سامانه پیامک انبوه سوپرمارکت

سوپر مارکت ها به عبارتی نیازهای روزانه ما را تامین می کنند. البته امروزه اکثر سوپر مارکت ها وسایل بیشتری را در خود جای داده و شروع به فروش اقلام اساسی تر از جمله برنج، روغن و چای و .. کرده‌اند. حال برای این که شما در رقابت با سایر سوپر مارکت ها عقب نمانید و هزینه زیادی را تقبل نفرمایید، ما به شما سامانه پیامک انبوه را پیشنهاد می‌کنیم.

این سامانه برپایه ارسال پیامک به مخاطبین و مشتریان شما پایه گذاری گردیده است. سیطره فضای مجازی و شبکه های موجود برای ارتباط با مردم هر روز چشمگیر تر و پر زرق و برق تر می شوند. با این تفاسیر شما باید سوپر مارکت خود را دراین شبکه ها به مخاطبان خود بشناسید. با این وجود هنوز اکثر مردم در سراسر جهان با پیامک کار می‌کنند. اکثر موارد مهم را از قبیل قبض برق،گاز و…برای شما پیامک می شود.

با سامانه پیامک انبوه شما می توانید زنجیره متفاوت و بزرگی از مشتریان را جذب سوپر مارکت های خود کنید. همچنین با صرف هزینه پایین ، درآمدی بالا تولید کنید. در ادامه به نحوه استفاده از این سامانه و تاثیر آن بر سوپر مارکت شما اشاره می کنیم.

بیشتر بخوانید: سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه | در 5 مرحله رشد کسب و کار خود را سرعت ببخشید

نحوه ارسال پیامک با سامانه پیامک انبوه

برای ارتباط موثر با مشتریان سوپر مارکت خود شما باید بازار خود را بزرگتر از قبل کنید. این سامانه با قابلیت های زیر شبکه مشتریان شما را به شدت گسترش میدهد .

ارسال پیامک بصورت منطقه‌ای و کد پستی ، ارسال پیامک بر حسب جنسیت و سن و سال مشتریان از جمله خدماتی در حوزه ارسال این سامانه می باشند . با ثبت نام در مجموعه میزبان پیامک می توانید با سریعترین زمان ممکن صاحب پنل شخصی خود شوید. در ضمن شما با این سامانه می توانید به شماره هایی که پیامک های تبلیغی را خاموش کرده‌اند نیز پیامک ارسال نمائید.

معرفی فروشگاه خود به اصناف مشابه

برای توسعه شغل خود شما باید محصولاتی را وارد بازار خود کنید که در منطقه یا حوزه فعالیت شما کم یا موجود نباشند. شما با ارسال پیامک و معرفی محصولات جدید به مشتریان خود اطلاع می دهید. برای اینکه فروش عمده را نیز شروع کنید طبق حوزه فعالیت خود می توانید با سوپر مارکت های دیگر در ارتباط باشید . پیام ارسالی به هم صنفی خود را با روشی جدید و متفاوت از مشتریان خرد بنویسید . سعی کنید ارتباطی با دوام و قابل اعتماد ایجاد کنید. اگر بتوانید به خوبی از قابلیت های سامانه پیامک انبوه بهره ‌مند شوید ، خیلی زود سوپر مارکت شما پیشرفت می کند.

نقشه‌ای برای آینده

سامانه پیامک انبوه سوپرمارکت

برای پابرجا بودن و ادامه مسیر در هر کاری به یک نقشه نیازداریم. شما باتوجه به کارایی هایی که سامانه پیامکی انبوه ارائه می دهد به راحتی می توانید یک برنامه برای ادامه بازاریابی و فروشتان در سوپر مارکت ها داشته باشید. برای نمونه محصول جدیدی را وارد مغازه کرده‌اید. مشتریان نیز از طریق ارسال پیامک مطلع شده‌اند.

بعد از گذشت چند روز و فروش محصول می توانید یک نظرسنجی در مورد محصول و کیفیت آن برگزار کنید . شما باید برای ترغیب در قرعه کشی لینک قرعه کشی را نیز قرار دهید. با این تفاسیر در حین انجام کار برای وارد کردن محصول بر حسب سلیقه مشتری نیز برنامه دارید. با این توضیحات شما هر بار جلوتر از رقبا خود هستید . سوپر مارکت های دیگر نیز برای خرید عمده محصول به شما مراجعه می کنند.

سفارش توسط مشتری با سامانه پیامک انبوه

برخی از مشتریان سوپر مارکت ها عادت دارند با فروشنده در تماس باشند و برهردلیلی  عیر حضوری خرید خود را انجام دهند. فروشنده ها هر بار برای ارسال سفارشات و نوشتن و ذخیره سازی اطلاعات دچار مشکل می شود. سامانه پیامک انبوه ای مشکل را نیز حل کرده‌است.

با وجود قابلیت ارسال پیامک به مشتری هایی که تازه خرید کرده اند و یک راه ارتباطی قوی با آنها درست کنید. شما میتوانید قابلیت سفارش محصول از طریق پیامک را برای مخاطبین فراهم کنید و فروش خود را غیر حضوری نیز ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: شماره موبایل سوپر مارکت های شیراز

دو روش معمولی و  مفید در سامانه پیامک انبوه

حفظ مشتری یکی دیگر از کارهایی می باشد که به همراه جذب مشتری تکمیل کننده یک کسب و کار پر رونق  دارای ثبات است. شما توسط سامانه پیامک انبوه می توانید بعد از خرید مشتری از سوپر مارکت شما یک پیام تشکر را به وی ارسال نمائید.

در طول سال با توجه به ایام و تعطیلی ها هر بار بهانه‌ای برای ارتباط صمیمی با مشتریتان آغاز می شود. شما می توانید برای تمامی ایام و مراسم پیامک هایی مبنی بر تبریک به مشتریان بفرستید . اگر در زمان مناسبت ها تخفیف هایی را اضافه کنید نیز برای مشتریانتان جذابیت بیشتری دارید.

شما با این دو روش خاطرات خوبی را در ذهن مشتریانتان بسازید که در ادامه راه بتواند کمک حال شما باشد. یادتان باشد در هر رویه‌ای که پیش می گیرید زیاده روی نکنید زیرا تعداد بالای پیام ها موجب می شود که مخاطبتان پیام شما را به عنوان یک مزاحم تلقی کند و دیگر پیا های شما را دریافت نکند.

لینک سازی

سامانه پیامک انبوه سوپرمارکت

استفاده از سامانه پیامکی بدین معنا نیست که تمامی روش های  تبلیغ خود را ببندید. شما باید در تمامی پلتفرم های معروف و پر مخاطب حاضر باشید. اگر شما در فضای مجازی حضور کم رنگی داشته باشید ، رقیب های شما جای شما را پر می کنند. نکته دیگر این است که شما نمی توانید تنها با یک پل ارتباطی داد و ستد کنید.

برای حل مشکل ابتدا با یک لینک صفحات شخصی پیام های خود را می فرستید . مواظب باشید چون پیامک محدودیت کاراکتر را دارد ، به همین خاطر متن را کوتاه و شفاف و هدفمند بفرستید. هر از چند گاهی مشتریان سوپر مارکت خود را به سمت لینک شبکه های مجازی راهنمایی نمایید.

بیشتر بخوانید: پنل پیامکی فروشگاه زنجیره ای

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.