباطی قوی بین خود و مشتریان فروشگاه بسازید.

به عنوان مثال این سوال را مطرح کنید :

کدام برند تولیدی لبنیات برای شما بیشتر مفید واقع شده است ؟

الف) کاله  ب) پگاه ج) دامداران  د) سایر

کیفیت ارائه خدمات ما در چه حدی است ؟

الف) عالی  ب) متوسط ج) ضعیف

شما با این نظر سنجی ها یک جامعه آماری مختص به فروشگاهتان دارید و با توجه به این مسئله در ارائه محصولات خود تجدید نظر می کنید و در ارائه خدمات نیز تغییر هایی ایجاد می کنید .

این گونه تعاملات به مشتری احساس مفید بودن و رضایت خاطر را القا میکند و در مراجعه به سوپر مارکت شما با اعتماد بیشتری خرید می‌کند.

بیشتر بخوانید: پنل پیامکی فروشگاه زنجیره ای

هرگز ارتباط خود را محدود به یک پیامک نکنید

سامانه پیام کوتاه سوپرمارکت

بعد از پیامک بیشترین استفاده‌ از تلفن همراه مربوط گشت زدن در فضای مجازیست. بنابراین در پیامک های ارسالی به مشتریان لینک خود را نیز بفرستید. مشتریان فروشگاه را ترغیب کنید که شما را دنبال کنند.

 مثال زیر نمونه‌ای از این کار می باشد.

متن پیامک سوپر مارکت : با دنبال کردن ما در فضای مجازی هر بار در قرعه کشی رهای هفتگی ما شرکت کرده و برنده خوش شانس یک دستگاه تلفن همراه یا هدفون و… ما باشید. (لینک در ادامه )

همیشه حاضر و آماده ارائه خدمات باشید

سامانه پیام کوتاه مزیت های زیاد برای سوپر مارکت شما دارد. یکی از این موارد زمان بندی و ارسال به موقع پیامک به تمامی مشتریان ثابت و سایر مشتریان سوپر مارکتتان است . هر برای مشتریان خود حاضر ئ آماده باشید و در زمان های مناسب پیامک خود را ارسال کنید .

این یادآوری ها مشتریان را راسخ تر میکند و با اعتماد بیشتری از سوپر مارکت شما خرید می کنند. شما با این کارها می توانید جایگزین سایر سوپر مارکت های محل شوید. اگر میخواهید سوپر مارکت خود را ارتقاء بدهید و به عنوان فروشنده عمده محصولات نیز شناخته شوید باید محدوده ارسال پیامک خود از محله به منطقه ، شهر و استان تغییر دهید.

پیشنهادات جدیدی مطرح کنید

برای افزایش خرید شما می توانید با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه خود تمامی تخفیف های سوپر مارکت خود را به مشتریان ثابت و سایر مشتریان معرفی کنید. راه دیگر بهره‌گیری از کوپن تخفیف برای مشتریان ثابت بوسیله پیامک به صورت خصوصی می باشد.

اگر محصول یا برند جدیدی را به مجموعه محصولات سوپرمارکت خود اضافه نمودید کافیست در اسرع وقت به مشتریان خود آگاهی لازم را بدهید. در نظر داشته باشید که این کار را زیاد تکرار ننماید زیرا باعث ایجاد مزاحمت برای مشتریانتان می‌شود.

همه سوپرمارکت ها می توانند پیشنهادات خود را برای فروش محصولات به روش های مختلف به گوش مشتریانشان برسانند. اما ساده ترین و کم هزینه ترین روش همیشه نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت. در سامانه پیام کوتاه به راحتی می توانید به میلیون ها کاربر اختصاصی دسترسی داشته باشید و آنها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : کاربرد پیام کوتاه تبلیغاتی برای سوپر گوشت

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای سوپر مارکت ها

در ادامه برای آشنایی بیشتر با سامانه پیام کوتاه میزبان پیامک، یک سری از خدمات ارائه شده توسط این سامانه را برای شما معرفی میکنیم :

1-برای اصناف و مشتریان خود می توانید پیامک منطقه ای بفرستید .

2- در صورت خرید سامانه پیام کوتاه برای سوپر مارکت ها میتوانید بر اساس کد پستی پیام خود را ارسال کنید.

3-در هزینه های خود در بازایابی صرفه جویی کنید.

4- بازگشت هزینه را بعد از چند مدت به طور چشمگیر شاهد باشید.

5- شما می توانید بر اساس نوع جنسیت  و سن  مشخصی پیامک های خود را ارسال نمایید.

6- اخبار و موجودی محصولات خود را با مشتریان سوپر مارکت در میان بگذارید.

7- با استفاده از سامانه پیام کوتاه موقعیت مکانی و راه های ارتباطی خود را برای مشتریان بفرستید .

این چند مورد از کاربرد های مهم و به روز استفاده از این سامانه بود. در کل برای بقا در بازار باید هزینه هایی تقبل کنید تا از نابودی کسب و کارتان محافظت کنید .

بیشتر بخوانید: شماره موبایل سوپر مارکت های شیراز

ویژگی های سامانه پیام کوتاه در سوپرمارکت ها

سامانه پیام کوتاه سوپرمارکت

پنل های پیامکی می توانند به خوبی شما را به اهداف بلند مدت برسانند. اهدافی که با صرف میلیون ها تومان هزینه در روش های دیگر به دست نمی آید. این روش کاملا کاربردی و بروز بوده و به موبایل کاربران بسیاری دسترسی دارد.

مجموعه میزبان پیامک سامانه پیام کوتاه را به دلایل زیادی برای سوپر مارکت شما پیشنهاد می کند . چند تا از ویژگی های این پنل  از این قرارند:

  • پیامک مادام‌العمر با یک بار خرید
  • فعال سازی فوری پنل بعد انجام خرید
  • پشتیبانی در هر ساعت شبانه روز
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • عضو انجمن صنفی رایانه ای

اگر سوپر مارکت شما کوچک و یا بزرگ می باشد فرقی ندارد. در عصر تکنولوژی باید برای رقابت آماده باشید و از ابزاری متفاوت و در صورت امکان کم هزینه استفاده نمایید . روزانه مردم حداقل 50 بار تلفن همراه خود را چک می کنند این رقم ، رقم بالایی است .

اگر سوپر مارکت شما از سامانه پیام کوتاه استفاده نماید ، هر بار اولین اطلاعیه جلوی چشم مخاطب می باشد. این عمل بدین صورت است که تلفن های همراه پیامک ها را در اولویت اول بررسی قرار میدهند. دیگر لزومی ندارد که کسی صفحه سوپر مارکت شما را در فضای مجازی ، نشانه گذاری کند ، این کار را پیامک برایتان انجام می دهد.

یک نکته را بخاطر بسپارید نگه داشتن مشتری ثابت برای سوپر مارکت به اندازه یک پنجم مشتری جدید است.

این مقاله را هم بخوانید: کاربرد بازاریابی پیامکی برای آژانس های مسافرتی و گردشگری

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.