اگر کمی به پیرامون خود بیشتر نگاه کنیم رقبا بسیار وجود دارند و خیلی خوب هم در حال فعالیت می باشند. در میان تبلیغات رقبا دیده شدن کار آسانی نیست…
آژانس های مسافرتی و خدمات حمل و نقل می توانند به وسیله پیام کوتاه بسیاری از خدمات خود را با پیامک انجام داده و باعث افزایش مشتر یو مهمتر از ـن رضایت مشتری که منجر به سود بیشتر می شود شود.
این تکنیک هایی که در زیر اشاره شده است در چند آژانس مسافرتی نه چندان بزرگ تست شده است و در حال حاضر اجرای می باشد و بسیار پر بازده بوده است
تکنیک جذب مشتری و توریست:
1) در هنگام صدور بلیط شماره موبایل مشتری را دریافت نمایید تا شروع کار انجام شود.
2) چند ساعت مانده به پرواز و یا شروع سفر یک پیامک مبنی بر یاداوری ساعت سفر ارسال نمایید.
3) در هنگام سوار شدن مسافر در هواپیما و یا قطار و یا اتوبوس و کشتی یک پیامک مبنی بر خوش آمد گویی و آرزوی سفر خوب برای مسافر ارسال نمایید.
4)در حین رسیدن به مقصد نظر مشتری را نسبت به خدمات جویا شوید
با تشکر از اعتماد شما در صورت رضایت از خدمات ما عدد 5 و در صورت عدم رضایت عدد 6 را ارسال نمایید
5) پس از رسیدن به مقصد پیامکی مبنی بر معرفی آن مقصد و برنامه های خود در آنجا ارسال نمایید
ورود شما را به شهر X خوش آمد میگوییم امروز پس از اقامت در هتل 5 ستاره و صرف نهار به طرف نمایشگاه بین المللی رهسپار می شویم