سامانه پیام کوتاه داروخانه

امروزه موبایل ها و اینترنت بخش جدایی ناپذیر زندگی ما هستند. به طوری که در صورت عدم استفاده از این وسیله احساس می کنیم که دچار دلهره هستیم و یک وسیله مهم را از دست دادیم. طبق آمار تقریبا 80 درصد جمعیت کره زمین صاحب تلفن همراه شخصی می باشند. پس تعامل با تلفن همراه از طریق سامانه پیام کوتاه همانند تعامل با شخص حقیقی است.

اکثر داروخانه ها از تاثیر سامانه پیامکی بر روی رونق کسب و کار خود بی خبرند. پیام کوتاه متنی به شما کمک می کند ارتباط و تعامل بهتری  با مشتریان خود دارا باشید و از تاثیر نفوذ رقبای خود بکاهید. بازاریابی پیامکی مزیت های دیگری نیز دارد که با سادگی  و راحتی این نوع تبلیغات هم خوانی دارد. این روش باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می‌شود. در ادامه توضیحات مختصری از هر آنچه در این سامانه رخ می دهد را به عرض شما می رسانیم.

امتیازاتی که با استفاده از سامانه پیام کوتاه برای داروخانه ها به دست می آورید

روزانه بیشتر مردم 3 ساعت یا بیشتر رو با تلفن همراهشان سپری می کنند  و مشغول کلیک کردن برروی  لینک ها و خواندن پیام های دریافتی هستند . در ادامه برخی از مزایای استفاده از سامانه پیام کوتاه برای استفاده توسط داروخانه ها را نام برده‌ایم:

1- سامانه پیام کوتاه مقرون بصرفه و نتیجه بخش است

اگر مشکل پرداخت هزینه های سرسام آور تبلیغات اینترنتی و چاپ آگهی ها رو دارید، این روش برای شما بهترین گزینه است . این سامانه نسبت به سایر گزینه های بازاریابی از جمله تبلیغات فضای مجازی و بنر های چاپی هزینه پایین تری دارد. در صورت استفاده مناسب از آن ، این قابلیت را داراست که بازگشت سرمایه بیشتری برای داروخانه شما به ارمغان بیاورد.

2- به راحتی به هزاران مشتری دست پیدا میکنید

سامانه پیام کوتاه با توجه به سادگی و قابلیت ارائه به تمامی گوشی ها چه ساده چه هوشمند دارای همه گیری بیشتر و ارتباط شما با مشتری را راحت تر انجام می دهد. هیچ لزومی ندارد که شما به اینترنت متصل باشید  با بازاریابی پیامکی شما در هر جا که بخواهید حضور دارید. دامنه فعالیت داروخانه شما به وسعت منطقه ، شهر و اگر داروخانه ای هستید تمامی نقاط استان یا کشور را شامل می شود. درصد موفقیت این نوع بازاریابی نسبت به سایر بازایابی ها برای داروخانه ها بیشتر است.

بیشتر بخوانید: بانک شماره موبایل داروخانه ها

3-جذب بالای مشتری

سامانه پیام کوتاه داروخانه

ویژگی قابل تامل و جذاب سامانه پیام کوتاه ، انعطاف پذیری آن است. در هنگام به کاربردن سامانه پیام کوتاه می توانید با تمامی ابزاری که میخواهید ارتباط برقرار کنید و هماهنگ شوید. به عنوان مثال اعلام اقلام جدید داروخانه ، یک کد تخفیف یا ساعات کار داروخانه و…. را می توانید تنظیم کرده و در پیام خود بگنجانید .

4- با سامانه پیام کوتاه در زمانی کوتاه به بلندترین نتایج می رسید

تحقیقات به ما نشان می دهد حدود 90 درصد از پبام های کوتاه بازاریابی در همان سه دقیقه اول ارسال، خوانده می شوند.در نتیجه این موضوع جذب مشتری را آسانتر و احتمال موفقیت شما بالاتر می رود .

داروخانه ها همیشه نیاز های اضطراری ما به دارو و وسایل بهداشتی را تامین می‌کنند. شما با سامانه پیام کوتاه می توانید بر روی محصولات خود به صورت فوری یا چند ساعتی این موارد را با تخفیف به فروش برسانید. نکته قابل تامل این است که با سرویس پیام کوتاه، داروخانه شما در اولویت مشتری نسبت به سایر داروخانه ها قرار میگیرد.

5- کیفیت بالا و برقراری روابط طولانی

با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه ، روابط داروخانه شما با مشتری هایتان در طول زمان تقویت می شود. شما می توانید در مورد کیفیت محصولات و چگونگی استفاده از محصولات و معرفی سایت داروخانه به مشتری از این سامانه بهره بگیرید. این موضوع خود در بهبود کیفیت کار و کمیت آن تاثیر مستقیم دارد و در آینده نزدیک بازده سایت شما نیز بالا می رود.

بیشتر بخوانید: امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات

چگونه بالاترین بهره وری را از سامانه پیام کوتاه داشته باشیم؟

سامانه پیام کوتاه داروخانه

به کاربردن  سامانه پیام کوتاه برای جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش محصولات داروخانه همواره چالش هایی به همراه دارد. یکی از نکات مهم برای اینکار این است که یک فراخوان واضح باید در پیام های شما گنجانده شود. زیرا مشتری با چشم بسته نمی تواند در راستای پیشرفت کسب و کارتان عملی انجام دهد. پس نکته اول آموزش مشتری برای استفاده از خدمات و سوق دادن وی بسوی خرید می باشد. برای این کار باید فراخوان های شما واضح و ممتاز باشند و هر بار مشتری را به مراحل بعدی هدایت کند.

به عنوان مثال، اگر هدف از پیامک شما تبلیغ محصولات و خدمات داروخانه‌تان است، مطمئن شوید که یک لینک دانلود مناسب  ارائه کرده اید.

قبلا نیز اشاره کردیم که پیام متنی برای ارتباط آسان و سریع بوجود آمده است. شما اگر پیام هایی که به مشتریان خود می فرستید پیچیده و طولانی باشند و مکررا ارسال کنید ، مشتریان خیلی زود علاقه خود را از دست خواهند داد. این کار باعث می شود مخاطبین شما به پیام های شما توجه ننموده و در صورت ادامه این روند به پیام های شما برچسب مزاحم را اضافه نمایند.

پیام کوتاه شما باید واضح و دارای چند کلمه کلیدی موثر مناسب با موضوع، مختصر و مفید باشد. جزئیات را در پیام های خود نشان ندهید و در صورت امکان برای جزئیات محصولاتان لینک سایت داروخانه را قرار دهید .

نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که پیام های کوتاه محدودیت کاراکتری دارند (در حدود160 کلمه) . پس بهتراست توجه آنها را جلب کنید و مستقیم هدفتان را به مشتری بگویید و پیام بازرگانی خود را برسانید.

بیشتر بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست | راهنمای انتخاب بهترین سامانه خدمات پیام کوتاه

پیشرفت فناوری و گسترش راه های بازاریابی

باتوجه به پیشرفت فناوری و گسترش راه های بازاریابی باید با ترفند های نوین تبلیغات آشنا باشید. رقابت برای کسب جایگاه بهتر در بین مشتریان برای تمامی محصولات بسیار دشوار شده‌ است .

هم اکنون داروخانه های زیادی در سطح شهر و حتی روستا قرار دارند که مشغول به فعالیت هستند. بهترین روش با کمترین هزینه و بازدهی  بالا و نتایج قابل قبول سامانه پیام کوتاه است. با رعایت نکات بالا میتوانید هر روز مشتریان بیشتری را جذب کنید.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.