سامانه پیامک انبوه موبایل فروشی ها

اکثر کسب و کار های امروزی در تمامی حوزه ها بدون سامانه پیامک انبوه و تبلیغات گسترده دوام نمی‌آورند. شما بعنوان یک فروشنده موبایل نیز شامل این قضیه می شوید و نباید تنها به فروش تکی محصولات به مشتریان روتین خود دل خوش کنید. البته رقابت در حوزه فروش موبایل با توجه به برند ها و مدل های مختلف تلفن همراه خیلی فشرده تر است.

شما برای فروش بیشتر و شناخته شدن و به شکل کلی برند شدن در حیطه کاری خود باید هزینه های زیادی را برای تبلیغات در بنر ها و فضای مجازی صرف کنید. ما یک راه آسان و کم هزینه را برای پیشرفت در کار و  بزرگ شدن دامنه کاری شما ارائه می کنیم .

 سامانه پیامک انبوه و پیامک انبوه برای رسیدن به کسب و کاری پر رونق ابزاری سودمند و راه گشا است. آیا برای رقابت با سایر فروشگاه ها این تعداد مشتری روزانه شما کافیست. باید این نکته را در نظر بگیرید که فروشندگان موبایل بیشتر بر روی فضی مجازی رقابت می کنند. شما با سامانه پیامک انبوه با کمترین زمان می توانید در بخش عظیمی از شهر، استان و حتی در تمامی نقاط کشور شناخته شوید.

بیشتر بخوانید: تبلیغات مغازه موبایل فروشی | 8 روش ضروری برای تبلیغات پیامکی در موبایل فروشی ها

یک پل ارتباطی قوی بسازید

سامانه پیامک انبوه قابلیت ارسال پیام بطور همزمان به دامنه وسیعی از مخاطبین و مشتریان شماست. برای اینکه ارتباط پیامکی شما نیز موثر باشد باید یک پل ارتباطی قوی بین خود و مشتریان فروشگاه بسازید. به عنوان مثال این سوال را مطرح کنید :

کدام برند تولیدی تلفن همراه برای شما بیشتر مفید واقع شده است ؟

الف) نوکیا  ب) اپل ج) سامسونگ  د) شیائومی

کیفیت ارائه خدمات ما در چه حدی است ؟

الف) عالی  ب) متوسط ج) ضعیف

شما با این نظر سنجی ها یک جامعه آماری مختص به فروشگاهتان دارید و با توجه به این مسئله در ارائه محصولات خود تجدید نظر می کنید و در ارائه خدمات نیز تغییر هایی ایجاد می کنید .

این گونه تعاملات به مشتری احساس مفید بودن و رضایت خاطر را القا میکند و در مراجعه به فروشگاه شما با اعتماد بیشتری خرید می‌کند.

هرگز ارتباط خود را محدود به یک پیامک نکنید. بعد از پیامک بیشترین استفاده‌ از تلفن همراه مربوط گشت زدن در فضای مجازیست، بنابراین در پیامک های ارسالی به مشتریان لینک خود را نیز بفرستید. مشتریان فروشگاه را ترغیب کنید که شما را دنبال کنند.

 مثال زیر نمونه‌ای از این کار می باشد.

متن پیامک موبایل فروشی : با دنبال کردن ما در فضای مجازی هر بار در قرعه کشی های هفتگی ما شرکت کرده و برنده خوش شانس یک دستگاه تلفن همراه یا هدفون و… ما باشید. (لینک در ادامه )

همیشه حاضر و آماده ارائه خدمات باشید

سامانه پیامک انبوه موبایل فروشی ها

سامانه پیامک انبوه انبوه مزیت های زیاد برای موبایل فروشی شما دارد. یکی از این موارد زمان بندی و ارسال به موقع پیامک به تمامی مشتریان ثابت و سایر مشتریان  است . همیشه برای مشتریان خود حاضر و آماده باشید و در زمان های مناسب پیامک خود را ارسال کنید . این یادآوری ها مشتریان را راسخ تر میکند و با اعتماد بیشتری از شما خرید می کنند. شما با این کارها می توانید جایگزین سایر فروشندگان موبایل شوید. اگر میخواهید فروشگاه موبایل خود را ارتقاء بدهید و به عنوان فروشنده عمده محصولات نیز شناخته شوید باید محدوده ارسال پیامک خود از محله به منطقه ، شهر و استان تغییر دهید.

پیشنهادات جدیدی مطرح کنید

برای افزایش خرید شما می توانید با بهره گیری از سامانه پیامک انبوه خود تمامی تخفیف های موبایل فروشی خود را به مشتریان ثابت و سایر مشتریان معرفی کنید. راه دیگر بهره‌گیری از کوپن تخفیف برای مشتریان ثابت بوسیله پیامک به صورت خصوصی می باشد. اگر محصول یا برند جدیدی را به مجموعه محصولات خود اضافه نمودید کافیست در اسرع وقت به مشتریان خود آگاهی لازم را بدهید. در نظر داشته باشید که این کار را زیاد تکرار ننماید زیرا باعث ایجاد مزاحمت برای مشتریانتان می‌شود.

بیشتر بخوانید: پیامک تبلیغاتی چیست و چه کاربردها و مزایایی در کسب و کارها دارد؟

کاربردهای سامانه پیامک انبوه برای موبایل فروشی ها

در ادامه برای آشنایی بیشتر با سامانه پیامک انبوه و پیامک انبوه شرکت ما، یک سری از خدمات ارائه شده توسط این سامانه ها را برای شما معرفی میکنیم :

1-برای اصناف و مشتریان خود می توانید پیامک منطقه ای بفرستید .

2- در صورت خرید سامانه پیامکی برای موبایل فروشی ها میتوانید بر اساس کد پستی پیام خود را ارسال کنید.

3-در هزینه های خود در بازایابی صرفه جویی کنید.

4- بازگشت هزینه را بعد از چند مدت به طور چشمگیر شاهد باشید.

5- شما می توانید بر اساس نوع جنسیت  و سن  مشخصی پیامک های خود را ارسال نمایید.

6- اخبار و موجودی محصولات خود را با مشتریان سوپر مارکت در میان بگذارید.

7- با استفاده از سامانه پیامکی موقعیت مکانی و راه های ارتباطی خود را برای مشتریان بفرستید .

این چند موردی از کاربرد های مهم و به روز استفاده از این سامانه پیامک انبوه بود. در کل برای بقا در بازار باید هزینه هایی تقبل کنید تا از نابودی کسب و کارتان محافظت کنید .

ویژگی های سامانه پیامک انبوه

سامانه پیامک انبوه موبایل فروشی ها

شرکت ما سامانه پیامکی خود را به دلایل زیادی برای موبایل فروشی شما پیشنهاد می کند . چند تا از ویژگی های این پنل  از این قرارند:

  • پیامک مادام‌العمر با یک بار خرید
  • فعال سازی فوری پنل بعد انجام خرید
  • پشتیبانی در هر ساعت شبانه روز
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • عضو انجمن صنفی رایانه ای

بیشتر بخوانید: بازاریابی پیامکی برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی

افزایش مشتری

اگر موبایل فروشی شما کوچک و یا بزرگ می باشد فرقی ندارد. در عصر تکنولوژی باید برای رقابت آماده باشید و از ابزاری متفاوت و در صورت امکان کم هزینه استفاده نمایید . روزانه مردم حداقل 50 بار تلفن همراه خود را چک می کنند این رقم ، رقم بالایی می باشد .

اگر شما از سامانه پیامک انبوه استفاده نماید ، هر بار اولین اطلاعیه جلوی چشم مخاطب می باشد. این عمل بدین صورت می باشد که تلفن های همراه پیامک ها را در اولویت اول بررسی قرار میدهند. دیگر لزومی ندارد که کسی صفحه موبایل فروشی  شما را در فضای مجازی ، نشانه گذاری کند ، این کار را پیامک برایتان انجام می دهد.

یک نکته را بخاطر بسپارید نگه داشتن مشتری ثابت برای موبایل فروشی  به اندازه یک پنجم مشتری جدید است.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.