سامانه پیامک انبوه آژانس های املاک و بنگاه ها

مشاورین املاک هنوز هم از ارکان اصلی فرآیند خریداری خانه و اجاره دادن یک خانه یا آپارتمان هستند. اما در سال‌های اخیر تعداد مشاوران املاک به دلیل بحران مالی و رکورد بازار مسکن، کمی کاهش یافته‌ است. همچنین در هر منطقه ای رقابت شدیدی بین آژانس‌های مسکن و مشاور املاک ایجاد شده است.ما در این مقاله قصد داریم درباره تبلیغات سامانه پیامک انبوه برای آژانس های املاک و بنگاه ها حرف بزنیم و راهکارهایی هم برای افزایش مشتری های خود به شما پیشنهاد خواهیم داد.

مشاور املاک یا بنگاه دار چه کسی است؟

پیش از بیان مزایای سامانه پیامک انبوه باید بدانید گه بنگاه دار چه کسی است. در حقیقت شخصی که به کار فروش گران‌ترین کالای اساسی در زندگی بشر منظور همان مسکن مشغول باشد مشاور املاک گفته می‌شود. شغل مشاورین املاک به عنوان چهارمین صنعت پول ساز در دنیا محسوب میشوند. در کل دنیا مردم حدودا ۹۰ درصد سرمایه زندگیشان را صرف خرید مسکن می‌کنند. و مسکن یکی از با ارزشمندترین دارایی انسان است.

بیشتر بخوانید : پیامک تبلیغاتی املاک | روش های ارسال پیامک برای آژانس های املاک

انواع آژانس ها و بنگاه ها

در کل دید مردم نسبت به املاک این است که آن‌ها را به عنوان دلالان املاک که فرصت طلب و فاقد تجربه هستند پنداشته و اصلا مورد اعتماد نمیباشند. البته این نگرش و نقطه نظر به علت افراد عجول و تازه کار به وجود امده که در حالی که کل این صنف به این شکل نیستند. نگرش‌های متفاوت در امر مسکن به سه گروه زیر تقسیم می‌شود:

آژانس‌های سنتی:

در شهرهای بزرگ با وجود سیستم‌های نوین و پیشرفت اطلاعاتی از قبیل فایلینگ، فایل‌یاب، اینترنت و روزنامه‌های کثیرالانتشار و تعداد زیادی آژانس‌ها و مشاورین دلالی ملک هیچ‌گونه قدرت رقابتی ندارند. و در آژانس‌های سنتی به دلیل درآمد پایین و نداشتن جذب پرسنل، هزینه‌های اضافی نمی‌کنند. در حالی که خودشان سرمایه و یا دیگری به امر خرید و فروش ر انجام دهد. البته قدمت این روش به چند هزار سال می‌رسد و عمر سازمانی ظاهرا دیگر به اتمام رسیده است.

آژانس‌ها:

شما باید قبل از استفاده از سامانه پیامک انبوه انواع آژانس های املاک را بشناسید. عملکرد آژانس‌های املاک که مبتنی بر اصول دلالی علمی املاک هستند اکثرا مورد پذیرش کشورهای اروپای و آمریکایی است.
در صورت عدم اجرای این مقررات و اصول کارآمد، آژانس دچار ورشستگی و تبدیل به یک آژانس کفی خواهد شد که دارای عمر سازمانی کوتاه و فاقد توجیه اقتصادی در دراز مدت میباشد.

آژانس کفی‌ها:

این دسته از موسسات املاک در واقع بالاترین خسارت اقتصادی والبته معنوی و حیثیتی را به صنف مشاوران املاک و خودشان وارد می‌کنند.
با انجام ناقص اصول بنگاه‌ها و ترکیب آن با بنگاه‌های الف و ایجاد یک مکتب فرصت‌طلبانه هرج و مرج طلبانه، نه تنها باعث رشد خود و جامعه نخواهد شد بلکه زمینه ورود افراد فرصت‌طلب و مفسد را نیز فراهم می‌کنند و باعث نابودی و از بین رفتن خود و مراجعین یا خسران آن‌ها خواهند شد.

اساسنامه و دستور کار اکثر آژانس‌های حرفه‌ای به صورت زیر میباشد:

  • حضور به موقع، معمولا از 9 صبح تا 9 شب
  • نکردن غیبت غیر موجه
  • دریافت کارت سرویس و امضا کردن آن توسط مشتری
  • پاسخگویی مداوم روزانه آگهی بدون وقفه و درج تماس‌ها در برگه‌های مخصوص و پیگیری کردن تماس ها در روزهای متوالی
  • استفاده از ارسال پیامک های کوتاه و انبوه و درج مشخصات برای مشتری های قبلی و مشتریان هدف
  • داشتن یک کارت ویزیت مناسب و دادن آن به هر یک از مراجعه کننده ها برای به یاد سپاری بهتر نام آن بنگاه و گم نکردن شماره تلفن
  • مصرف نکردن دخانیات در حین کار
  • پیگیری مداوم و روزانه فایل‌ها و مشتری‌ها

سامانه پیامک انبوه چه کمکی میتواند در راستای جذب مشتریان داشته باشد؟

سامانه پیامک انبوه آژانس های املاک و بنگاه ها

حال که با روش کار آژانس املاک آشنا شدید باید بدانید که کسب درامد آژانس های تبلیغاتی و بنگاه ها نیز همانند بسیاری از سایر شغل های دیگر وابسته به بازاریابی و پیگیری مشتری ها دارد. هر چه مشتری بیشتری داشته باشید همانقدر هم کسب درامد بیشتری خواهید داشت. سامانه پیامک انبوه یکی از این روش هایی است که میتوانید روی آن حساب کنید.

پیامک انبوه چه تاثییرات مثبتی میتواند روی کسب و کار شما داشته باشد؟

پیامک انبوه یک سرویسی است که امکان ارسال تعداد زیادی اس ام اس به مخاطبان هدف را به یکباره می دهد. این یک سرویس فوق العاده قدرتمند و تاثیرگذار برای استفاده در کسب و کار شما برای ارسال اس ام اس ایمن، سریع و مستقیم به مشتریان شما در هر مکانی میباشد.

علاوه بر ان در زمان شما هم بسیار صرفه حویی خواهد کرد. اگر مسابقات، کمپین‌های بازاریابی، اعلان‌ها به کارمندان، تبلیغات یا رویدادهایی را اجرا می‌کنید یا قصد اجرای ان را دارید، و نمیدانید چگونه ان را به دیگران اطلاع دهید، پیام‌رسانی انبوه یک راه عالی برای ارسال حجم زیادی از پیام‌ها در یک لحظه است.

همچنین از آنجایی که پیام‌ها در سامانه پیامک انبوه به صورت عمده خریداری می‌شوند، بسیار ارزان‌تر و به صرفه تر از پیام‌های متنی معمولی میباشند که برای ارتباط شخصی با افراد دیگر در تلفن همراه استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: آنچه باید در مورد بازاریابی پیامکی مشاورین املاک بدانید

پیامک انبوه مناسب برای چه کسب و کارهایی است؟

سامانه پیامک انبوه آژانس های املاک و بنگاه ها

این نوع سرویس پیام کوتاه و انبوه مناسب برای آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی، خرده فروشان، مشاغل بی تو بی، موسسه های مالی، بانک ها، شرکت های مسافرتی و آژانس ها یا هر نوع کسب و کار و سازمانی که قصد ایجاد لیست مشتریان را دارند تا به طور منظم به آنها دسترسی پیدا کرده و به آنها اطلاع رسانی کنند، است.

این سرویس به هر کدام از آنها در کسب وفاداری مشتریان کمک می کند. در عین حال، سرویس پیام‌رسانی انبوه، قابلیت ارتباط بسیار سریع با تعداد بالایی از افراد را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، پس می‌توان از آن به صورت «خارج از سازمان» (کمپین‌های بازاریابی، اطلاع‌رسانی به مشتریان از تخفیفات، مسابقات و غیره) یا «داخل سازمان» بهره برد.

بانک اطلاعات مخاطبان

سامانه پیامک انبوه یک روش مناسب برای رونق آژانس املاک یا بنگاه هم میتواند باشد. با توجه به تعداد بالای استفاده کنندگان از تلفن همراه، ارسال پیامک انبوه این امکان را به شما میدهد تا یک حجم بزرگی از مخاطبان خود را در اختیار داشته باشید.صرفه جویی در وقت و هزینه که یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این سامانه به شمار میرود.

استفاده از این سرویس امکان گزارش گیری و تحلیل آماری پیامک های ارسالی را برای شما ممکن می سازد. شما می توانید بازخورد آن را بررسی و تحلیل کنید.برای موفقیت به عنوان کسی که قصد کار در آژانس املاک یا بنگاه را دارد باید ابتدا در نظر داشته باشید که این کار کمی اشباع شده است . رقابت زیادی در بین مشاورین املاک وجود دارد . دوم اینکه اگر واقعا مصمم به انجام ان هستید از راه کار هایی که گفته شد غافل نشوید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.