تبلیغات-انتخابات

پیام‌های متنی یا همان پیامک‌ها شکل بسیار مؤثری برای برقراری ارتباط با مخاطبان شماست و برای تبلیغات انتخابات امری ضروری است. از طریق این پیام‌ها می‌توانید در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس حمایت به دست آورید، حامیان خود را بسیج کنید، داوطلبان را سازماندهی کنید، یا حتی کمک مالی جمع آوری کنید.مهمتر از آن، رای دهندگان با استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی، به نامزدهای منتخب خود راحتتر دست پیدا می‌کنند.  شما نیز می‌توانید از قدرت این رسانه استفاده کنید.

مزایای پیامک انتخاباتی

پیامک انتخاباتی به شما این امکان را می‌دهد که با رای دهندگان ارتباط مستقیم برقرار کنید. زیرا آن‌ها برای دریافت اطلاعات از سمت شما نیازی به اتصال به اینترنت ندارند.  بیش از ۹۰ درصد از بزرگسالان تلفن همراه دارند، به این معنی که پیامک نسبت به ایمیل و رسانه‌های اجتماعی شانس بیشتری برای دسترسی به گیرندگان دارد. به‌علاوه، پیامک‌ها دارای  میانگین نرخ باز شدن ۹۸ درصد هستند، و گیرندگان حدودا ​​در عرض ۱.۵ دقیقه به پیامک پاسخ می‌دهند.

پیامک سریع‌تر از دیگر روش‌ها اجرا می‌شود و در زمان صرفه‌جویی  زیادی می‌کند. در مقایسه با روش‌های سنتی، تبلیغات پیامکی بدون شک  مقرون به صرفه‌ترین  شکل بازاریابی برای نامزدهای انتخاباتی است.

بیشتر بخوانید: بهترین پنل پیامک انتخابات | ویژگی‌هایی که یک پنل خوب باید داشته باشد

استفاده‌های متداول از پیامک در تبلیغات انتخابات مجلس ۱۴۰۲

نظرسنجی

تبلیغات-انتخابات

نظرسنجی پیامکی سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای جمع‌آوری بازخورد ارزشمند از طرف شما، برای درک مسائلی است که رای‌دهندگان واقعاً به آن‌ها اهمیت می‌دهند و شانس شما را برای برنده شدن افزایش می‌دهد.

ارتش داوطلب خود را سازماندهی کنید

آیا نیاز به بسیج داوطلبان خود دارید؟  مشکلی نیست!  آن‌ها تنها با کلیک یک دکمه به سمت شما حرکت خواهند کرد. از پیامک برای استقرار داوطلبان در تبلیغات انتخابات استفاده کنید. می‌توانید با ارسال فرصت‌های داوطلبانه به موقع و هدفمند، از تبلیغات پیامکی برای جذب داوطلبان و حامیان سرسخت خود استفاده کنید. پیامک شما را قادر می‌سازد تا به سرعت به داوطلبان خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به سمت اقدامات دلخواه خود سوق دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید در مورد رویدادهای آینده، نقطه نظرات و موارد دیگر با هم ارتباط برقرار کنید.

جمع آوری کمک‌های مالی

جمع آوری کمک مالی برای هر کمپین سیاسی حیاتی است. تبلیغات پیامکی یکی از بهترین روش‌های جمع‌آوری سرمایه در انتخابات مجلس دوازدهم است که بازدهی سرمایه‌گذاری (ROI) را تا ۲۰۰۰ درصد نشان می‌دهد. این رقم بسیار بالاتر از بازگشت سرمایه‌ای است که با استراتژی‌های سنتی مانند قرعه کشی ها، حراج‌ها و رویدادها به دست می‌آید.  برای نتایج بهتر، یک پیام واضح و قانع کننده ارسال کنید که شامل یک فراخوان باشد. مهمتر از آن، یک لینک به صفحه مشارکت خود داشته باشید. در نهایت، مطمئن شوید که هر گونه مشارکتی را تایید می‌کنید.

بهترین راه برای رسیدن به جمعیت جوان‌تر

در گذشته، نامزدهای انتخاباتی برای جذب آرای جوان‌تر تلاش می‌کردند، زیرا دسترسی به آن‌ها سخت است و با فعالیت‌های سیاسی همخوانی ندارند. با این حال، با ظهور تبلیغات پیامکی این وضعیت تغییر کرده است.  جوانان بیش از هر جمعیت دیگری از تلفن‌های همراه و پیامک استفاده می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از یک پلتفرم پیامک انبوه مثل میزبان پیامک استفاده کنید تا شخصاً با رای دهندگان جوان ارتباط برقرار کرده و پشتیبانی آن‌ها را از آن خود کنید.

اهمیت دادن به حامیان در تبلیغات انتخابات

در تبلیغات انتخابات مجلس ۱۴۰۲، چیزهای زیادی برای تمرکز وجود دارد. اما شما باید مطمئن شوید که با پیام‌هایتان به حامیان خود اهمیت می‌دهید. می‌توانید از پیام‌های متنی برای تعیین موضوعاتی که برای آن‌ها اهمیت دارد، استفاده کنید. سپس از بازخورد آن‌ها برای اطلاع‌رسانی استفاده  کنید و نکات خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

نمونه‌ای از سوالاتی که می‌توانید از طریق پیامک مطرح کنید می‌تواند این باشد:

  «به کدام یک از موارد زیر بیشتر اهمیت می‌دهید؟

اصلاحات مالیاتی؛ مقررات محیط زیست؛ مخارج دولت؛ حقوق کارگران».

اطلاعیه‌های مهم

تبلیغات-انتخابات

شما باید اطلاعات را به سرعت برای مخاطبین خود منتشر کنید. اینجاست که پیامک انبوه باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. می‌توانید از پیامک انبوه برای انتشار اخبار در مورد زمان و مکان جلسات خود استفاده کنید. پیامک انتخاباتی راه بسیار خوبی برای تشویق رای دهندگان به عنوان رای دهنده است. همچنین می‌توانید در روز انتخابات، یادآوری‌های متنی دوستانه برای آن‌ها ارسال کنید.

رأی دهندگان خود را به گروه های زیرمجموعه کنید

قبل از اینکه استراتژی تبلیغات پیامکی خود را راه اندازی کنید، رأی دهندگان خود را به گروه هایی مانند جوانان، سالمندان و غیره تقسیم کنید. این گروه‌بندی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که متن های خود را متناسب با آن بنویسید. این کار بر رای آنها در انتخابات مجلس دوازدهم تأثیر می‌گذارد و می‌توانید تبلیغات پیامکی خود را با موفقیت بیشتری انجام دهید.

بیشتر بخوانید: روش‌های تبلیغات انتخاباتی 1400 | بررسی ارسال پیامک به عنوان بهترین راهکار

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.