بازاریابی فروش کابینت - تصویر شاخص

اگر نکات مهم زیر را در شغل خود رعایت کنید با سفارشات بیشتر و افزایش مشتری می توانید بازاریابی فروش کابینت و ام دی اف را گسترش دهید.

روشهای زیادی برای تبلیغات  مشاغل مربوط به کابینت، ام دی اف و نجاری جهت به دست آوردن سفارش بیشتر وجود دارد.

یک فرد قابل اعتماد ، صادق و شایسته همیشه بیشترین مشتری ها را در دست دارد.  در قدم اول فقط صادق باشید و رقبای خود را بشناسید. رفته رفته و به مرور زمان با پیشرفت بیشتر می توانید مشاغل پیچیده تری ایجاد کنید.

اولین راه ایجاد یک تجارت موفق در این صنف، ایجاد روابط است و شما باید این کار را با در نظر گرفتن قیمت رقبا انجام دهید. لازم نیست همیشه ارزان ترین باشید.

شما به عنوان یک فرد در صنف کابینت و ام دی اف باید برای به دست آوردن روابط بیشتر و بهتر تلاش کنید. هر چقدر بیشتر شما را بشناسند شانس فروش بیشتر و درآمد بهتر بالاتر می رود. یکی از روش های ایجاد ارتباط بیشتر پیامک تبلیغاتی است.

تبلیغات پیامکی برای صنف کابینت سازان

خبر خوب  این است که برای بدست آوردن فروش بیشتر در نجاری ، نیازی به صرف هزینه زیاد برای تبلیغات ندارید .

هدف اصلی در بازاریابی فروش کابینت، این است که نام تجاری و اطلاعات تماس خود را تا آنجا که ممکن است به وسیله پیامک انبوه به دست مردم برسانید. تبلیغ موفقیت آمیز یک کسب و کار به این معنی است که همه افراد در منطقه شما دقیقا زمانی که به دنبال خدمات ساخت کابینت یا کمد می گردند، پیامک شما را بر روی گوشی تلفن همراه خود ببینند.

 

این مقاله را هم بخوانید: فروشگاه های اینترنتی و سامانه پیامکی

 

در تبلیغات پیامکی برای شغل کابینت سازی از کجا باید شروع کنید !؟

در اینجا 3 مثال کاربردی در زمینه پیام های متنی برای شغل شما وجود دارد که می توانند در توسعه تجارت شما موثر باشند.

رضایت مشتری و نظرسنجی

بازاریابی فروش کابینت - نظرسنجی

 

بررسی و تجزیه و تحلیل مشتریان کلید ایجاد پروژه های جدید است. اما به دست آوردن نظرات آنها برای بازاریابی فروش کابینت می تواند دشوار باشد. سامانه پیامکی نه تنها می تواند در دریافت نظرات به شما کمک کند ، بلکه این اطمینان را به شما می دهد که تنها نظراتی که شما درخواست می کنید ، نمایش داده شوند.

این نظر سنجی ها چندین مرحله را طی می کند و برای ارائه دهندگان خدمات تعمیرات خانه مانند لوله کش ، برق کار ، کابینت ساز و ام دی اف ساز بسیار مفید است. پس از اتمام کار توسط شما، یک پیام کوتاه خودکار تنظیم می کنید. این پیام از مشتری می پرسد آیا از خدمات دریافتی راضی است یا خیر.

مشتریانی که پاسخ آنها راضی هستم است ، پیامی حاوی لینک ورود به وبسایت دریافت می کنند. این پیام از آنها می خواهد نظر خود را به صورت آنلاین ارسال کنند. با قرار دادن لینک وبسایت در پیامک ، می توانید نظرسنجی را برای مشتری آسان کنید .

مشتریانی که پاسخ آنها راضی نیستم است، پیام متفاوتی دریافت می کنند .که با عذرخواهی از آنها درخواست جزئیات بیشتر و علت نارضایتی می شود .

مثال: مشتری گرامی!

از اینکه خدمات کابینت سرو را انتخاب کردید متشکریم.

در صورت رضایت عدد 1 و در غیر اینصورت عدد 2 را وارد کنید.

 

این مقاله را هم بخوانید: متن تبلیغ باشگاه بدنسازی | ۵ ایده جذاب و جدید برای تبلیغات پیامکی در باشگاه های ورزشی

 

 ایمن سازی حساب های کاربری

داشتن یک وبسایت در دنیای دیجیتال امروزی یک اولویت برای رشد کسب و کار محسوب می شود. اگر شما نیز از این اولویت استفاده کرده اید، حتما می دانید که همه کاربران وبسایت باید یک حساب کاربری برای خود داشته باشند.

شما به عنوان ارائه دهنده خدمات در بازاریابی فروش کابینت با حساب های کاربری مشتریان زیادی سر و کار دارید که باید ایمن شوند . احراز هویت دو مرحله ای یکی از رایج ترین روش هایی است که برای امنیت این داده ها تنظیم شده است. هنگامی که مصرف کنندگان سعی می کنند به حساب کاربری  خود وارد شوند ، سیستم به طور خودکار پیامکی با یک کد تصادفی را به دستگاه تلفن همراه مشتری ارسال می کند.

علاوه بر این ، می توانید گذرواژه های یکبار مصرف برای کاربران میهمان جهت دسترسی به سیستم تنظیم کنید. رمز عبور به طور خودکار از طریق پیام کوتاه به اشتراک گذاشته می شود تا اطمینان حاصل شود که فقط افراد مجاز به حساب دسترسی دارند.

 ایجاد قرارها و یادآوری ها

بازاریابی فروش کابینت - یادآوری ها

اگر بیزینس خود را در یک دفتر اداری انجام می دهید، می توانید با استفاده از ارسال پیامک، ملاقات ها را تنظیم کنید و قرارهای از دست رفته را کاهش دهید.

پس از تعیین قرار ملاقات ، سیستم می تواند به صورت خودکار پیامکی حاوی ساعت و تاریخ قرار ارسال کند و این امر باعث می شود گیرنده بتواند قرار ملاقات را در تلفن همراه خود ذخیره داشته باشد.

همچنین جهت مراجعه به منزل مشتری برای انجام خدمات ، می توانید از یک روز قبل ساعت و تاریخ مراجعه را ارسال و توسط آنها تائید کنید تا در صورت منزل نبودن یا هر گونه مشکل دیگری بتوانند به شما اطلاع دهند.

مثال:

مشتری گرامی

تیم مجرب کابینت سازان توکلی فردا (دوشنبه 31 اردیبهشت 1400) در منزل شما آماده خدمت رسانی هستند. لطفا در صورت عدم آمادگی عدد 1 را ارسال نمائید.

 

این مقاله را هم بخوانید: اقدامات و کاربرد پنل پیامکی مصالح فروشان

 

مثال های از کاربرد سامانه پیامکی برای بازاریابی فروش کابینت و ام دی اف

  • ساخت کابینت ممبران با 30 درصد تخفیف!

فقط تا 7 اردیبهشت فرصت دارید تا از تخفیف 30 درصدی تیم حرفه ای کابینت سهیل استفاده کنید.

برای تائید عدد 1 را ارسال کنید.

  • عید نوروز مبارک!

واسه عید تصمیم داری کابینتای آشپزخونتو نو کنی؟ عدد 1 رو ارسال کن به 754897

  • سعید عزیز! به مناسبت روز مادر مدل های جدید و مدرن کابینت به کاتالوگ ما اضافه شده است. برای دیدن مدل ها روی لینک زیر بزنید.

http:/djhf.png

 

این مقاله را هم بخوانید: پیام کوتاه تبلیغاتی و لوله کشی ساختمان

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان مشاغل کابینت ساز، ام دی اف و نجاران با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.