سامانه پیام کوتاه آژانس های مسافرتی

انسان ها امروزه اغلب برای رهایی و رلکس کردن از روزمرگی‌های کار و گذراندن اوقات فراغت خود برنامه یک سفر را ترتیب میچینند. تا برا ی  چند روزی از فضای کار و زندگی شلوغ فاصله گرفته و با آرامش به تفریح سپری کنند. اگر شغلتان مربوط به آژانس های مسافرتی هست یا اینکه هم اکنون در این حوزه فعالیت دارید این مقاله را از دست ندهید. زیرا در این مقاله چند راهکار خوب برای جذب مشتریان هرچه بیشتر با استفاده از سامانه پیام کوتاه به شما معرفی خواهیم کرد.

روش های جذب مشتری در آژانس های هواپیمایی

کارمند آژانس درباره بلیط های متنوع و انواع آنها و تورها و دیگر خدمات در آژانس برای مسافرت های کاری و تجاری و تفریحی مسافر را مطلع کرده و اطلاعات مناسبی در اختیار وی قرار میدهد. بهتر است که کارمند آژانس که با شهر ها و کشور های سیاحتی و زیارتی آشنایی دارند بتواند راهنمایی حوب برای مسافر باشد و اطلاعات صحیح و کاربردی به او ارائه دهد .

آشنایی با زبان های خارجی مانند انگلیسی و گاهی عربی از جمله نیاز هایی است که در این شغل برای تعامل با مسافر و کمک به او مورد نیاز است.

در بسیاری از موارد کارمندان این شغل خانم ها می باشند. ساعات کاری این شغل اکثرا به صورت تمام وقت است. معمولا کارمند موظف میباشد در ساعات کاری خود لباس فرم مخصوص آژانس را به تن داشته باشد.

لازم به ذکر است که الزاما داشتن تحصیلات خاصی برای این شغل لازم نیست . البته در صورتی که افراد علاقه مند در رشته مرتبط تحصیل کرده باشند و یا اینکه دوره های آموزشی این کار را دیده باشند ، در این شغل موفق تر خواهند بود .

طبق نظر سنجی انجام شده از کارفرمایان معمولا میزان علاقه ، اشتیاق ، ویژگی ها و مهارت های داوطلبان این شغل را برای برگزیدن کارمند در نظر می گیرند . برای پیدا کردن آگهی استخدام های مرتبط شما می توانید از سامانه های مختلف درج اگهی های اینترنتی بهرمند شوید.

بیشتر بخوانید : بانک شماره موبایل آژانس های مسافرتی

بهترین راه برای جذب مشتری

سامانه پیام کوتاه آژانس های مسافرتی

در اغلب آژانس های هواپیمایی دانستن این نکته بسیار ضروری است. مردم به دنبال راهی هستند که علاوه بر نتیجه بخشی بالا هزینه زیادی برای آنها نداشته باشد. سامانه پیام کوتاه روشی در بازاریابی است که با استفاده از ساده ترین راه ها سریع ترین و بهترین نتیجه ها را در پی دارد. در درجه اول این را باید بدانیم که استفاده از این سامانه دانش مربوط به خود را دارد. زیرا با وجود سادگی در استفاده ، کوچکترین خطاها نتایج کار را خراب می کند.

دانستن زمان ارسال اس ام اس ها، کوتاه بودن متن، دانستن بازار هدف و استفاده از تخفیف ها و پیشنهادات از نکات مهم در این زمینه هستند. شما با یادگیری این نکات علاوه بر جذب مشتری بیشتر می توانید مشتریان فعلی خود را نیز به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

مهمترین عنصر برای کسب درامد بیشتر در آژانس مسافرتی

حتما تا کنون متوجه شده اید بازاریابی و فروش یکی از عناصر مهم در آژانس های مسافرتی میباشد. فرقی نمیکند، چه کارمند یک آژانس باشید و چه مدیر آن. به هر حال یا خودتان باید از تکنیک های سامانه پیام کوتاه استفاده کنید. یا اینکه به کارمندان خود آموزش دهید.

در اینجا چند راهکار برای شما پیشنهاد میدهیم:

  • از رقبای خود متمایز شوید
  • از سامانه پیام کوتاه بهره بگیرید
  •  مزایای محصول یا خدمات خود را برجسته سازی کنید
  • مخاطبین را از طریق تماس یا پیامک ها به رویدادهایتان دعوت کنید
  • سعی کنید کتاب و پادکست تولید کنید

نمیتوان گفت اینها تمام روش ها برای افزایش مشتریان هستند .چون راهکارهای بسیار متنوعی وجود دارد. اما ما قصد داریم درباره یکی از آنها (بازایابی و ارتباط با مشتریان از طریق پیامک کوتاه) با شما حرف بزنیم.

بیشتر بخوانید : کاربرد بازاریابی پیامکی برای آژانس های مسافرتی و گردشگری

چقدر با سامانه پیام کوتاه آشنایی دارید؟

سامانه پیام کوتاه سرویسی است که امکان ارسال تعداد زیادی اس ام اس به مخاطبان هدف را به یکباره می دهد. این یک سرویس فوق العاده قدرتمند و تاثیرگذار برای استفاده در کسب و کار شما برای ارسال اس ام اس ایمن، سریع و مستقیم به مشتریان شما در هر مکانی میباشد.

علاوه بر ان در زمان شما هم بسیار صرفه حویی خواهد کرد. اگر مسابقات، کمپین‌های بازاریابی، اعلان‌ها به کارمندان، تبلیغات یا رویدادهایی را اجرا می‌کنید. اگر قصد اجرای ان را دارید، و نمیدانید چگونه ان را به دیگران اطلاع دهید. پیام‌رسانی انبوه یک راه عالی برای ارسال حجم زیادی از پیام‌ها در یک لحظه است.

به عنوان مثال میتوانید به مناسبت یک ساله شدن آژانس مسافرتی خود یک جشنواره تخفیف بلیط سفر و تور ها را راه اندازی کنید.

همچنین از آنجایی که پیام‌ها به صورت عمده خریداری می‌شوند، بسیار ارزان‌تر و به صرفه تر از پیام‌های متنی معمولی میباشند. این پیام ها  برای ارتباط شخصی با افراد دیگر در تلفن همراه استفاده می‌شوند.

چگونه با استفاده از سامانه پیام کوتاه اطلاع رسانی کنیم؟

سامانه پیام کوتاه آژانس های مسافرتی

جامعه هدف سامانه پیام کوتاه که با قصد اطلاع رسانی انجام می شود، می تواند بسیار تغییر یافته باشد. اطلاع رسانی هم می تواند در یک سازمان کوچک انجام شود . همچنین بخش عظیم تری شامل یک شهر، استان و حتی کشور را در بر گیرد.

از طرفی اکثریت جامعه بلافاصله با شنیدن صدای پیام کوتاه تلفن همراه خود، نسبت به ان عکس العمل نشان داده و اقدام به خواندن پیامک میکنند. مخصوصا زمانی که پیام در نگاه اول خودش نگوید که من یک تبلیغ هستم.

منظور با بکارگیری روش های نوین آن راجذاب سازد. در صورتی که اگر پیامک برای مخاطب جالب بوده و حس کند که در آینده به آن نیاز خواهد داشت، آن را ذخیره کرده و در گوشی خود نگه می دارد.

بیشتر بخوانید : راه کارهای پیام کوتاه = آژانس های مسافرتی

نظرسنجی از مشتریان

لازم نیست همیشه فقط به فکر جذب مشتری باشید. گاها میتوانید با نظرسنجی از مشتری های قبلی خود ایرادات کار خود را بیابید. سپس متوجه شوید که بهتر است چه چیزهایی به ان اضافه کنید، یا چه خدماتی را کم دارید.

خودتان را جای مشتری قرار دهید و از دیدگاه او همه چیز را ببینید. سعی کنید دلیلی برای اینکه مشتریان شما را از بین آژانس های دیگران انتخاب کنند بیابید. با سامانه پیام کوتاه می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.