سامانه پیامک انبوه آزمایشگاه ها

در این مقاله قرار است به قابلیت ها، امکانات و کاربرد و مزایای سامانه پیامک انبوه برای آزمایشگاه ها و مراکز درمانی پرداخته شود تا با چگونگی اهمیت و کاربرد سامانه پیامکی در این حوزه اشنا شوید. اینکه یک سامانه پیامکی چگونه توانایی این را دارد که در بهبود کارایی و عملکرد آزمایشگاه ها و مراکز درمانی تاثیر بگذارد ممکن است سوالی باشد که بلافاصله بعد از دیدن این عنوان نسبت به این مقاله کنجکاو شوید. پس با ما همراه باشید.

برای مثال آزمایشی مانند سونوگرافی ساعت‌ها بیماران را معطل کرده و همین امر باعث شلوغ‌تر شدن آزمایشگاه شده است. پاسخگویی به مراجعه کنندگان، جواب دادن به تلفن و البته نوبت‌دهی به بیماران پشت خط باعث شلوغی هر چه بیشتر محیط و همهمه می‌شود. آن هم در یک محیطی که برخی بیمار بوده و نیازمند آرامش میباشند.

کاربرد سامانه پیامک انبوه برای آزمایشگاه ها

شما به عنوان یک مدیر آزمایشگاه حتماً باید ‌بدانید که خیلی از بیماران ممکن است استرس و عجله دریافت نتیجۀ آزمایش را داشته باشند. یا اینکه پاسخ مثبت تست برخی بیماری‌های سخت مانند سرطان باید حتماً همراه با مشاوره درمانی و پزشکی باشد. برخی از مراجعان هم سن بالایی ممکن است داشته باشند، و نمی‌توانند منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید : بانک شماره موبایل آزمایشگاه ها

اطلاع رسانی برای پاسخ ها در سامانه پیامک انبوه

از انجایی که با گسترش ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام و تجمع و شلوغی ها، مراجعه کردن به مراکز درمانی برای اموری غیرضروری کمتر شده است. بنابراین اطلاع رسانی ها از زمان آمادگی پاسخ آزمایش میتواند حجم بالایی از مراجعه های غیرضروری را به حداکثر برسانند.

یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ارسال هایی که میتواند تاثیر بسزایی را در ارسال های آزمایشگاهی داشته باشد، ارسال اختصاصی پیامک هست. پس با این نوع ارسال به آسانی میتوانید برای هر فرد متن اختصاصی و مناسب آن را ارسال کنید.

چگونگی ارسال لینک پاسخ آزمایش

سامانه پیامک انبوه آزمایشگاه ها

یکی از بهترین انواع بازدهی و تاثیر سامانه پیامک انبوه در ارسال های مربوط به آزمایشگاه ها و مراکز درمانی، و همچنین ارسال لینک پاسخ آزمایش هاست.

شما میتوانید ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه های چاپ شروع به ارسال کردن لینک پاسخ های آزمایش ها کنید. با گذاشتن لینک دانلود فایل جوابیه در داخل متن پیامک، به علاوه صرفه جویی های کارآمد و استفاده بهینه، در زمینه برند سازی آزمایشگاه خودتان هم قدمی مثبت بر خواهید داشت.

 همچنین از راه ارسال اختصاصی و بسیار هوشمند، میتوانید برای ارسال لینک های پاسخ نیز اقدام کنید.

چگونگی دریافت انتقادات و پیشنهادات

یکی از مهم ترین اصول ادامه یافتن و استحکام هر موسسه ای توجه به پیشنهادات و انتقاداتی هست که به آن موسسه داده میشود. پس درباره این موضوع جدی باشید.

میتوانید با به کارگیری از خط اختصاصی که قبلا خریداری کرده اید به آسانی دریافتی های انتقادی خود را راه اندازی کنید.

به وسیله فعال سازی منشی پیامکی و ارائه پاسخ های خودکار و اتوماتیک و تعریف کلیدواژه های مورد نظر پیامک های دریافتی را میتوانید مدیریت کنید.

برای مرتب سازی و نظم دادن به انها دریافتی های خود را پوشه بندی کنید. پاسخ اتوماتیک را برای سامانه پیامک انبوه تنظیم کرده تا بلافاصله بعد از دریافت پیامک، پیامک تشکر به صورت خودکار برای افراد ارسال شود.

بازاریابی و تبلیغات آزمایشگاه چگونه است؟

سامانه پیامک انبوه آزمایشگاه ها

اگر صاحب آزمایشگاه هستید، باید به علاوه دانش پزشکی خود حتماً قدرت مدیریت خوبی هم داشته باشید. چون مدیر مجموعه‌ دائماً با بیمارانی در ارتباط است که نگرانی و استرس جواب آزمایش راداشته باشند.

از طرفی هم برخی آزمایش‌ها در شرایط خاصی انجام می‌شوند و همراه با رعایت رژیم غذایی یا پرهیز دارویی هستند. و حالا در کنار این موارد انجام تست ویروس‌های ناشناخته مثل کرونا-کووید 19 هم نشان دهنده این است که مدیر آزمایشگاه نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق به مراجعان و ارتباط دوطرفه با آن میباشد.

با سامانه پیامک انبوه ارسال کردن پیامکی که شامل اطلاعات مفید و کاربردی مهم دربارۀ روش‌های تشخیص بیماری و انجام تست‌های نوین باشد، می‌تواند توجه بسیاری از مراجعان را به خودش جلب کند.

در این روش می‌توانید به مراجعان اطلاع دهید که دستگاه یا روش گفته شده در آزمایشگاه وجود دارد .یا این تست با شرایط خاص در مجموعه انجام می‌شود یا خیر. البته یادتان هم باشد که اس ام اس مارکتینگ مستلزم دارا بودن شماره موبایل مراجعان میباشد و بهتر است جامعه هدف مشخصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید : پنل پیام کوتاه در آزمایشگاه ها

استفاده از موتور جستجوی گوگل در سامانه پیامک انبوه

هنگامی که آدرسی را بلد نیستیم و یا به دنبال پزشک و کلنیک معتبری هستیم. اولین کاری که می‌کنیم چیست؟

 کاملا درست است. سرچ کردن در گوگل! همین باعث شده تا تبلیغات گوگل جایگاه بالایی را در بازاریابی پیدا کند.

بیماران هم جزو همین دسته هستند . آنها اکثرا درباره پزشک، کلینیک یا حتی بیماری‌شان در گوگل سرچ میکنند و همان نتایج صفحه اول را می‌خوانند.

 در حقیقت کمتر کاربری را می‌توانید پیدا کرد که به سراغ صفحات بعدی برود. گوگل ادز یا تبلیغات گوگل در همین نقطه به آزمایشگاه شما کمک شایانی می‌کنند .  قرار گرفتن در لیست پنج رتبۀ اول گوگل یکی از همان نتایجی است که بیمار روی آن کلیک می‌کند و پاسخ خود را مییابد.

یکی از روش های قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل سامانه پیامک انبوه و قرار دادن لینک سایت در پیامک های ارسالی است. شما با این روش موفقیت خود را تضمین خواهید نمود.

خدمت رسانی سریعتر و راحتتر

با توجه به محیط کاربری کلینیک و شلوغی مراجعان، سامانه پیامک انبوه در آزمایشگاه به مدیریت بهتر کمک میکند. علاوه بر این در خدمت‌رسانی سریع‌تر و راحتتر و البته پاسخگویی به موقع به مراجعان موثر است . استفاده از سامانه پیامک انبوه برای آزمایشگاه مزایای کاربردی و مثبت زیادی دارد. ممکن است از یک تبلیغات  ساده شروع شده و تا ارائۀ خدمات به بیماران ادامه پیدا کند.

برای مثال فرض کنید آزمایشگاه قصد داشته باشد به بیماران وقت بدهد. همچنین به چند نفر اعلام کند که جواب آزمایش آماده است. در این بین تبلیغات، قرارداد با داروخانه و پزشکان جدید و … نیاز به نیروی انسانی و هزینه دارد.

با جهانی که به سرعت در حال پیشرفت است استفاده از پنل پیامک آزمایشگاه ضروری میباشد. با پنل پیامک آزمایشگاه به آسانی می‌توان به بیماران وقت داد . یا به آن‌ها اعلام کرد برای تحویل گرفتن جواب تست خود چه زمانی مراجعه کنند.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.