راهکارهای افزایش هوادران در انتخابات 1400

انتخابات و تب تند کمپین‌ها برای تبلیغات

هر چه بیشتر به زمان انتخابات نزدیک می‌شویم، بازار تبلیغات کمپین‌های کاندیداتورهای انتخاباتی بیشتر از قبل می‎شود و کاندیداها با استفاده از روش‌های مختلفی قصد معرفی برنامه‌های خود، در صورت انتخاب شدن را دارند. اما همانطور که می‌دانید، امروزه تبلیغات سیاسی تنها به استفاده از بنرها و پوسترها ختم نمی‎شود. مخصوصا در شرایط کنونی که ویروس کرونا تمامی انسان‌ها را در معرض خطر قرار داده است، نمی‌توان خیلی روی سخنرانی‌های عمومی استفاده کرد. به همین دلیل، روش‌های دیگر مانند ارسال پیامک، می‌تواند تاثیر بهتر و بیشتری برای تبلیغات تمامی کمپین‌ها بگذارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا مزایای ارسال پیامک انتخاباتی را بررسی کنیم.

روش‌های تبلیغاتی

در سالیان اخیر، سیستم تبلیغاتی کمپین‌های انتخاباتی تغییرات بسیار زیادی کرده است و دیگر نمی‌توان به مانند گذشته، از روش‌های قدیمی برای پیروزی در انتخابات استفاده کرد. در دوره‌های گذشته، آمارها نشان دهنده این است که استفاده از روش‌های تبلیغاتی مدرن می‌تواند نقش بسیار زیادی بر روی پیروزی کاندیداتورها داشته باشد. البته لازم به ذکر است، به هر دلیلی اگر کاندیداها از این روش‌ها برای تبلیغات استفاده کنند، باید استراتژی انتخاباتی نیز داشته باشند.

در سالیان اخیر، استفاده از تلفن‌های همراه همه گیر شده است و دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که تلفن همراه شخصی نداشته باشد. به همین دلیل، پیش بینی می‌شود که استفاده از سیاست‌های تبلیغات پیامکی، در دوره جدید انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، با استقبال بیشتری از قبل همراه شود.

مزایای ارسال پیامک انتخاباتی

شاید کسی به بنرها توجه نکند، شاید کسی تمایلی به شرکت در سخنرانی‌های عمومی نداشته باشد و یا وقت کافی برای تماشای سخنرانی‌های آنلاین نداشته باشد. اما تمامی افراد امروزه یک تلفن شخصی دارند و می‌توان به راحتی آن‌ها را با ارسال پیامک‌های مختلف، کاندیدای مورد نظر را معرفی و برنامه‌های وی برای آینده کشور را به تمامی افراد اطلاع داد.

فضای مجازی

 

طبق آمارهای به دست آمده، نرخ باز شدن پیام‌های مرتبط به انتخابات بالای 98 درصد است. این میزان بالا نشان می‌دهد که درگیری تمامی افراد با پیام‌ها بسیار بالا است و در هیچ یک از روش‌های دیگر تبلیغاتی، نمی‌توان چنین تاثیری را بر روی افراد گذاشت.

 

ماندگاری بالا

یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک انتخاباتی ماندگاری بالای آن است. ارسال منظم و درست چنین پیام‌هایی تا روز انتخابات، در تلفن همراه مخاطبین باقی می‌ماند و این بدان معنا است که اگر به اندازه کافی از سیاست‌های خوب و جذابی استفاده کنید، حتما در زمان رای گیری، افراد زیادی پیام‌های شما را می‌خوانند و از روی همین پیام‌ها کد انتخاباتی شما را یادداشت می‌کنند.

 

هزینه اولیه بسیار پایین به نسبت ارسال حجم زیادی از پیام‌ها

هر روشی را که بخواهید برای تبلیغ خود استفاده کنید، ملزم به پرداخت هزینه‌هایی هستید. اما خیلی از این روش‌ها تنها هزینه بردار هستند و نمی‎توانند خیل عظیمی از افراد را درگیر کنند. اما با استفاده از ارسال پیامک، علاوه بر این که می‌توانید تاثیر بسیار خوبی را بر روی مخاطبین خود بگذارید، بلکه هزینه کمتری نسبت به روش‌ها دیگر باید پرداخت کنید که این امر یکی از مهم‌ترین مزایای ارسال پیامک انتخاباتی می‌باشد.

 

ارسال اطلاعیه‌های مهم

در طی بازه زمانی تبلیغاتی، ممکن است خبرها و اطلاعیه‌های مهمی از سوی ستاد انتخاباتی کشور اعلام شود که شاید بتواند تاثیر بسیار بزرگی بر روی رای دهندگان بگذارد. اگر می‌خواهید آن‌ها را از این اطلاعات مهم با خبر کنید، می‌توانید از روش ارسال پیامک استفاده کنید.

 

ارسال مطالب با سریع‌ترین زمان ممکن

یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک انتخاباتی سریع و به صرفه بودن آن است. با استفاده از این سرویس، می‌توان هر مطلبی را که بخواهید برای حجم وسیعی از مخاطبین خود ارسال کنید.

نکات مهم برای ارسال پیامک انتخاباتی | میزبان اس ام اسدر دسترس بودن

امروزه دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد یک موبایل ساده هم نداشته باشد. البته برخی از روش‌های دیگر مانند ارسال پیامک نیز مانند ارسال پیام در پلتفرم‌هایی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و … نیز وجود دارد اما با توجه به این که تمامی افراد این نرم افزارها را نصب نداشته باشند و یا دسترسی به  اینترنت نداشته باشند. اما برای ارسال پیامک، نیازی به این موارد نیست و تقریبا می‌توان گفت در تمامی نقاط مختلف کشور آنتن دهی خوبی وجود دارد. پس می‌توان مطمئن بود که تمامی پیام‎‌ها، به مخاطبین مورد نظر می‎رسد.

نکات مهم برای بهره‌مندی از مزایای ارسال پیامک انتخاباتی

مطمئنا برای این که بتوانید از تمامی مزایای ارسال پیامک انتخاباتی بهره‌مند شوید، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید و از همه مهم‌تر، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید. در ادامه این بخش قصد داریم تا مهم‌ترین نکات این زمینه را بیان کنیم.

  • حتما در متن پیام خود، نام کاندیدای مورد نظر را در ابتدای آن قرار دهید
  • کد انتخاباتی کاندیدا را نیز می‌توانید در آخر متن پیام خود قرار دهید
  • تعداد ارسال پیامک‌های انتخاباتی محدودیت چندانی ندارد و به همین دلیل می‌توانید برای ماندگاری بیشتر در ذهن مردم، پیامک‌های زیادتری را برای رای دهندگان بفرستید. البته باید دقت داشته باشید که تعداد آن‌ها بیش از حد نشود، زیرا می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد و تاثیر منفی داشته باشد
  • بهترین زمان برای ارسال پیام‌ها، 10 صبح تا 8 شب می‌باشد و اگر پیام در خارج از این بازه زمانی ارسال شود، می‌تواند به اندازه کافی بازدید نداشته باشد
  • شخصیت مخاطبان خود را در نظر بگیرید، به عنوان مثال می‌توانید برای هر صنف، یک متن مخصوص ارسال کنید تا برنامه‌هایی که مخصوص آن صنف هستند را فقط به آن‌ها بفرستید
  • برنامه ریزی مناسب داشته باشید و بودجه را قبل از درخواست پنل انتخاباتی و ارسال در نظر بگیرید

با خدمات مجموعه میزبان اس ام اس، کمپین خود را پربازدیدتر کنید

در این مطلب از وبلاگ میزبان اس ام اس، مزایای ارسال پیامک انتخاباتی را بررسی کردیم. ارسال پیامک انتخاباتی یکی از بهترین روش‌‌ها برای انتخابات است و طبق آمارهای به دست آمده در دوره‌های قبلی، پیامک می‌تواند تاثیر بیشتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی داشته باشد. مجموعه میزبان پیامک، با داشتن سال‌ها تجربه، بستری را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن در بازار پنل‌های ارسال پیامک را خریداری کنید و آن‌ها را با توجه به نوع نیاز  خود، برای گروه‌های مختلف جامع ارسال کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.