خدماتی که شرکت های بیمه ارائه می دهند مورد نیاز تمام افراد حقوقی و حقیقی می باشد. پس در نتیجه رقابت میان شرکت ها و دفاتر بیمه بسیار بالاست. شرکت های بیمه برای بازاریابی و تبلیغات راه های مختلفی پیش رو دارند. از جمله روش های بازاریابی می توان به تبلیغات تلویزیونی، سایت، بیلبورد و یا تراکت اشاره کرد. اما تمام این روش ها هزینه های بالایی برای شرکت های بیمه دارند. در حالی که بازاریابی پیامکی بیمه یک روش نوین تبلیغاتی بسیار موثر و ارزان برای آن ها می باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی چه کمکی به شرکت های بیمه میکند؟

بازاریابی پیامکی به شرکت های بیمه این امکان را می دهد که از طریق پنل اس ام اس انبوه به مشتریان بالقوه و بالفعل خود پیامک های متنی بفرستند. محتوای پیامک های بازاریابی می تواند مطابق با نیاز مشتریان تنظیم شود. برای مشتریان جدید به شکل تبلیغات و برای مشتریان قبلی جهت یاداوری اعلان ها. تبلیغات پیامکی شرکتهای بیمه یک روش تبلیغاتی موثر ، کم هزینه و با بازدهی بالا نسبت به رقبا برای مشتریان است.

مراجعه کنندگان به بیمه اصولا تمایلی به ارتباط داشتن با بیمه از طریق ایمیل ندارند. جواب دهی به تماس تلفنی نیز با محدودیت های خاص خود همراه است. در نتیجه ارسال پیامک برای مشتریان از طریق پنل اس م اس انبوه راهی مطمئن می باشد. افراد تمایل دارند که از طریقی مطمئن زمان تمدید قرارداد و یا سر رسید اقساطشان به آنها اطلاع رسانی شود.

عدم اعتماد دلیل اصلی انصراف مشتریان از خرید بیمه است. با ایجاد یک کانال ارتباطی امن از طریق پیام کوتاه این مساله به راحتی حل خواهد شد. به این صورت مشتریان بیمه در هر زمان می توانند در مورد تردیدهایشان از نحوه ارائه خدمات بیمه به بیمه گدارها پیام بدهند و یک پاسخ فوری دریافت کنند.

از آنجا که مشتریان به شما اعتماد دارند، خدمات بیمه شما را به دوستان و خانواده خود معرفی می کنند. در بازاریابی پیامکی بیمه خود از مشتریان بخواهید که شما را به شبکه دوستان خود ارجاع دهند.

حتی اگر مشتریان شما از پرداخت حق بیمه آینده خود آگاه هستند، اما باز هم ممکن است ذهن آنها دچار اشتباه شود. در چنین مواردی، ارسال پیام متنی منظم می تواند به آنها در یادآوری و تکمیل پرداخت کمک کند. ارسال پیامک دوره ای در بازاریابی پیامکی، دو هدف دارد. به آنها کمک می کند تا کارهای معلق خود را به خاطر بسپارند و انجام دهند. دیگر این که باعث ایجاد آگاهی در مورد نمایندگی شما (به عنوان محل تماس آنها) می شود. 

 بازاریابی پیامکی بیمه به همین راحتی!

هر فرد به صورت متوسط ،روزانه 80 بار تلفن همراه خود را چک می کند. شما به عنوان یک شرکت بیمه 80 فرصت برای اطلاع رسانی، آموزش و تحت تاثیر قرار دادن هر شخص دارید. شما می توانید در مورد امکاناتی که بیمه شما در اختیار افراد قرار می دهد، امتیازات بیمه نامه های مختلف به افراد آگاهی بخشی کنید. در نهایت او را تحت تاثیر قرار دهید که چرا باید بیمه نامه خاص شما را انتخاب کند.

به آن ها پیشنهاد خرید بیمه سلامت یا عمر بدهید. به مشتریان خود میزان سنوات بیمه ای آنها را بصورت دوره ای از طریق بازاریابی پیامکی اعلام کنید. می توان از طریق همان پیام کوتاه که برای مشتریان خود فرستاده اید ارزش افزوده بیافرینید. مثلا اگر در حال فروش بیمه درمانی به مشتری هستید بیمه تکمیلی دندان پزشکی را نیز پیشنهاد دهید. اگر شخصی بیمه بدنه ماشین را از بیمه شما خریداری کرده به او بیمه شخص ثالث را نیز پیشنهاد بدهید. بازاریابی پیامکی یک کانال عالی برای تشویق مشتریان برای خرید سایر خدمات مورد نیازشان از شرکت بیمه شماست.

بازاریابی پیامکی فقط برای مشتریان شما نیست. همچنین می توانید آن را برای افراد متقاضی خود که در مرحله تشکیل پرونده برای یک نوع بیمه هستند ارسال کنید. می توانید آنها را تشویق کنید که فرم را از طریق متن با لینک دادن داخل پیام کوتاه، تکمیل کنند.

بازاریابی پیامکی دارای تمام ویژگی های مورد نیاز برای یک ارتباط موثر با مشتری های بیمه می باشد.

  • بلا درنگ بودن؛ ناچیز بودن زمان میان ارسال و دریافت پیام
  • مختصر و کوتاه بودن؛ انتقال اطلاعات در کمترین زمان
  • عدم فوریت؛ به افراد مجال پاسخ دهی را می دهد
  • قابلیت شخصی سازی
  • امکان محاوره ای بودن

کاربردهای بازاریابی پیامکی برای شرکت های بیمه

  • ایجاد یک راه دوستانه برای ارتباط با مشتریان بیمه از طریق سامانه پیامکی.
  • با نظرسنجی در سامانه بازاریابی پیامکی از نحوه عملکرد و رضایت مشتریان خود آگاهی پیدا کنید.
  • ارسال پیامک دوره ای در بازاریابی پیامکی
  • ارسال شماره بیمه نامه مشتریان و تاریخ شروع و پایان قرارداد از طریق پیام کوتاه.
  • ارسال پیامک خدمات جدید بیمه به مشتریان می تواند در فروش بیش تر تاثیر گذار باشد.
  • پیام تبریک تولد و اعیاد و هم چنین پیشنهادات ویژه به بازاریابی پیامکی بیمه شما کمک خواهد کرد.
  • ارسال پیام متنی حاوی میزان پرداختی مشتری به شرکت بیمه.
  • اعلان های هشدار در برابر بلایای طبیعی و تغییرات آب و هوایی. این مورد به ویژه برای مشتریانی که بیمه اموال و محصولات کشاورری را انتخاب کرده اند بسیار مفید است. می توانید برای آنها پیامک هشدار ارسال کنید ، با جزئیات در مورد زمان پیش بینی آب و هوا و بارندگی و اینکه برای به حداقل رساندن خسارات چه کاری باید انجام دهند. 
  • همانند اعلان ها ، یادآوری ها نیز می توانند به عنوان پاسخگوی خودکار تنظیم شوند. در حالی که قسمت شخصی سازی پر شده باشد با این حال، یادآوری ها معمولاً به صورت انبوه ، به لیستی از مخاطبین ارسال می شوند. از CRM خود برای فیلتر کردن مخاطبی که به یادآوری نیاز دارند استفاده کنید.
  • هر گونه تغییر مالی یا اقتصادی مالیاتی  که می تواند بر تصمیمات مشتریان بیمه تأثیر بگذارد را باید اعلام کرد. مسلماً این چیزی نیست که هر روز اتفاق بیفتد. با این حال، به مشتریان خود اطلاع دهید که آیا بیمه آنها تحت تأثیر سیاست های دولت خواهد بود.

کلام آخر

امیدوارم تا به اینجا با کاربردهای مهم بازاریابی پیامکی برای فروش بیشتر بیمه کاملا آشنا شده باشید. و ضرورت خرید پنل اس ام اس برای بیمه خود را درک کرده باشید. پس زمان را از دست ندهید و فروش بیش تر خود را به ما بسپارید.

همین حالا جهت فعال سازی پنل اس ام اس اقدام کنید.

 نمونه پیامک های مناسب برای شرکت بیمه

سلام خانم/آقای حسنی، ما متوجه شده ایم که پرداخت ماه جاری شما با کسری بوده است. لطفاً برای جلوگیری از بروز مشکل ، پرداخت را تا تاریخ 99/10/30 واریز کنید. اگر در پرداخت مشکلی دارید ، می توانید با ما تماس بگیرید یا پیامک کنید. [شرکت بیمه ایرانیان]

 

سلام آقای احمدی ، نام من مجید باقری است ، و من مسئول حساب بیمه ماشین شما خواهم بود. مشتاقانه منتظر دیدن امروز شما در تاریخ 99/09/24 هستم. لطفاً برای تأیید قرار ملاقات خود “بله” را پاسخ دهید یا در صورت نیاز به برنامه ریزی مجدد به من اطلاع دهید.

 

با بیمه عمر کنترل زندگی در دستان شماست.سلام جناب آقای شایگان ، از اینکه بیمه عمر ما را انتخاب کردید متشکرم. برای تکمیل مدارک شما فقط به یک سند دیگر نیاز دارم. آیا می توانید در اولین فرصت به من پیام دهید یا با شماره: 0218888 تماس بگیرید؟ با تشکر ، هادی رضایی

 

از اینکه به لیست پیامهای ما پیوستید متشکریم در صورت تمایل می توانید در هر زمان با یکی از مشاوران بیمه سلامت ما تماس بگیرید: [0218888] ، یا مطالب آموزشی ما را در مورد انتخاب بهترین برنامه های بیمه بخوانید: bit.ly/blog-category. [شرکت بیمه آتیه]

 

سلام سارای عزیز، شرایط بیمه نامه شما برای مطابقت با مقررات جدید به روز شده است. لطفاً با مراجعه به این پیوند تغییرات را مرور کنید: bit.ly/policy. [شرکت بیمه ایمن]

 

زندگی آسان، خیالی آسوده

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.