تبلیغات-پیامکی-کاندیدای-مجلس

نکات مهمی در انتخابات وجود دارند که برای یک مبارزه انتخاباتی هدفمند باید همه آنها را رعایت کنید. در این مقاله تلاش کردیم تا همه این نکات را به شما بگوییم تا بتوانید در تبلیغات پیامکی کاندیدای مجلس از آنها استفاده کنید. رعایت این نکات می تواند شانس شما را برای پیروزی در انتخابات 1402 افزایش دهد. پس با ما در میزبان پیامک همراه باشید.

1. نام کاندیدا و کد انتخاباتی

مهمترین نکته در نوشتن پیامک برای هواداران، این است که نام و نام خانوادگی و کد انتخاباتی خود را درج کنید. این نکته بسیار مهمی است. زیرا با وجود تلاش های زیادی که برای جذب رای می کنید، اگر مردم نام کامل شما را ندانند هیچ فایده ای نخواهد داشت.

2. ارسال تبلیغات پیامکی کاندیدای مجلس به صورت هفتگی یا ماهانه

دومین نکته مهم در ارسال پیامک انتخاباتی این است که در ارسال پیامک ها باید یک دوره مشخص را تعیین کنید. اینکه در یک روز چند پیامک بفرستید و تا چند هفته آینده هیچ پیامکی نفرستید اشتباه است. شما باید یک برنامه ریزی دقیق و تعریف شده برای ارسال پیامک انتخاباتی داشته باشید و طبق دوره های زمانی منظم آن را انجام دهید.

3. دقت در زمان ارسال پیامک

تبلیغات-پیامکی-کاندیدای-مجلس

این مورد بسیار مهم است. زیرا ارسال پیامک در زمان های استراحت افراد می تواند به تبلیغات انتخاباتی شما ضربه بزند. بهتر است مخاطبین خود را بر اساس سن،شغل و … به گروه های زیرمجموعه تقسیم کنید. به عنوان مثال گروه هایی مثل: زنان خانه دار، کارمندان ادارات دولتی، نوجوانان، دانش آموزان،مزون های لباس،بنگاه های املاک و …

این گروه بندی به شما کمک می کند که بر اساس آن بهترین ساعت ارسال تبلیغات پیامکی کاندیدای مجلس را مشخص کنید. مثلا بهترین ساعت ارسال پیامک برای زنان خانه دار از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر است. ولی برعکس این ساعت برای کارمندان ادارات دولتی بدترین زمان ممکن است. زیرا در حال کار در اداره هستند. به همین ترتیب می توانید بهترین ساعات را برای ارسال پیامک پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:پیامک انبوه چیست | ارسال پیامک انبوه چه کاربردهایی دارد؟

تبلیغات پیامکی کاندیدای مجلس را از کجا شروع کنیم:

اولین قدم برای شروع تبلیغات پیامکی انتخاب یک پنل پیامکی است. شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت میزبان پیامک با چند مرحله ساده ثبت نام کنید و پنل خود را دریافت نمایید. همچنین می توانید با شماره های ما در سایت تماس بگیرید و درخواست پنک کنید. کارشناسان ما می توانند در این امر به شما کمک کنند. این روش در مقایسه با روش های دیگر مقرون بصرفه بوده و تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطب شما ایجاد می کند.

ارسال تبلیغات پیامکی کاندیدای مجلس چه مزایایی دارد؟

ارسال پیامک منطقه ای

بهترین مزیت سامانه پیام کوتاه این است که می توانید پیامک های خود را منطقه به منطقه ارسال کنید. یعنی برای ارسال پیامک به حوزه انتخابی خود نیازی به ارسال پیامک به همه مناطق نیست. مردم هر منطقه ،شهر ،روستا، یا محله خاصی را در نظر بگیرید و با توجه به خصوصیات و ویژگی های آنها پیامک هدفمند ارسال کنید. حتی اپراتورهای مختلف نیز قابلیت جداسازی دارند و می توانید برای مشترکین همراه اول، رایتل یا ایرانسل جداگانه پیامک بفرستید.

بانک شماره موبایل مشاغل

یکی از ویژگی های خوب میزبان پیامک داشتن بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل مختلف است. شما با استفاده از این بانک های شماره موبایل می توانید به افراد با مشاغل مختلف دسترسی پیدا کنید و برنامه ریزی تعیین شده و هدفمندی را برای آنها اتخاذ نمایید. شماره موبایل صاحبان مشاغل،سازمان ها، برندها و فروشگاه های کوچک و بزرگ هر یک به تعداد مشخص در بانک اطلاعاتی میزبان پیامک موجود می باشد.

همگام سازی پیامک با لینک

به احتمال زیاد شما برای پیروزی در انتخابات مجلس فقط به یک روش بسنده نکردید و روش های تبلیغاتی مختلفی را به صورت همزمان پیش می برید. به عنوان مثال در اینستاگرام و یوتیوب پست منتشر می کنید. در سایت های خبری پربازدید سفارش رپورتاژ آگهی داده اید و یا در وبسایت خود فیلم سخنرانی خود را قرار داده اید. یک روش بصرفه و مطمئن برای افزایش بازدید در این رسانه ها ارسال لینک در متن پیامک است. اینگونه متن تبلیغات پیامکی کاندیدای مجلس هم کوتاه تر شده و توجه مخاطب بیشتر به تبلیغات شما جلب می شود.

نداشتن محدودیت زمانی

تبلیغات-پیامکی-کاندیدای-مجلس

در روش های دیگر تبلیغاتی زمان مشخصی برای رسیدن تبلیغات به دست مخاطب وجود ندارد. به عنوان مثال سفارش بنر یا تراکت می دهید، اما زمان نصب و مشاهده توسط رای دهندگان دست شما نیست و نمی توانید آن را از قبل تعیین کنید. اما با ارسال پیام کوتاه انتخاباتی می توانید روز، ساعت ،دقیقه و حتی ثانیه ارسال را از قبل تعیین کنید و آن را روی ارسال اتوماتیک قرار دهید. بهترین زمان برای ارسال پیامک انتخاباتی اوایل روز و عصر است. به هیچ وجه پیامک خود را در نیمه های شب یا اواسط ظهر که زمان استراحت افراد است،ارسال نکنید.

بیشتر بخوانید: پنل پیامک انتخاباتی | نزدیک‌ترین راه ممکن برای پیروزی شما در انتخابات

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.