ارسال-پیامک-گروهی

در دنیای تجارت، آداب اجتماعی و روابط خوب بسیار مهم است. با آداب اجتماعی کارها برای جلب احترام، ایجاد روابط و تجارت خوب انجام می شود. اما در پیامک چطور؟ آیا در ارسال پیامک گروهی هم  باید آداب معاشرت را رعایت کنیم؟ اگر آداب مهم و متعددی که در این مقاله می گوییم را رعایت نکنید ممکن است بازاریابی پیامکی شما با شکست مواجه شود. همانطور که در یک جلسه حضوری برای بستن یک قرارداد فروش، نحوه دست دادن و لباس پوشیدن شما می تواند بر نظر طرف مقابل تاثیر بگذارد. در پیامک نیز مخاطب با خواندن چند کلمه اول پی به ماهیت کسب و کار شما می برد.

در این مقاله قصد داریم به آداب مهمی که در بازاریابی پیامکی باید رعایت کنید بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

01. خودتان را معرفی کنید

مردم روزانه پیامک های زیادی دریافت می کنند. بنابراین، آنها وقت ندارند که حدس بزنند پیام از چه کسی است. به مشتری خود بگویید کسب و کار شما چیست و چه کسی هستید. خطوط اول پیامک شما باید شامل نام شرکت و موقعیت شما باشد.اگر پیامک را با معرفی خود شروع نکنید، متن شما شانس زیادی ندارد. بنابراین به مخاطبان در مورد اینکه چه کسی به آنها پیامک می‌فرستد، آگاه باشید.

02. شخصی سازی کنید

بخش بعدی در ارسال پیامک گروهی یک عامل آشکار و در عین حال حیاتی برای کسب و کار خوب است. شخصی‌سازی فقط مربوط به نام مشتری نیست. ما قطعا می توانیم بهتر از این کار کنیم. پیام های خود را تا حد امکان با گرمی بیان کنید. یک سلام گرم و لحن مثبت تاثیر قابل اعتمادی بر شخص خواهد داشت. اگر مخاطب را خوب می شناسید، می توانید با متنی شروع کنید که به چیزهای اخیر در زندگی او اشاره می کند.

بیشتر بخوانید : متن تبلیغ باشگاه بدنسازی | 5 ایده جذاب و جدید برای تبلیغات پیامکی در باشگاه های ورزشی

03. واضح و مختصر باشید

هیچ کس خواندن متن های طولانی را دوست ندارد. بنابراین، مطمئن شوید که پیام های شما واضح و دقیق هستند. از اختصارات، یا کلمات اختصاری که مشتریان ممکن است متوجه نشوند خودداری کنید.

04. برای ارسال پیامک گروهی درخواست رضایت کنید

فقط برای مشتریانی که برای دریافت پیامک به شما اجازه داده اند، پیامک ارسال کنید.ارسال متن های ناخواسته، به ویژه آنهایی که جنبه تبلیغاتی دارند، می توانند مزاحمت تلقی شوند. این پیام‌ها آزاردهنده و مزاحم هستند و حتی می‌توانند منجر به اقدامات قانونی علیه شما شوند.مطمئن شوید پیام های شما مرتبط و هدفمند هستند. در نهایت، همیشه باید گزینه لغو اشتراک را در پیام‌های متنی خود بگنجانید تا در صورت عدم تمایل افراد، از دریافت آن منصرف شوند. این کمک می کند که شما فقط به افرادی پیام بفرستید که واقعاً می خواهند آن را دریافت کنند.

05. زمان و هدف مناسب را انتخاب کنید

ارسال-پیامک-گروهی

برای تاثیرگذاری پیام‌هایتان، باید لحن و زمان‌بندی درست را انتخاب کنید. اما هدف مناسب نیز مهم است.از ارسال پیامک گروهی در فواصل زمانی کوتاه خودداری کنید. ارسال پیامک زیاد، به خصوص پیام های تبلیغاتی، می تواند آزاردهنده باشد و مشتریان را دور می کند.شما باید پیام‌هایتان را در زمانی ارسال کنید که مشتریان شما زمان لازم را برای خواندن آن داشته باشند. این باعث می شود که نرخ پاسخ بالاتری داشته باشید. ساعات کاری بهترین زمان برای انجام این کار است. ارسال پیامک به مشتریان در هنگام خواب آنها را آزار می دهد، بنابراین این کار را نکنید.

06. حرفه ای باشید

هر بار که پیام متنی ارسال می کنید، باید مطمئن شوید که خیلی رسمی و غیر عادی نیست. فقط پیام هایی را ارسال کنید که برای مشتریان شما مرتبط و مفید باشد.ارسال پیامک به صورت مخفف و عامیانه ممکن است در پیام های شخصی قابل قبول باشد، اما می تواند تصویری غیرحرفه ای به یک کسب و کار بدهد. در تمامی متون از املا و دستور زبان صحیح استفاده کنید.مشتریان امروزی بسیار باهوش هستند و از یک یا چند کلمه در پیامک شما پی به حرفه ای بودن یا آماتور بودن شما میبرند.

07. CTA واضح بدهید

به CTA یا فراخوان به عنوان هدف خود فکر کنید. هدف شما از ارسال پیامک گروهی چیست؟ کدام اقدام را می خواهید انجام دهند؟ آیا هدف پیگیری است یا می خواهید به شما پاسخ دهند؟ دقیقاً ذکر کنید که می خواهید تماس بگیرند، یا پیامک و ایمیل بزنند. این شفافیت به شما کمک می‌کند که نتایج بهتری دریافت کنید. مطمئن شوید که CTA های شما واضح هستند و دستورالعمل ها به راحتی قابل پیروی هستند.

بازاریابی پیامکی می تواند یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان و تبلیغ کسب و کار شما باشد. با این حال، باید از آن به طور مسئولانه استفاده کنید و از آداب پیامک پیروی کنید. با رعایت این نکات می توانید از موثر و حرفه ای بودن بازاریابی پیامکی خود اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: پنل پیامک برای مدارس | ترفندهای ارسال پیامک برای اساتید ، معلمین و مشاورین درسی

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.