تعداد شماره موبایل در این پکیج : 13009 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل مصالح فروشی ها در میزبان پیامک یک پایگاه داده واقعی و کامل از شماره های موبایل افراد در مصالح فروشی های سراسر کشور است. آیا می دانستید که 98 درصد از تمام پیامک ها توسط گیرنده باز و خوانده می شود؟  این پیام ها معمولاً در عرض 3 ثانیه پس از دریافت باز می شوند. این را با 20 درصد میانگین نرخ ایمیل و بازاریابی پیامکی مقایسه کنید. هنگامی که مشتری ویبره را در جیب خود احساس می کند یا صدای پیامک را می شنود که او را از یک پیام متنی مطلع می کند، به احتمال زیاد به آن نگاه خواهد کرد. شما تقریباً می توانید تضمین کنید که پیامک دیده می شود.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از مصالح فروشی ها جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل جرثقیل داران

بانک شماره موبایل مصالح فروشی ها مخصوص چه کسانی است؟

فروشگاه مصالح ساختمانی یکی از انواع کسب و کار است که فرصت های امیدوارکننده ای دارد و در زمره مشاغل بی زمان طبقه بندی می شود. زیرا ثابت شده است که این تجارت می تواند هر ماه صدها میلیون گردش مالی ایجاد کند، بسته به اینکه چقدر تجارت شما بزرگ است. علاوه بر این، با توجه به نیاز به زیرساخت ها و توسعه مسکن که همیشه و هر ساله وجود دارد، فرصت تجاری فروشگاه مصالح ساختمانی را از دست ندهید. در واقع، این تجارت به سرمایه کافی و بزرگ نیاز دارد. با این حال، این امکان وجود دارد که این موانع با یک جریان نقدی سریع برطرف شود.

در این بین اگر با فروشندگان مصالح ساختمانی تعامل دارید برد کرده اید. چرا که با این بانک شماره موبایل به راحتی محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی می کنید. توزیع کنندگان عمده مصالح ساختمانی، شرکت های حمل و نقل و کامیون داران، لوله کش ها، پیمانکاران ساختمان، برج سازان، مجریان پروژه های ساختمانی، شرکت های ساخت استخر، تولیدکنندگان سیمان و آجر، رنگ فروش ها، انبارداران و سوله های بزرگ و … همه این افراد می توانند از این بانک شماره موبایل به خوبی استفاده کنند.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی

روش های استفاده از بانک شماره موبایل مصالح فروشی ها

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به مصالح فروشی ها ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

مصالح فروشی ها!

با همکاری با ما کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

راه های ارتباطی در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل مصالح فروشی ها

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل مصالح فروشی ها

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.