راه کارهای مبتنی بر پیام کوتاه

برای شما هم راه حل مناسب داریم


1- اعلام جديترين محصولات به مشتريان
2- اطلاع رساني در مورد شرايط تخفيف ويژه
3- ارسال پيامک براي تاريخ رسيد دعوتنامه تحويل خودرو يا اعلام تاريخ تحويل خودرو به مشتري
4- ارسال پيامك با توجه به مناسبتهاي ملي و مذهبي
5- انجام طرح نظرسنجي در مورد خدمات ارائه شده در نمايندگي در خصوص مواردي همچون گارانتي محصولات و خدمات پس از فروش
6- ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات پيامكي
7- منشي آنلاين و پيامكي براي پاسخگويي به سوالات متداول مشتريان
8- و هر آنچه شما از يك سامانه ارسال و دريافت پيام كوتاه خواسته باشيد …

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.