ارسال-پیامک-انتخاباتی

قبل از رسانه های اجتماعی، زمانی که پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب وجود نداشتند، بازاریابی پیامکی یکی از کارآمدترین روش ها برای تجارت با مشتریان بود. اما با وجود اینترنت، هنوز هم استارتاپ ها و حتی کسب و کارهای تثبیت شده، به پیامک برای رشد و ایجاد فروش متکی هستند. سیاستمداران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همان مسیر را دنبال می کنند. ارسال پیامک در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ یکی از مقرون به صرفه ترین و کاربردی ترین روش ها برای حفظ ارتباط با ساکنان حوزه انتخابی شماست.

زمانی که انتخابات نزدیک می شود، همیشه پیامک های انتخاباتی را روی موبایل هایمان مشاهده می کنیم. این یعنی تبلیغات انتخاباتی آغاز شده و نتیجه آن پس از انتخابات مشخص خواهد شد. اگرچه اکثر نامزدهای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از پیامک به عنوان ابزاری مفید در تبلیغات سیاسی خود استفاده می کنند، اما آیا این استراتژی افراد را متقاعد می کند که رأی بدهند؟ آیا این استراتژی برای جلب نظر رأی دهندگان در روز انتخابات به اندازه کافی مؤثر است؟

چرا ارسال پیامک انتخاباتی بهترین روش تبلیغات در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است؟

از پیامک های تبلیغاتی در کسب‌وکارها صرفاً برای متقاعد کردن مشتریان و خرید یک خدمات یا محصول استفاده می‌شود. همین راهبردی که کسب و کارها استفاده می کنند، برای نامزدهای انتخاباتی به منظور افزایش رای است.

دو عامل زیر ارسال پیامک انتخاباتی را به یک استراتژی موثر در انتخابات مجلس دوازدهم تبدیل می کند که هر نامزد انتخاباتی باید در نظر بگیرد.

1. پاسخ سریع و بهتر ارائه می دهد

بر اساس یک مطالعه، پیامک نسبت به رسانه‌های اجتماعی، نرخ پاسخ‌دهی بالاتری دارد. این آمار نشان می دهد که تبلیغات پیامکی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گزینه بهتری است.استفاده از ایمیل مارکتینگ برای هر چیزی غیر از اهداف مرتبط با کسب و کار هرگز اقدام عاقلانه ای نیست. بر اساس یک نظرسنجی، بیش از 21.3 درصد از ایمیل‌های انتخاباتی در پوشه هرزنامه‌ قرار می‌گیرند. این باعث می‌شود گیرنده تمایل کمتری به خواندن آنها داشته باشد.

از سوی دیگر، ارسال پیامک انتخاباتی دارای نرخ بالاتر و آمار پاسخ سریع تری است. بنابراین، اگر نامزدی هستید که در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ به دنبال تعامل با رای دهندگان خود بوده و امیدوارید که آنها پیام را بخوانند و به آن پاسخ دهند، از بازاریابی پیامکی فراتر نروید.

بیشتر بخوانید: انتخابات شورای شهر |راهنمای جامع تبلیغات پیامکی در انتخابات 1400

2. نتایج عالی برای جمع آوری کمک های مالی

ارسال-پیامک-انتخاباتی

نامزدهای انتخاباتی در انتخابات مجلس دوازدهم همیشه باید مطمئن باشند که مبارزات انتخاباتی آنها نسبت به رقبایشان برتری دارد تا بتوانند در انتخابات پیروز شوند. با این حال، کمپین های انتخاباتی به بودجه زیادی نیاز دارند. از آنجایی که اغلب نامزدهای انتخابات شورای شهر از مردم عادی هستند، همیشه از مردم حوزه انتخابی خود کمک مالی درخواست می کنند.

جمع آوری کمک مالی از تک تک افراد می تواند دشوار و طاقت فرسا باشد. به همین دلیل در سرتاسر جهان، سیاستمداران مشهور ، ارسال پیامک انتخاباتی را به عنوان روشی برای دریافت کمک های مالی انتخاب کرده اند. از آنجایی که پیامک نرخ پاسخگویی بالاتری دارد، روشی ارجح برای جذب سرمایه در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ است.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.