پیامک-انتخاباتی

زمانی که هدف از بازاریابی، دسترسی به افراد زیادی است، پیامک اولین و بهترین روش ارتباطی بشمار می رود. شما با مزایای بینظیر پیامک انتخاباتی می توانید تبلیغات خود را برای بازاریابی مستقیماً به دست رای دهندگان برسانید.از جمع‌آوری کمک‌های مالی گرفته تا کسب آرای بیشتر، پیامک های انتخاباتی می‌توانند تلاش‌های شما را نتیجه دهند. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نزدیک است.  در اینجا نحوه استفاده از پیامک در استراتژی بازاریابی آورده شده است.

آیا پیامک انتخاباتی موثر است؟

تبلیغات پیامکی موضوعی است که هر دو طرف می توانند روی آن توافق کنند. باراک اوباما در سال 2008، که نامزد انتخاباتی بود، رقیب خود یعنی جو بایدن را با عنوان معاون به سه میلیون نفر معرفی کرد. او این کار را از طریق پیامک انجام داد.

پس از آن از این سه میلیون نفر به منظور نظم دهی به تجمعات، اطلاع رسانی به طرفداران و کمک های بی سابقه از سوی مشارکت کنندگان مردمی استفاده کرد. بسیاری از کارشناسان سیاسی پیروزی اوباما در انتخابات 2008 را مدیون این تعامل قوی از طریق رسانه های نوظهور یعنی پیامک می دانند.

در  انتخابات مجلس 1402 زمانی که برای مناصب سیاسی نامزد می‌شوید،در هر کجا که باشید، ارتباط نزدیک با رأی‌دهندگان رمز پیروزی است. وقتی همه حق رای دارند، باید به آنها دسترسی پیدا کنید ، و گفتن این کار آسان تر از انجام دادن آن است. درصد بالایی  از مردم تلفن همراه دارند و پیامک انتخاباتی کارآمدترین راه برای دستیابی به مخاطبان است.

اگر حریف شما از پیام‌های متنی سیاسی برای تبلیغات استفاده می‌کند و شما اینکار را نمی کنید، از او عقب خواهید ماند. در اینجا چند نمونه پیامک تبلیغات انتخاباتی وجود دارد که می توانید در استراتژی خود اعمال کنید.

بیشتر بخوانید: انتخابات شورای شهر| راهکارهای سیاسی برای پیروزی در انتخابات شورای شهر

نمونه متن پیامک انتخاباتی برای  انتخابات مجلس 1402

کاندیداهای انتخاباتی باهوش از مزایای پیامک به نفع خود استفاده کرده اند. بهترین راه‌ها برای استفاده از پیامک انتخاباتی برای کمپین شما چیست؟از ثبت نام رای دهندگان گرفته تا به اشتراک گذاشتن سیاست های شما، در اینجا یک مورد استفاده رایج از پیامک آورده شده است.

1. یادآوری روز رای گیری

پیامک-انتخاباتی

شما می توانید با این کار علاوه بر اینکه خود را معرفی می کنید ، روز رای گیری را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس مدام یادآوری کنید. اینگونه در ذهن مخاطبین نقش می بندد که در چه روزی باید رای دهند. یک متن زیبا و صمیمی برایشان ارسال کنید و از آنها بخواهید که در روز تعیین شده رای دهند. حتی می توانید لینکی برای پیدا کردن محل رای گیری به پیامک خود اضافه کنید. قبل از انتخابات، مطمئن شوید که رای دهندگان را از ضرب الاجل های رای گیری مطلع می کنید.ارسال پیامک انتخاباتی می تواند یک راه عالی برای تشویق مردم به فعالیت در عرصه انتخاباتی و استفاده از حق رای دهی باشد. از صدای خود برای تشویق مردم استفاده کنید. حتی اگر برنده نشوید باز هم مسئولیت خود را انجام داده اید.

مثال از متن پیامک انتخاباتی شورای شهر در انتخابات مجلس دوازدهم:

همین امروز سرنوشت کشورتو رقم بزن
امروز ساعت 11:30 صبح
صندوق های رای تا ساعت 8 شب باز است.
محل دقیق رای گیری خود را می توانید از اینجا پیدا کنید: http://map.fvhhhvgv.php
دکتر محمود صادقی کاندیدای اصلح شورای شهر تهران

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.