سامانه پیام کوتاه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی

در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی نام ها و برندهای مشهور در بازار دست بالا را دارند و رقابت را برای سایر فروشندگان بخصوص تازه کارها سخت کرده‌اند. شما برای رقابت در این حیطه باید از تاکتیک های بازایابی که عمدتا پر هزینه هستند استفاده نمایید. مجموعه میزبان پیامک برای راحت شدن کاری در راستای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به شما سامانه پیامک انبوه را پیشنهاد می کند.

هر روز موبایل ها و ابزار های دیجیتال جدیدتر و جذاب تری در دنیا رونمایی می شود. موبایل ها پرکاربردترین و در دسترس ترین وسیله برای عموم مردم می باشند.

پنل کاربری سامانه پیام کوتاه انبوه

همین قضیه باعث ایجاد صفحات بیشمار فروش محصولات از جمله فروش لوازم آرایشی و بهداشتی  شده ا‌ست. پنل ارسال پیام کوتاه یا پیامک انبوه می تواند برای رقابت با سایرین شما را جلو بندازد. کسب و کارتان با این سامانه مقرون به صرفه و سریع انجام می‌گیرد. همین مسائل و موارد دیگری که در ادامه ذکر می کنیم دلیل محبوبیت روز افزون این روش برای فروشندگان و مشتریان می باشد.

اگر در قصد استفاده از این سامانه رادارید می توانید با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان ما شرایط و ضوابط را جویا شوید. در ادامه برخی از مزایای استفاده از این روش بازاریابی برای کسب و کارتان و دلایلی که باعث پیشرفت کار شما می شود را ذکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : بانک شماره موبایل سالن های زیبایی و آرایشی

مزایای سامانه پیامک انبوه

تمامی محصولات و ابزارهای عرضه شده برای افزایش کسب و کار مزایایی نسبت به رقبای خود دارند. رقابت با سایر فروشندگان ابزاری به روز و متفاوت و کم هزینه را طلب میکند، چه بهترکه با ابزاری سر و کار داشته باشید که مزایای قابل توجهی داشته باشد.

1-تبلیغ مستقیم و بدون واسطه

سامانه پیام کوتاه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی

بیشتر هزینه تبلیغاتی کسب و کارها بخصوص فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به علت وجود واسطه هایی در راه رسیدن به مشتری می باشد. اجبارا قیمت نهایی محصول شما باوجود واسطه ها بالا می رود و حاشیه سود شما نزول پیدا کرده و مشتریان نیز کمتر اقدام به خرید می کنند.

سامانه پیامک انبوه بدون هیچ واسطه‌ای مستقیم کسب و کار شما را به مشتریانتان عرضه می کند. شما مستقیما با مشتریان در ارتباط می باشید . نکته قابل توجه برای شما فروشندگان این است که شما می توانید مستقیما با تولیدکنندگان در ارتباط بوده و قیمت نهایی محصول  را پایین بیاورید و رابطه خود را با مشتریان بالا ببرید و نفرت بیشتری را جذب کنید.

2-سادگی و قابل فهم بودن

شما نیازی به طراح های پیچیده و کار بر روی آن ندارید. با توجه به محدودیت کاراکتری سیستم پیامکی به ساده ترین شکل ممکن خدمات را ارائه می‌کند. همین سادگی موجب می‌شود کسانی که زیاد از تلفن همراه خود سر در نمی‌آورند نیز به پیامک شما پاسخ بگویند.

سادگی به عامل محبوبیت شما تبدیل می شود. البته شما باید در سایت حیطه های شبکه های مجازی نیز فعال باشید، شما با سامانه پیامکی تنها مشتریان را خود را افزایش می دهید . برای ادامه روند ماندن مشتریان علاوه بر قابلیت های جذاب سامانه باید از دیگر راههای ارتباطی نیز استفاده نمایید تا از رقابت عقب نمانید.

3-جامعه آماری بالا

نتایج تحقیقات نشان دهنده این واقعیت است که هنوز پیامک محبوب ترین ابزار برای ارتباط با افراد دیگر می باشد و حدود 80 درصد مردم هر روز سری به پیام های خود می زنند . جامعه آماری بالا این رسانه برای شما فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی نیز مفید واقع می‌شود و شما نیز درصد جذب مشتریتان بالا خواهد رفت.

 پیامک حافظه کمی را در تلفن همراه به خود اختصاص می دهد. اگر متن پیام شما جذاب و کوتاه باشد احتمال این که در صندوق پیام های مخاطبانتان جای داشته باشید خیلی بالا می‌رود.

مزیت های استفاده از سامانه پیامکی انبوه بیشتر از این موارد می باشد ما تنها به شرح سه گزینه آن اکتفا کردیم. در ادامه چند مورد دیگر را مختصرا ذکر می کنیم :
  • ارسال نا محدود پیامک به مخاطبان
  • ارسال پیامک برحسب جنسیت و سن وسال مخاطبان
  • ارسال منطقه یا به موقعیت های درخواستی شما
  • قابلیت پاسخگویی اتوماتیک به پیام ها
  • امکان ارسال پیام زمان بندی شده برای مشتریان
  • تفکیک مشتریان جدید و قدیمی و ارسال پیامک های مخصوص هر کدام
  • اماکان ارائه نظر سنجی برای فروشگاهتان
  • ارسال پیام تبریک مناسبت ها

بیشتر بخوانید : ارسال پیامک تبلیغاتی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

نکات مهم در سامانه پیامک انبوه برای فروشندگان لوازم آرایشی وبهداشتی

حالا چند نکته برای استفاده بهتر از سامانه پیامکی انبوه برای افزایش نرخ فروش و بازگشت سرمایه فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی شما را شرح می دهیم . البته شما هر بار برای توضیحات بیشتر می توانید با مشاوران مجرب ما در هر ساعت از شبانه روز در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

همیشه قدردان باشید

سامانه پیام کوتاه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی

حتما این جمله را شنیده اید که شکر نعمت ، نعمت را افزایش میدهد. شما باید قدردان مشتری های خود باشید . بعد از خرید محصول شماره تفن همراه خریدار را از وی درخواست کنید. در هنگام خارج شدن از مغازه و تکمیل خرید برای مشتریان خود پیامی مبنی بر تشکر از خرید بفرستید. بعد از چند روز شما باتوجه به نوع خرید می توانید محصولات مشابه و جدید خودرا به وی اطلاع بدهید. فراموش نکنید بعد خرید محصول شما می توانید لوازم جانبی آن محصول را نیز برای پیشنهاد صورت پیامک بفرستید.

اطلاع رسانی

در جریان گذاشتن مخاطبینتان از تمامی تغییرات موجب ایجاد حس اهمیت و تاثیر گذار بودن را به مشتریان القا میکند. اگر شعبه جدیدی باز کردیده‌اید یا می خواهید تغییری در روش فروش محصولات ایجاد کنید به مشتریان خود اطلاع دهید. محصولات جیدی که فروش آن را آغاز کرده‌اید را به مشتریا ن توسط پیامک اطلاع رسانی کنید. برای هر فصل یا مناسبتی کوپن تخفیفی بگذارید.

لینک نظر سنجی را در پیامک های خود درج کنیدو راه های ارتباطی را هر با شیوه های مختلف در پیامک ذکر کنید. تعداد کلیک و بازدید سایت شما با این روش ها بالا می رود و در  هنگام جستجوی پوشاک زنانه گوگل سایت شما را در نتایج اولیه نشان میدهد.

بیشتر بخوانید : پیامک انبوه چیست | ارسال پیامک انبوه چه کاربردهایی در تجارت دارد؟

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.