سامانه پیامک انبوه داروخانه

تمامی کسب و کار ها برای تبلیغات و گسترش کار خود در اینستاگرام ، سایت ها و …. هزینه های زیادی را تقبل می نمایند. ولی نتیجه مطلوبی نمی گیرند. حال ما برای رفع این مشکل یک روش جدید و کم هزینه به نام سامانه پیامک انبوه را پیشنهاد می دهیم .

سامانه پیامک انبوه در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی و بازاریابی دارای هزینه بسیار پایین است. این روش بازگشت سرمایه باورنکردنی را به ارمغان خواهد آورد. داروخانه ها نیز همانند بسیاری از کسب و کار ها به طور مستقیم با نیازهای مردم سر و کار دارند. این صنف با این سامانه تعامل بیشتر و فروش بالاتری خواهند  داشت.

سامانه پیامکی، پیام رسانی است که پیام را از یک نرم افزار به یک شخص ارسال میکند . این سامانه برای ارسال چندین پیامک با گروهی از مخاطبان استفاده می شود. به علت این که پیام ها بصورت انبوه خریداری می شوند ، هزینه این سرویس نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار پایین است.

سامانه پیامک انبوه برای تمامی کسب و کارهایی که می خواهند مشتری های جدیدی را در شروع کار با خود همراه کنند مناسب و ضروری می باشد. داروخانه ها نیز شامل این دسته از کسب و کار هاست.

بیشتر بخوانید: بانک شماره موبایل داروخانه ها

چرا سامانه پیامک انبوه بهتر است؟

1-صرفه جویی در زمان و هزینه

سامانه پیامک انبوه داروخانه

یکی از مهم ترین ویژگی های یک محصول باتوجه به سرعت بالای تغییرات در دنیای امروز ، استفاده درست  و معقول از زمان و هزینه هاست. سامانه پیامک انبوه عملکردی عالی را برای داروخانه شما به ارمغان می آورد. با توجه به اینکه سرعت بالایی در ارسال مطالب به افراد مختلف در یک منطقه ، شهر یا کشور را دارا می باشد.

2- ارتباط بهتر با داروخانه ها و پزشکان با سامانه پیامک انبوه

یکی از راه های جذب مشتری و گسترش بازار فروش داروخانه ها ارتباط موثر با همکاران و هم صنفی ها و پزشکان می باشد. سامانه پیامک انبوه با ارسال چندگانه و همزمان پیام ها به داروخانه های دیگر باعث ایجاد شبکه همکاری بین داروخانه شما با بقیه می شود. در خصوص ارتباط با پزشکان نیز شما می توانید با ارسال پیامک دعوت به همکاری و پیشنهادات تخفیفی این قشر را نیز با خود همراه کنید. زمانی که پزشکان شما را به بیماران خود توصیه می کنند ، مشتریان با اعتماد بیشتر نزد شما حضور می یابند. با این ترفند احتمال بیشتر شدن مشتریان ثابت شما نیز بالا می‌رود.

3-ارتباط پایدار با مشتریان همیشگی

فرض کنید که به داروخانه‌‌ای وارد می شوید و با رضایت آن مکان را ترک می‌کنید. طبیعی است که شما ترغیب می شوید که بار دیگر به آن مکان سر بزنید. شما میتوانید شماره تماس مشتریان خود را نگه دارید و  تعامل خود را با سامانه پیامکی افزایش دهید . برای مثال محصول جدیدی وارد داروخانه می شود یا موجودی محصولی را افزایش می دهید . در این زمان می توانید به مشتریان خود پیامک بفرستید. این کار شما را در نزد مشتری در جایگاه ویژه قرار میدهد و به دنبال آن مشتری های روزانه نیز به مشتری های ثابت تبدیل می شوند.

این مقاله را هم بخوانید: کاربرد پنل پیامکی در بورس

4- نظرسنجی و مشارکت مشتریان در داروخانه شما

فرستادن پیام متنی های تکراری و فراوان مشتری ها شما را دلسرد می‌کند و باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران می‌شود. در سامانه پیامک انبوه شما می توانید به طور همزمان در دوره های مختلف از مشتریان خود درخواست کنید تا در نظر سنجی های شما شرکت کنند. لازم به ذکر است که شما حتی میتوانید برای مشارکت بیشتر مشتریان خود برای خرید بیشتر جشنواره های تخفیف یا کوپن های رایگان بعد خرید را نیز تعریف کنید.

سامانه پیامک انبوه داروخانه چیست؟

داروخانه ها محل تردد افراد  و اقشار مختلف جامعه می باشند استمرار در ارتباط با این مشتریان بوسیله پیام متنی می‌تواند در آینده نزدیک سود زیادی را نصیب شما کند.

مورد اول : زمان بندی مناسب

برای جذب مشتریان و ادامه تعامل با داروخانه نباید مکررا به مخاطبان پیام فرستاد، بلکه باید با زمانبندی صحیح آن ها را در جریان کار های و محصولات و جشنواره های داروخانه قرار داد . این عمل برای بالا بردن سطح اعتماد مشتریان به داروخانه شما عملی ضروریست. روزهای تعطیل ، ولادت ها یا شهادت ها و زمان های واگیردار شدن ویروس هایی همانند آنفولانزا و… زمان هایی ست که باید در صحنه حضور داشته باشید در سر وصدای صفحات مجازی و بنرها خود را گم نکنید.

مورد دوم : به روز بودن

دنیا امروز دنیای تغییرات با شتاب سریع است . شما نمی توانیید بی توجه به این قضیه در رقابت با شرکت ها و داروخانه های دیگر دوام بیاورید. پس برای اینکه از قافله عقب نمانید هر روز خود را به روز کنید. هربار اخبار و موارد مهمی که به درد مشتری هایتان می‌خورد را توسط پیام متنی کوتاه و خوانا بفرستید.

مورد سوم : حفظ ارتباط مداوم

سامانه پیامک انبوه داروخانه

داشتن ارتباط همیشگی برای کسب و کار وتاثیر در ذهن مخاطب همیشه ضروری بوده‌است. کافیست نگاهی به معروفترین مکان ها یا برند بزنید تا به این نکته پی ببرید که هر روز خواسته یا ناخواسته با اسامی‌شان در ارتباطیم. شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. داروخانه شما با ارتباط مکرر و نظر سنجی و مشاوره دادن به مشتریان و سایر هم صنفی های خود ، برای ماندگاری تلاش می‌کند. این امکانات در سامانه پیامکی انبوه به راحتی قابل دسترسی می باشند.

با نگاه گذرا به کسب و کار امروزی و نحوه رقابت ها می توان به این نتیجه رسید که عقب نشینی کردن یا استفاده از ابزار قدیمی برای رقابت شما را به سمت ورشکستگی سوق می دهد. ابزاری که بیشترین تعامل را ایجاد میکند که مبتنی بر متن بوده و برای اکثرا جامعه قابل استفاده باشد. پیشنهاد ما استفاده از سامانه پیامکی انبوه است. این سامانه نیازی به اینترنت ندارد و با ساده ترین امکانات جلو می رود.

شما می توانید محصولات داروخانه خود را بین مشتریان ، پزشکان و سایر اصناف مرتبط معرفی کنید. پس از مدتی شاهد بازخورد آنها و جذب مشتری و رونق کسب و کار خواهید بود.

این مقاله را هم بخوانید: کاربرد بازاریابی پیامکی برای آژانس های مسافرتی و گردشگری

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.