حذف پیامک تبلیغاتی

گوشی های هوشمند زندگی ما را آسان کرده اند. در عین حال تلاش برای حذف پیامک تبلیغاتی از سوی شرکت‌ها ، فروشگاه ها و … (به استثنای آن‌ دسته از پیامک هایی که در مورد کدهای تخفیف به ما می‌گویند) تلفن های همراه ما را به هم ریخته و دردسرساز شده‌اند.

این پیام‌ها نه تنها فضای گوشی را اشغال می‌کنند، بلکه زمان زیادی را از ما می گیرند. زیراهر زمان که پیامی ظاهر می‌شود مجبوریم گوشی خود را چک کنیم.اگر پیامک‌های زیادی بر روی تلفن هوشمند خود دریافت می‌کنید، احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه می‌توانید از هجوم این پیام‌ها به صندوق ورودی پیامک های خود جلوگیری کنید.

بسیاری از پیامک های تبلیغاتی که امروزه به گوشی هایمان ارسال می شوند بیشتر مزاحم ما هستند. اغلب اوقات منتظر پیام فرد مهمی هستیم اما با آمدنشان تمرکز ما را از بین می برند.

در این مقاله قصد داریم به طور سریع و آموزنده روش های حذف پیامک تبلیغاتی اوپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل را برایتان توضیح دهیم. بهتر است این مقاله از سایت میزبان پیامک را به صورت کامل بخوانید تا اشتباهاً پیامک های بانکی و مهم را مسدود نکنید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

این مقاله را هم بخوانید: سامانه پیام کوتاه آرایشگاه ها | ارسال اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه مردانه و زنانه

 

پیامک تبلیغاتی چیست؟

قبل از اینکه روش های حذف پیامک تبلیغاتی را آموزش دهیم باید بگوییم که پیامک تبلیغاتی چیست. یکی از جدیدترین و کاربردی ترین روش های بازاریابی، اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی است. این روش به دلیل سرعت و دقت بالا و هزینه پایینی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای اینکه نتیجه بهتری از بازاریابی پیامکی بگیرید بهتر است مقاله کامل و جامع پیامک تبلیغاتی چیست و چه کاربردها و مزایایی در کسب و کارها دارد؟  را در این زمینه بخوانید.

انواع پیامک

بطور کلی 3 نوع پیامک داریم که به صورت انبوه به افراد ارسال می گردد:

پیامک VAS

این نوع پیامک ها برای شما هزینه دارند و در صورتیکه شما رضایت خود را از طریق ارسال پیامک اعلام کنید ، هر ماه مبلغی را از شارژ حساب کم می کنند یا  بر روی قبض موبایلتان اضافه می شوند. پیشنهاد ما این است که هرچه سریع تر نسبت به حذف پیامک تبلیغاتی نوع VAS اقدام نمایید. چرا که توجیه اقتصادی نداشته و بیشتر به قصد سودجویی برای شما ناخواسته فعال می شوند. نام دیگر این پیامک ها خدمات محتوایی است و بطور منظم هر روز پیامک های مهم و مرتبط با علایق خود را بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت می کنید.

پیامک تبلیغاتی

این نوع پیامک ها را بیشتر با پیش شماره های 1000، 2000 و یا کد پیش شماره برخی شهرها مانند 021 …  بر روی موبایل خود دیده اید. زیرا هیچ هزینه ای برای شما ندارند و فقط با هدف تبلیغات و رساندن تخفیفات مهم، حراج ها و … به شما به صورت کاملا رایگان فعالیت می کنند. این پیامک های تبلیغاتی بیشتر جهت اعلام یک محصول جدید، برند خاص و خدمات مهم ارسال می گردند. بسیاری از برندهای مهم مثل نوین چرم، دیجیکالا، اسنپ فود و … تخفیفات منحصر بفرد خود را فقط با استفاده از تبلیغات پیامکی برای افراد ارسال می نمایند. اگر قصد حذف پیامک تبلیغاتی این دسته از پیامک ها را دارید حتما تا انتهای مقاله را بخوانید.

پیامک اطلاع رسانی

این پیامک ها توسط ارگان های مهم یا نهادهای دولتی به مردم جهت اطلاع رسانی بیشتر ارسال می شود. به عنوان مثال پیامک های بانکی و حکومتی از این دسته هستند.این پیامک ها رایگان بوده و مشترک بابت دریافت آنها هزینه ای نمی پردازد.

بطور کلی پیامک های اطلاع رسانی شامل موارد زیر است:

  • پیامک های اوپراتوری
  • پیامکهای بانکی
  • پیامک های قضایی
  • پیامکهای سازمانی
  • پیامک های نیروی انتظامی
  • پیامکهای حکومتی

این مقاله را هم بخوانید: بازاریابی پیامکی جواهرات و زیورآلات

 

روش های حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول ، ایرانسل و رایتل

برای حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل ، همراه اول و رایتل باید کد #800*  را بر روی تلفن همراه خود شماره گیری نمائید.

پس از ارسال کد گزینه های برای شما نمایش داده می شود.

  1. خدمات فعال
  2. قطع خدمات محتوایی
  3. قطع تبلیغاتی
  4. تبلیغ از خط شخصی

اگر گزینه 1 را انتخاب کنید کلیه خدمات و سرویس های فعال بر روی تلفن همراه شما توسط شرکت مخابرات برایتان ارسال می گردد. با ارسال گزینه 2 کلیه سرویس های VAS که آن را توضیح دادیم غیر فعال خواهد شد . در صورت انتخاب گزینه 3 حذف پیامک تبلیغاتی برایتان انجام خواهد شد. و با ارسال گزینه 4 پیامک هایی که از خطوط شخصی برایتان ارسال می گردد قطع خواهد شد.

ما پیشنهاد می کنیم ابتدا با انتخاب گزینه 2 کلیه سرویس های VAS که برایتان هزینه های اضافی دارند را قطع کنید. سپس اگر مطمئن هستید نسبت به حذف پیامک های تبلیغاتی اقدام نمایید.

این نکته لازم به ذکر است که با انتخاب گزینه 3 دیگر هیچ پیامکی مربوط به تخفیفات مهم و پیشنهادات ویژه برایتان ارسال نخواهد شد. اما پیامک های بانکی و اطلاع رسانی ها به قوه خود باقیست.

همچنین شما در اوپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و رایتل می توانید از روش های دیگری نیز استفاده کنید:

حذف پیامک تبلیغاتی همراه اول

  • ارسال 1 به 8999
  • شماره گیری کد #8999*
  • تماس با 9990

حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

  • تماس با 700 فقط با خط ایرانسلی
  • تماس با 0937000000 با خط غیر ایرانسلی
  • ارسال 2 به 5005

حذف پیامک تبلیغاتی رایتل

  • شماره گیری #3*800*
  • تماس با 200

 

این مقاله را هم بخوانید: آنچه باید در مورد بازاریابی پیامکی مشاورین املاک بدانید

 

نارضایتی از پیامک های تبلیغاتی

شکایت از پیامک های تبلیغاتی و نارضایتی از آنها بیشتر به دلیل ارسال پیامک های تبلیغاتی با سیمکارت های شخصی است. چرا که حتی با ارسال کد و حذف پیامک تبلیغاتی نمی توان آنها را از بین برد. اما اخیراً وزارت ارتباطات راهی را ارائه داده است که با استفاده از آن می توانید این پیامک ها را غیرفعال کنید.

شما می توانید با شماره 195 به صورت رایگان تماس بگیرید و شماره ای که اقدام به مزاحمت می نماید را اعلام کنید. بلافاصله شماره مربوطه توسط سامانه وزارت ارتباطات بررسی و در صورت ایجاد مزاحمت غیرفعال خواهد شد.

پیامک های تبلیغاتی مفید هستند

حذف پیامک تبلیغاتی

فرض کنید می خواهید با یکی از تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ یا تپسی به جایی بروید. هزینه سفر شما بنا به مسافت درخواست شده متغیر می باشد. اما با ارسال کد تخفیف می توانید این هزینه را حتی تا 40 درصد پایین بیاورید. کدهای تخفیف اسنپ فقط با تبلیغات پیامکی برای شما ارسال می شوند.

حال اگر اقدام به حذف پیامک تبلیغاتی کنید دیگر این کدهای تخفیف برایتان ارسال نخواهند شد . پس می بینید که در بیشتر مواقع داشتن این پیامک ها نه تنها مزاحمتی ندارند بلکه مفید نیز هستند.

انصراف از دریافت پیامک به معنای انصراف از همه این پیشنهادات و خدمات مفید است. این سرویس ها برای شما هیچ هزینه ای ندارند و فقط به منظور ارائه خدمات بهتر به شما پیامک می فرستند.

 

این مقاله را هم بخوانید: اهمیت بازاریابی پیامکی برای تاکسی اینترنتی

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان مشاغل لوازم برقی با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات مغازه الکتریکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.