تبریک عید نوروز 1401

با عرض سلام و احترام خدمت شما همراهان و همیاران همیشگی

چه دل انگیز است طبیعت زیبای بهار که پیراهن سپید و باطراوت خود را به آواز دلنشین پرندگان سپرده و امیدواری ، کار ، زندگی و تلاش را در سال جدید بر ما ارزانی می دارد. به شکرانه دستاوردهای باارزش و جاویدان برای مجموعه میزبان پیامکــ ( میزبان پایتخت ایرانیان) بر خود می بالیم و پروردگار متعال را شکر می گوییم.

سالی دیگر را در خانواده صمیمی میزبان پیامک در کنار هم سپری کردیم. با تبریک عید نوروز 1401 بر خود وظیفه می دانیم از همه عزیزانی که در توفیقات ما شریک بودند نهایت قدردانی را به جای آوریم.

با همه سعادت هایی که ایزد منان به برکت نیات و تلاش های صادقانه و جمعی مان نصیب کرده است، واقفیم که تا کمال و مقصد فاصله داریم و راهی بس دشوارتر را در پیش روی خود می بینیم. ما به سان موجیم که آرام نمی گیریم و از سختی راه هراسی نداریم. بلکه مصمم تر به پیش می تازیم.

اما این حرکت اثرگذار و سرشار از آگاهی را در گرو تحول فردی و جمعی می دانیم. به همین مناسبت در آستانه تحول طبیعت، دل ها و افکارمان؛ و در دمادم فرا رسیدن فصل نو شدن و همدلی دستانمان را به سوی درگاه باری تعالی دراز می کنیم . و با تبریک عید نوروز 1401 هم صدا نجوای دعای تحول را بر لبانمان جاری می سازیم؛

یقین داریم در سالی که با تمام فراز و نشیب هایش پشت سر می گذاریم، هر چه برداشت کردیم حاصل هم اندیشی، هم دلی و همکاری همه عزیزانی است که در نقش مشتری، عاملیت فروش ، نمایندگی، همکار و یا هر نقشی دیگر ما را به عنوان خانواده خود پنداشته و به گرمی و با تمام توان همراهی کرده اند.

این بهار نیز فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروز ها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن. وقتی نگاه بهار بر دیوار دل و جانمان می تابد، از خالق شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین احوال را در لحظات تحویل سال با تمام وجود تمنا می کنیم.

یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل و النهار،یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

آرزو داریم خداوند رحمان دعای مان را مستجاب سازد . و در سال جدید سرانجام کار چنان کند که او خشنود باشد و ما رستگار.

با  تبریک عید نوروز 1401 به حضور تک تک اعضای مجموعه میزبان پیامکــ ( میزبان پایتخت ایرانیان) از کارکنان. مسئولان،مشاوران گرفته تا ، عاملیت فروش ، نمایندگی، همکار و افراد و سازمان های مشتری و سایر همراهان. برای همه این عزیزان سالی سرشار از سلامتی، سربلندی، سعادت و ثروت حلال آرزومندیم.

برای اطلاع از جنشواره عیدانه کلیک کنید

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.