پیامک انبوه

همانطور که از نام آن پیداست، سامانه پیام کوتاه امکان ایجاد آگاهی از کسب و کار خود را با حداقل اطلاعات فراهم می کند. پیامک انبوه یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد ارتباط گسترده با مخاطبان و با حداقل تلاش است. شما با ارسال هشدارها و اعلان‌های مداوم بدون از دست دادن هزینه و زمان زیاد، به تبلیغ خدمات یا محصولات خود کمک می‌کنید.

بر اساس گزارش های اخیر، نرخ باز شدن پیامک ها به همان اندازه (98 درصد) بالا و 45 درصد نرخ پاسخگویی دارد. با این گزارش می‌توان نتیجه گرفت که پیامک موبایل ابزار قدرتمندتری نسبت به پیام‌های الکترونیکی برای ایجاد ترافیک آنلاین است. پیامک انبوه تضمین می کند که پیام های شما خوانده می شود و می تواند به عنوان منبعی برای ایجاد ترافیک هر زمان که مشتری شما به آن علاقه نشان دهد، استفاده شود.

فرمول موفقیت بازاریابی متنی را به عنوان یک معادله در نظر بگیرید:

مشترکین + کمپین = موفقیت.

بازاریابی پیامکی به دو دلیل موثر است. اولین مورد به این دلیل است که شما مخاطبینی را جذب می کنید که فعالانه با دریافت پیام های شما موافقت کرده اند. دوم به این دلیل است که شما پیام‌هایی را با سامانه پیام کوتاه ارسال می‌کنید که ارزش افزوده‌ای را برای مشترکین شما به ارمغان می‌آورند. و چرخه رشد از آنجا ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید : بهینه سازی قیف فروش با کمک بازاریابی پیامکی

نحوه ارتباط پیامک انبوه با کسب و کار شما

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید ، پیامک انبوه برای رشد کسب و کار شما کار های زیادی می کند. در این مقاله، استفاده از سامانه پیام کوتاه در اشکال مختلف برای ارتقای خدمات تجاری را مورد بحث قرار خواهیم داد :

  • گسترش آگاهی از خدمات یا محصولات تجاری
  • به روز رسانی محصولات از طریق اطلاعیه های منظم
  • دسترسی آسان از طریق پیوندهای موجود در سامانه پیام کوتاه
  • یادآوری های مهم
  • اطلاع رسانی خدمات

در زیر به برخی از مزایای بازاریابی پیامکی پرداخته شده است که به درک نیاز به این مفهوم در تجارت کمک می کند.

به راحتی مخاطب مورد نظر را هدف قرار دهید

یکی از اصلی ترین مزایای سامانه پیام کوتاه برای شرکت ها، انتخاب آسان پروفایل مشتری است. اگر می‌خواهید مشتریان خاصی را هدف قرار دهید، می‌توانید به ارائه‌دهندگان خدماتی نزدیک شوید که جزئیات مشتریان را دارند و می‌توانند در یک حرکت به مقصد برسند.

رویکرد غیر مداخله ای در بازاریابی پیامکی

پیامک انبوه

موفقیت هر روش بازاریابی به مفهوم رویکرد غیر مداخله ای در استراتژی های کسب و کار بستگی دارد. تماس های تلفنی در زمان نامناسب می تواند منجر به تأثیر منفی یک شرکت یا یک برند بر روی مخاطبان شود. بنابراین، اکثر شرکت ها پیامک انبوه را به رویکرد تلفنی برای رشد کسب و کار خود ترجیح می دهند.

ارتباط مستقیم با مشتریان

کاملاً بدیهی است که هر پیامک مستقیماً به تلفن کاربران وارد می شود که نشان دهنده اطمینان از ارائه خدمات شما به مشتری خاص است. اگر مشتریان پیامک را آموزنده و واقعی بدانند، قطعاً اقداماتی را انجام می دهند که منجر به رشد کسب و کار سالم می شود. با توجه به این، سامانه پیام کوتاه بیش از سایر رویکردهای تجاری قابل توجه است. فقط باید با ارائه دهنده خدمات مناسب تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : پیامک تبلیغاتی چیست و چه کاربردها و مزایایی در کسب و کارها دارد؟

راه هایی برای رشد کسب و کار با پیامک انبوه

رشد کسب و کار با سامانه پیام کوتاه یک راه قدرتمند و مقرون به صرفه برای کمک به شما در دستیابی به مشتریان جدید است و در عین حال تجربه مشتریان فعلی را از برند شما بهبود می بخشد. هدف ما در میزبان پیامک این است که به شما کمک کنیم راه‌حل‌های ساده‌ای برای مشکلات روزمره پیدا کنید، از بازاریابی برای یک  افتتاحیه بزرگ  تا  ایجاد وفاداری مشتری .

بنابراین، اجازه دهید برخی از راه‌هایی را که کسب و کار شما می‌تواند برای رشد و فروش بیشتر با اسفاده از پیامک انبوه انجام دهد ، مرور کنیم.

1. پشتیبانی خدمات مشتری

با پاسخ دادن به سوالات و نگرانی های آنها از طریق سامانه پیام کوتاه در زمان خود و مشتریان صرفه جویی کنید. زمان پاسخگویی کمتر و ایجاد روابط با مشتری با استفاده از پیام کوتاه دو طرفه از مزایای این روش است.

مثال:

چه زمانی لباس هام آماده میشه؟

سلام خانم توکلی، لباس شما ساعت 15 آماده می شود.

2. تبلیغات متنی با استفاده از لینک ها

در پیامک انبوه خود چیزی بیش از متن بگنجانید. با لینکی از عکس‌ها، کوپن‌ها، ویدیوها و سایر محتواهای جذاب با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. با سامانه پیام کوتاه، می توانید به محصول خود جذابیت ایجاد کنید، فروش را افزایش دهید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

مثال:
با ارائه این عکس امروز 10٪ تخفیف برای سفارش خود بگیرید!
http:/jnvjfdvjdbvhbvhbkhvfsjbkfbk.jpg

3. قرعه کشی پیامکی

قرعه کشی های سامانه پیام کوتاه راهی سرگرم کننده و سودمند برای تعامل با مشترکین هستند. مشتریان از جوایز ویژه ای بهره مند می شوند و شما از به دست آوردن شماره تلفن  مشترکین سود می برید . این یک بازی برد، برد است! می توانید با پیشنهادات، اطلاعات و موارد دیگر با آنها تماس بگیرید.

مثال:

یک فروشگاه لوازم خانگی یک صفحه نمایش کوچک با این متن در محل فروش خود قرار می دهد:

«پیشنهاد ویژه خرید نوروزی!»

«nowrooz» را به شماره 30895956 پیامک کنید تا یک کارت هدیه 200 هزارتومانی با خود به  داخل فروشگاه ببرید!»

4. پیامک های خودکار

پیامک انبوه

پیامک انبوه خودکار ایجاد کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. پیام های خود را از قبل در سامانه پیام کوتاه بنویسید و برنامه ریزی کنید که در فواصل زمانی از پیش تعیین شده ارسال شوند.

به عنوان مثال ، مشاوران املاک می توانند یک کلمه کلیدی برای یک آدرس خاص تنظیم کنند. آنها می توانند از بازدیدکنندگان بخواهند که با ارسال کلمه کلیدی مورد نظر، همه خانه های مربوط به خود را ببینند.

بیشتر بخوانید: پیامک تبلیغاتی املاک | روش های ارسال پیامک برای آژانس های املاک

5. نظرسنجی متنی برای پاسخ

به جای وادار کردن مشتریان به پر کردن فرم ، می توانید نظرسنجی ها را از طریق سامانه پیام کوتاه ارسال کنید. اینکار سریع‌تر و آسان‌تر است و احتمال بیشتری برای جمع‌آوری نتایج وجود دارد. از اطلاعات ارزشمندی که جمع آوری می کنید برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود استفاده کنید.

مثال:
از اینکه ما را برای تعویض روغن خود انتخاب کردید متشکریم. به تجربه خود از 1 تا 10 چه امتیازی می دهید؟
پاسخ مشتری: 7
چگونه می توانیم تجربه شما را بهتر کنیم؟

سایر مزایای پیامک انبوه

با افزایش ضرورت ارتقای کسب و کار، بازاریابی از طریق پیامک انبوه نیاز استراتژی کسب و کار امروزی را برآورده می کند. به غیر از ارسال پیام های انبوه حاوی اطلاعات، خدمات یا محصولات تجاری، سایر ویژگی های جالب سامانه پیام کوتاه شامل هشدار رمز عبور، پیام های خدماتی، وضعیت تحویل، کدهای تأیید و بسیاری موارد دیگر است که به برقراری ارتباط با کاربران کمک می کند.

سطح بالای تعامل از طریق پیام ها باعث می شود که بازاریابی پیامکی برای نیازهای تجاری در طولانی مدت مفید باشد. اگر هنوز با هیچ ارائه دهنده پیامک انبوه ارتباط ندارید، زمان مناسب اینجاست.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.