سامانه پیامک انبوه آژانس های مسافرتی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با استفاده از سامانه پیامک  انبوه می توانید به درآمد و جذب مشتری بیشتری برسید؟

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با مزایا و کاربردهای سامانه پیامک انبوه و سامانه پیامک کوتاه در تبلیغات آژانس مسافرتی آشنا کنیم. به این ترتیب پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خدمات سامانه پیامک کوتاه برای آژانس های مسافرتی و گردشگری

آژانس های مسافرتی جزء مشاغلی می باشد که روزانه مشتریان بسیاری را به صورت حضوری و تلفنی و یا اینترنتی پشتیبانی می کند.

فرض کنید شما صاحب یک آژانس مسافرتی و گردشگری هستید. به این ترتیب روزانه بسیاری از افراد برای رزرو و خرید بلیت به شما مراجعه می کنند. این مراجعه می تواند به سه صورت، حضوری و تلفنی یا اینترنتی باشد. امروزه بسیاری از افراد برای صرفه جویی در زمان و ترافیک از مراجعه حضوری استفاده نمی کنند.

 بنابراین به صورت آنلاین از خدمات کسب و کار شما استفاده می کنند. اکنون باید راهی را برای اطلاع رسانی به آن ها جهت خرید پیدا کنید.

استفاده از سامانه پیامک کوتاه بهترین روش برای تعامل با مشتریان تان است. شما می توانید با ارسال پیام کوتاه به مشتریان خود درصد بالایی از سفارش ها و خریدهای اینترنتی را که صورت گرفته را پشتیبانی کنید.

 سامانه پیامک انبوه به شما این امکان را می دهد که به مشتری خود هر نوع اطلاع رسانی را در طول سال با کمترین هزینه بدهید.

بیشتر بخوانید : بانک شماره موبایل آژانس های مسافرتی

بازاریابی پیامکی یا SMS مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ است. این روش به عنوان یکی از قدیمی ترین و مؤثرترین راه های بازاریابی است. این بازاریابی در هر تلفن همراهی قابل استفاده بوده و برای برقراری ارتباط با مشتری نیاز به اینترنت ندارید.

استفاده از سامانه پیامک کوتاه می تواند تأثیر بسیاری در مشاغلی همچون دفاتر خدمات تورهای گردشگری، آژانس های مسافرتی و گردشگری و … داشته باشد.

کاربرد سامانه پیامک انبوه برای آژانس های مسافرتی

سامانه پیامک انبوه آژانس های مسافرتی

شما به عنوان شخصی که در آژانس مسافرتی و گردشگری مشغول به کار هستید به راحتی می توانید با استفاده از سامانه پیامک انبوه به تعداد بسیاری از مشتریان خود پیام داده و آن دسته از افرادی که به صورت آنلاین از شما خدماتی را دریافت کردند، ارسال کنید.

علاوه بر آن شما می توانید مشتریان قدیمی تان را از تخفیفات ویژه و یا جشنواره هایی که در پیش دارید مطلع کنید.

مزایای استفاده از سامانه پیامک کوتاه

در این سامانه شما می توانید کاربران بسیاری را به خود جذب نموده و آن ها را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید. اگر از این طریق با مشتریان و کاربران تان در تعامل باشید می توانید اعتماد بسیاری را از طرف آنان به خود جذب کنید.

در چه حوزه هایی می توان از پیامک های تبلیغاتی استفاده کرد؟

شما به عنوان مدیر یک آژانس مسافرتی و گردشگری می توانید کدهای تخفیف خرید بلیت را برای مشتریان تان ارسال کرده تا آن ها را جذب خود کنید.

همچنین می توانید در پیامک کوتاه از مسابقات و جوایز خود به مشتریان تان بگویید و به آن ها انگیزه شرکت در مسابقات را بدهید. در تعامل بودن با مشتران و مخاطبان تا ن از طریق پنل اس ام اس می توانید اعتماد دریافت کنید.

مهمترین نکات برای نوشتن یک پیامک کوتاه

  • هدف تان را از پیام مشخص کنید.
  • به صورت واضح متن پیام را بنویسید.
  • به هیچ وجه از الفاظ عامیانه و توهین آمیز استفاده نکنید.
  • متن پیام خود را کوتاه اما مفهومی بنویسید.
  • سعی کنید در متن پیام انگیزه ای را در دل مخاطب ایجاد نمایید.

بیشتر بخوانید : کاربرد بازاریابی پیامکی برای آژانس های مسافرتی و گردشگری

انواع روش های ارسال پیامک کوتاه

  • برای ارسال پیامک کوتاه می توان از دکل های مخابراتی استفاده کرد.
  • پیام های تان را میتوان به صورت تکی یا گروهی از طریق سامانه پیامک انبوه به مخاطب تان ارسال کنید.
  • پیامک کوتاه و ارسال آن می تواند به صورت منطقه ای یا پستی صورت بگیرد.

بهترین فرصت ها برای استفاده از سامانه پیامک کوتاه برای تبلیغات آژانس های مسافرتی

یکی از بهترین زمان ها برای این که با مشتری خود از طریق پنل اس ام اس در ارتباط باشید روز تولد اوست. شما می توانید یک پیام تبریک تولد که حاوی کد تخفیف است برای او ارسال کنید.

فرض کنید در بین مشتریان تان شخصی وجود دارد که مشتری قدیمی و وفادار آژانس شماست. بهترین راه برای تقدیر از او و ایجاد شور و انگیزه ای بیشتر، ارسال پیام های تشویقی به اوست. پیام های تشویقی در کل دو نوع هستند. که نوع اول را بررسی کردیم.

نوع دوم پیام های تشویقی این است که با وجود رویدادهای خاص می توانید با یک نمونه پیام تبلیغاتی برای مشتریان تان ارسال کنید.

شما به عنوان یک آژانس گردشگری می توانید از سامانه پیامک کوتاه برای یادآوری زمان سفر استفاده کنید.

مورد دیگری که می توانید از سامانه پیامک انبوه استفاده کنید ارسال کد تاییدیه برای رزرو و خرید اینترنتی مشتریان تان می باشد.

شما می توانید از سامانه پیامک کوتاه یک راهنمای گردشگری برای مشتری خود ارسال کنید. همچنین این امکان را دارید که با ارسال پیام کوتاه از مشتری خود بخواهید نظر سنجی و ثبت بازخورد خود را نسبت به سفر داشته باشد.

در بخش نظر سنجی و ثبت بازخورد شما می توانید میزان رضایت مشتریان خود را نسبت به آژانس مسافرتی خود بررسی کنید. این بررسی موجب بهبود کیفیت کاری شما نسبت به رقبا می شود.

قابلیت های استفاده از پنل اس ام اس

سامانه پیامک انبوه آژانس های مسافرتی

  • سامانه پیامک کوتاه دارای کمترین نرخ تعرفه در ارسال پیامک می باشد.
  • می توانید از پیامک های ارسالی خود یک گزارش تهیه کنید.
  • با استفاده از پنل اس ام اس می توانید از سامانه پیامک انبوه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : راه کارهای پیام کوتاه = آژانس های مسافرتی

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.