علت-عدم-ارسال-پیامک

مفهوم پیام کوتاه برای اولین بار در سال 1984 مورد بحث قرار گرفت و هشت سال طول کشید تا اولین پیامک ارسال شود. یعنی در سال 1992 « نیل پاپورث » پیام « کریسمس مبارک » را از رایانه شخصی خود به تلفن ریچارد جارویس فرستاد. و بدین ترتیب اولین ارتباط پیامکی آغاز شد! بعد از آن سال 2007 به سال مهمی تبدیل شد چون پیامک به شکل محبوب‌تری مورد استفاده قرار گرفت. 

آیا پیامک تبدیل به یک فناوری منسوخ شده است؟

با ظهور برنامه های پیام رسان فوری مانند فیس بوک مسنجر، واتس اپ، تلگرام و غیره، مردم بر این باورند که سرویس پیام کوتاه یا برنامه پیام متنی در حال منسوخ شدن است.خوب از یک جهت درست است. SMS با قابلیت‌های فنی فعلی‌ که دارد، نمی‌تواند با برنامه‌های پیام‌رسان، رقابت کند. به خصوص که برای استفاده از این برنامه ها یک ریال هم پول نمی دهید. اما پیامک غیرقابل حذف است زیرا مزایایی را دارد که به همین راحتی نمی توان آنها را نادیده گرفت. یکی از این مزایا ارسال و دریافت پیام به هر موبایل دارای سیم کارت است. صرف نظر از اینکه شخص برنامه را نصب کرده یا از اینترنت استفاده می کند.از طرفی،راه‌حل‌های فناوری اطلاعات، این ویژگی‌ها را قادر می‌سازد تا مانند هر برنامه پیام‌رسانی دیگری، به‌طور یکپارچه از SMS استفاده کنند.

معایب سرویس های پیامک

در ادامه معایبی که در پیام رسان های امروزی وجود دارد را خواهیم شمرد. لازم به ذکر است در سامانه پیام کوتاه میزبان پیامک همه این معایب برطرف شده و می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید.

بدون مکالمه گروهی

انسان ها موجوداتی اجتماعی هستند که دوست دارند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل است که پیام های گروهی به وجود آمدند. با پیامک امکان ایجاد گروه ها و کانال های مختلف و چت با آنها وجود ندارد. همچنین امکان دسته بندی مخاطبین در گروه های بخصوص برای هدفمندسازی کسب و کارها وجود ندارد.

زمان‌بندی پیام‌ها مشکل است

با پیامک، برنامه ریزی پیام ها برای آینده دشوار است. علاوه بر این، زمانی که قرار است متن برای چندین نفر ارسال شود، هیچ گزینه ای برای زمان بندی در افراد مختلف وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: سامانه پیامک انبوه برای فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی

فقط در موبایل

اس ام اس فقط زمانی ارسال یا دریافت می شود که موبایل داشته باشید. در برنامه های پیام رسان دیگر نسخه وب نیز وجود دارد ولی در اس ام اس این امکان را نخواهید دید.

پیام های خودکار

با وجود دنیای پررونق اتوماسیون و اینترنت اشیا، هیچ ویژگی ای وجود ندارد که بتواند به طور خودکار به پیام های دریافتی پاسخ دهد یا هنگام دریافت اعلان های خاص، اقدامی را آغاز کند.

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده

پیامک به خودی خود نمی تواند در برنامه های کاربردی از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل استفاده کند. بنابراین، به ارتباطات شخصی محدود شده است. تعداد پیامک های ارسال شده، باز شده و نرخ کلیک و … را در پیامک نمی توان مشاهده نمود.

پیام کوتاه انبوه

اگر نیاز به ارسال پیامک برای هزاران نفر دارید با پیام رسان اس ام اسی نمی توانید اینکار را انجام دهید راه حل شما استفاده از سامانه پیام کوتاه میزبان پیامک است.

سرعت

استفاده از دکل های تلفن همراه و انتقال سیگنال از برجی به برج دیگر سرعت ارتباط را هنگام ارسال و دریافت متون برای مسافت های طولانی با مشکل مواجه می کند. بنابراین، بر خلاف بسیاری از ابزارهای ارتباطی دیگر، پیامک کندتر است.

علت عدم ارسال پیامک

هنگامی که تلفن همراه گیرنده خارج از مناطق شبکه است یا خاموش است پیامک ارسال نخواهد شد. همچنین ممکن است پیام ها گم شوند یا فراموش شوند. در بسیاری از موارد شما حتی متوجه این موضوع نخواهید شد و فکر می کنید که پیامک شما ارسال شده است. زیرا هیچگونه نرم افزار تجزیه و تحلیل و گزارش گیری برای علت عدم ارسال پیامک در دسترس ندارید.

مخاطبین محدود

علت-عدم-ارسال-پیامک

اگرچه محدودیتی در تعداد مخاطبین برای ارسال پیامک وجود ندارد، اما همیشه محدودیتی برای ذخیره سازی تلفن همراه شما وجود دارد. بنابراین، استفاده از پیامک در مواقعی که نیاز به برقراری ارتباط با تعداد قابل توجهی از مخاطبین دارید، دشوار می شود.

چگونه میزبان پیامک همه این معایب را از بین می برد؟

اگرچه SMS معایبی دارد، اما با استفاده از سامانه پیام کوتاه میزبان پیامک می توان همه آنها را از بین برد. میزبان پیامک می‌تواند به شما کمک کند تا از ویژگی‌های پیام کوتاه استفاده کنید و آن را به یک نرم افزار راحت‌تر و تعاملی‌تر تبدیل کنید:اس ام اس در مقایسه با سایر برنامه های پیام رسان، ویژگی های کمتری برای کاربر دارد.پیامک این مزیت را دارد که بدون استفاده از یک برنامه خاص یا اینترنت به افراد پیامک ارسال کند. بنابراین، پیامک همیشه در ارتباطات ما مورد نیاز است.با استفاده از میزبان پیامک، ارتباطات پیامکی را می توان با بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز راحت تر کرد.

بیشتر بخوانید: بازاریابی پیامکی بهتر است یا ایمیل مارکتینگ؟

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.