سامانه پیامک انبوه

شما هم دائماً برای تبلیغات رستوران خود در اینستاگرام، وبسایت ها، بروشورها و … پول خرج می‌کنید، اما کسب‌وکارتان همچنان با مشکل روبه‌رو است؟ تصور کنید که کسب‌وکارتان با یک روش ساده و کم هزینه ،سریع‌تر از چیزی که فکرش را می‌کردید رشد کند.  این روش همان سامانه پیامک انبوه است.

شما سامانه پیامک انبوه را با کسری از هزینه در مقایسه با سایر پلتفرم ها خریداری می کنید و در نهایت شاهد افزایش سود خود هستید. سامانه پیامک انبوه به شما این امکان را می‌دهد که پیامک هایی را در زمان درست ارسال و دریافت کنید و به شما اطلاع می‌دهد چه زمانی باید اقدام کنید. این یک فرصت باورنکردنی است تا مشتریان خود را در هر کجا که هستند، از طریق موبایل آنها درگیر کنید.

نکاتی در مورد سامانه پیامک انبوه

در مورد متون زیاده روی نکنید

در سامانه پیامک انبوه خود افراط نکنید. استراتژی بازاریابی خود را با ارسال پیام‌ در مواقع ضروری و محدود کردن تعداد پیام‌هایی که به مشتریان ارسال می‌کنید، بهینه کنید.

به یاد داشته باشید، پیام متنی چیزی است که مشتریان شما نمی توانند به راحتی از آن چشم پوشی کنند، حداقل مانند سایر اشکال تبلیغاتی مثل بیلبوردها یا بروشورها نیست.

اگر مشتریان تعداد زیادی پیام از شرکت شما دریافت کنند، اشتراک خود را لغو می کنند یا از مزاحمت های شما اذیت می شوند. که هر دو اینها هدف های بازاریابی شما را شکست می دهد.

به مشتری خود با سامانه پیامک انبوه ارزش اضافه کنید

هر ارتباطی که ایجاد می کنید باید برای گیرندگان شما ارزش ایجاد کند. این ارزش ممکن است به شکل کوپن تخفیف، تبلیغات ، یا جوایز و موارد دیگر باشد. با این حال، ارسال پیام های مکرر بدون ارزش برای مشتری می تواند آنها را ناراحت کند و مشتریان ممکن است به طور کلی از دریافت پیام خودداری کنند.

مهم‌تر از همه، مطمئن شوید که هر چیزی که از طریق پیامک می‌گویید با رستوران شما مرتبط باشد و برای مصرف‌کننده رستوران شما ارزش ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات

زمان بندی پیامک های خود را در نظر بگیرید

سامانه پیامک انبوه

هنگامی که برای مشتریان خود پیامک ارسال می کنید به این امید که آنها را درگیر کنید یا آنها را وادار کنید به رستوران شما بیایند یا سفارش دهند، می بایست ابتدا پیام را درست زمان بندی کنید.

اگر مشتریان در زمانی که احتمال مزاحمت برای آنها وجود دارد، پیامک دریافت کنند، تصور ضعیفی از رستوران شما خواهند داشت.

هیچ چیز آزاردهنده تر از این نیست که در نیمه های شب با یک پیامک روبرو شوید.

به عنوان یک توصیه کلی به ساعات کاری و زمان صرف غذا پایبند باشید. کمی آزمایش کنید تا بسته به میزان پاسخی که دریافت می کنید، بهترین زمان ارسال پیامک را تعیین کنید.

برای مثال: 20 درصد تخفیف برای یک سوپ گرم و آرامش بخش، در یک روز برفی زیبا، ایده آل به نظر می رسد، شما اینطور فکر نمی کنید؟

ایده هایی برای سامانه پیامک انبوه رستوران ها

به عنوان صاحب رستوران، می‌توانید به خوبی از پیام‌های متنی استفاده کنید. سامانه پیامک انبوه می تواند به شما در افزایش درآمد و تعامل با مشتریان خود کمک کند.

در اینجا چند ایده از سامانه پیامک انبوه برای شروع کار آورده شده است:

برای راه اندازی رستوران یا منوی جدید تبلیغات کنید

سامانه پیامک انبوه به شما کمک می کند شعبه های جدید، آیتم های منو یا حتی افتتاح رستوران خود را تبلیغ کنید.  قبل از اینکه کسی وارد رستوران شود یک پیامک ارسال کنید.

پیامک های مکرر در مورد راه اندازی رستوران خود ارسال کنید تا علاقه مصرف کنندگان را جلب کنید. مردم باید از قبل مشتاق باشند که رستوران شما را به محض باز شدن در آن امتحان کنند.

یک منو یا غذای جدید را تبلیغ کنید تا مصرف کنندگان هیجان زده شوند تا آنچه را که رستوران شما ارائه می دهد امتحان کنند.

کدهای تخفیف یا تبلیغات

برای افزایش فروش رستوران خود، پیشنهادها یا کدهای تبلیغاتی عالی را در پیامک های خود ارائه دهید.  اگر خلاق باشید مشتریان شما خوشحال خواهند شد که برای دریافت پیامک های شما ثبت نام کرده اند.

از آنجایی که ماهیت پیام‌های متنی تأثیری فوری دارد، حتی می‌توانید یک معامله با مشتری کنید، به عنوان مثال، یک نوشیدنی رایگان با هر خرید در یک ساعت آینده.

ترافیک وب سایت رستوران خود را بهبود ببخشید

وب سایت یک رستوران با سامانه پیامک انبوه به طور جدایی ناپذیری به هم پیوند خورده اند. هر دو به شما کمک می کنند با مشتریان خود تعامل داشته باشید.برای افزایش ترافیک وب، یک URL در محتوای پیامک خود قرار دهید.

از کنجکاوی گیرنده استفاده کنید تا با استفاده از یک url وب، او را به بازدید از وب سایت خود ترغیب کنید.  پیامک خود را صرفاً به بازدید از صفحه اصلی وب سایت خود محدود نکنید. اگر این مسیر را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل پاسخگو است.

بیشتر بخوانید: پنل پیامکی مدارس | ۵ ترفند جدید ارسال پیامک برای مدارس و دانشگاه ها

تشویق به شرکت در نظرسنجی رستوران ها

سامانه پیامک انبوه

تقریباً هر کسب‌وکاری که فکرش را می‌کنید یک نظرسنجی در اینترنت دارد. از آنجایی که نظرسنجی ها بخش مهمی از فرهنگ و هویت صنعت غذا هستند، باید جزء مهمی از استراتژی بازاریابی رستوران شما نیز باشند.

نظرسنجی ها روشی برای مصرف کنندگان است تا تجربیات غذایی خود را به اشتراک بگذارند و به دیگران کمک کنند تا در مورد محل غذا خوردن تصمیم بگیرند.

متقاعد کردن مردم برای ارسال نظرات دشوارتر از آن چیزی است که تصور می کنید. شما از مشتریانی که رستوران شما را دوست دارند و از آن حمایت می کنند، بازخورد مثبت می خواهید.

می‌توانید با ارائه یک تخفیف یا کالای رایگان، مشتریان را تشویق کنید تا نظرات خود را برای شما بنویسند.

بیشتر بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست | راهنمای انتخاب بهترین سامانه خدمات پیام کوتاه

چرا سامانه پیام کوتاه برای رستوران ها مناسب است؟

امروزه  فناوری‌های جدیدتر هر روز معرفی می‌شوند، پس منطقی است که بپرسید آیا سامانه پیامک انبوه یک انتخاب مناسب برای رستوران است یا خیر.

سامانه پیامک انبوه برای رستوران ها بسیار مناسب است زیرا:

أولا برای مبتدیان، نیاز به دانلود اپلیکیشن و کار با تلفن همراه پیشرفته را از بین می‌برد. این معمولاً توسط افرادی که کمتر به فناوری آشنایی دارند، به عنوان یک کار سخت تلقی می‌شود.

ثانیاً، اکثریت مردم هنوز با پیامک تعامل دارند. روزانه 6 میلیارد پیامک متنی جابجا می شود. 75 درصد از مشتریان ترجیح می دهند پیشنهادات خود را از طریق پیامک دریافت کنند. نرخ کلیک (CTR) پیامک بیشتر از هر رسانه دیگری است که 9.18 درصد است.

از این رو، می توان گفت که برندهایی که از سامانه پیامک انبوه استفاده می کنند، با توجه به بازاریابی رستوران خود در مسیر درستی حرکت می کنند. آنها دریافته اند که بازاریابی برای موثر بودن لازم نیست دشوار باشد.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.