سامانه پیام کوتاه آزمایشگاه ها

استفاده از سامانه پیام کوتاه و سامانه پیام انبوه چه مزیت هایی برای مشاغلی همچون آزمایشگاه ها دارد؟

برای خدمات درمانی و بهداشتی که مربوط به آزمایشگاه ها می شود چگونه می توان از خدمات سامانه پیامک کوتاه استفاده کرد.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی کوتاه، خدمات و سامانه خدمات پیامک کوتاه آشنا کنیم.

آزمایشگاه ها یکی از مکان های پر رفت و آمد محسوب می شود. در روز تعداد افرادی که به آزمایشگاه ها مراجعه می کنند بسیار بوده و همین موجب خستگی و کلافگی کارکنان و مراجعه کنندگان بوده است.

بهترین روش برای این مشکل استفاده از پنل پیامکی و فضای مجازی بوده است. پیام کوتاه به عنوان ارزان ترین و مؤثرترین روش به شما پیشنهاد می شود. چرا که در کوتاه ترین مدت می توانید تعداد پیامک بسیاری را برای افراد زیادی ارسال کنید.

مزایای استفاده از سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه آزمایشگاه ها

آزمایشگاه ها با بهره گیری از سامانه پیامک کوتاه می تواند به بیاری از مشتریان خود خدمات شان را ارائه دهند.

 برای مثال: می توانند در یک پیام کوتاه و استفاده از سامانه پیامک انبوه زمان و مکان مراجعه جهت آزمایش را برای مشتریان شان را ارسال کنند. یکی دیگر از کاربردهای استفاده از سامانه پیام کوتاه در آزمایشگاه ها سیستم نوبت دهی است.

برخی از مشتریان می بایست قبل از مراجعه حضوری نوبت بگیرند. با استفاده از سامانه پیامکی می توانید به آن ها زمان مورد نظر را اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید : بانک شماره موبایل آزمایشگاه ها

اس ام اس مارکتینگ چه کاربردی در آزمایشگاه ها دارد؟

اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روش های قدیمی و تأثیرگذار در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. شما با هر جایگاه شغلی که دارید می توانید به راحتی از این سیستم استفاده کرده و خدمات خود را به مشتریان تان ارائه دهید.

با به کارگیری این بازاریابی در کسب کارتان علاوه بر جذب بیشتر متقاضیان به آزمایشگاه تان، میتوانید به سیستم هایی همچون نوبت دهی بیماران نظم دهید و همه افراد را از زمان مراجعه به آزمایشگاه مطلع سازید. با استفاده از سامانه پیامک کوتاه به راحتی میتوانید از از شلوغی و ازدحام جلوگیری کنید.

مزایای استفاده از سامانه پیام کوتاه در آزمایشگاه ها

با استفاده از این سامانه می توانید به تعداد بسیاری از مشتریان و بیماران خود پیام هایی حاوی جواب آزمایش، شماره نوبت دهی، تخفیف و … ارسال نمایید.

با استفاده از سامانه پیام کوتاه می توانید به مشتریان و مراجعه کنندگان قبلی خود جهت دریافت جواب آزمایش شان پیام ارسال نمایید و آن ها را مطلع سازید. می توانید برای جذب اعتماد و تعامل بیشتر با مراجعین قبلی خود برای آن ها پیامی ارسال کنید و تاریخ چکاپ سالیانه شان را اطلاع دهید.

مهمترین کاربردهای استفاده از سامانه پیامک کوتاه در آزمایشگاه ها

سامانه پیامک کوتاه دارای مزایای بسیاری جهت ارتقاء کسب و کار شما می باشد. علاوه بر آن از مزایای پیامک تبلیغاتی می توان به هزینه ای کم و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

  • اطلاعیه نوبت دهی و لغو نوبت برای بیماران
  • یادآوری جهت چکاپ های سالانه
  • مطلع سازی بیمار از تاریخ و ساعت برای مراجعه به آزمایشگاه
  • معرفی کردن خدمات آزمایشگاه به بیماران
  • امکان مشاوره قبل از دادن آزمایش
  • پیامکی حاوی دریافت اطلاعات تماس بیمار
  • اطلاع رسانی از طریق سامانه پیام کوتاه برای معرفی آزمایشگاه به افراد نزدیک در موقعیت جغرافیایی شما

مهمترین نکات پیامک اطلاع رسانی به بیمار

سامانه پیام کوتاه آزمایشگاه ها

برای مشاغلی همچون آزمایشگاه ها استفاده از خدمات سامانه پیامک انبوه امری ضروری می باشد. چرا که باعث افزایش مشتریان و بهبود کیفیت کارتان می شود. همچنین نظمی بر کار شما حاکم می شود. در پیامی که می خواهید برای بیمارتان ارسال کنید می بایست اطلاع دقیقی از کارتان را شرح دهید.

 برای مثال: در بخش سیستم نوبت دهی باید به صورت مؤدبانه و عدم استفاده از الفاظ عامیانه، اطلاعات دقیق حضور بیمار از جمله تاریخ و ساعت را برای او ارسال نمایید. هر چه پیام شما کوتاه تر باشد بهت مهمترین نکات در نوشتن پیامک تبلیغاتی انبوه

 چگونه یک متن جذاب برای پیام های خود بنویسیم؟

  • ابتدا هدف خود را از سامانه پیام کوتاه به صورت واضح مشخص کنید

برای این که مخاطب خود را درگیر محتوای تان کنید بهتر است متن پیام را شخصی سازی کنید. شخصی سازی کردن یکی از اثرگذارترین روش های نوشتن پیام تبلیغاتی در سامانه پیام کوتاه آزمایشگاه ها است.

این موضوع به این معناست که ابتدا باید مشخصات شخصی از جمله: سن، جنسیت و شغل مخاطب خود را بدانید و هنگام نوشتن پیام از آن استفاده کنید. در آزمایشگاه ها این روش بسیار مهم است. زیرا شما برای مطلع سازی مراجعین تان باید از نام و نام خانوادگی شان استفاده کنین.

  • حرفه ای و دقیق عمل کنید

وقتی می خواهید از طریق سامانه پیامک کوتاه یک پیام تبلیغاتی، اطلاع رسانی، نوبت دهی، هشدار یا … را برای بیماران تان ارسال کنید، به هیچ وجه از الفاظ عامیانه و توهین آمیز استفاده نکنید.

منظور از دقیق بودن این است که محتوای پیام خود را به صورت کامل و دقیق بیان کنید. به عبارتی دیگر آن را با جزئیاتی بیشتر توضیح دهید.

  • سعی کنید پیام خود را کوتاه بنویسید.

در سامانه پیامک کوتاه سعی کنید به صورت کامل و واضح هدف خود را حداکثر در 16 کاراکتر جا داده و آن را بنویسید.

 هر چه محتوای شما کوتاه تر اما مفهومی تر باشد تاثیر خود را بیشتر روی مخاطب می گذارد.

بیشتر بخوانید : پنل پیام کوتاه در آزمایشگاه ها

انواع روش های ارسال پیامک به صورت انبوه

  • استفاده از دکل های مخابراتی برای ارسال پیامک کوتاه
  • ارسال تکی یا گروهی پیامک کوتاه
  • ارسال پیامک کوتاه به صورت منطقه ای و پستی
  • ارسال پیامک کوتاه به سمت صنف ها و مشاغل مختلف

جلوگیری از ازدحام و شلوغی در آزمایشگاه

استفاده از سامانه پیام کوتاه و سامانه پیامک انبوه در آزمایشگاه ها می تواند تأثیر خوبی را برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی داشته باشد. استفاده از سامانه پیامک کوتاه نه تنها در بخش اطلاع رسانی به کمک شما نمی آید بلکه می توانید از این سامانه برای کارکنان و پرسنل خود استفاده نمایید.

 به این ترتیب اگر شما در آزمایشگاهی مشغول به کار هستید برای نظم دادن به کارتان و جلوگیری از شلوغی از سامانه پیامک انبوه استفاده کنید. علاوه بر آن می توانید تعداد مشتریان بیشتری را پاسخگو باشید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.