بانک شماره موبایل تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 1480 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی در میزبان پیامک یک لیست کامل از شماره های موبایل افرادیست که در کار تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی منازل ، ادارات و مکان های مختلف هستند. اگر با این افراد سروکار دارید ، برای موفق تر بودن در شغل و حرفه خود به ابزارهایی نیاز دارید که بتوانید مستقیما تبلیغات خود را انجام دهید. یکی از این ابزارها بازاریابی پیامکی با استفاده از لیست شماره موبایل این افراد است.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آبمیوه و بستنی فروشی ها

بانک شماره موبایل تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی مخصوص چه کسانی است؟

امروزه استفاده از سیستم های مختلف سرمایشی و گرمایشی در هر مکانی برای پیشبرد اهداف ضروری به نظر می رسد. بطوریکه اگر یکی از این سیستم ها درست کار نکند، به دلیل سردی یا گرمی هوا ادامه کار تقریبا غیر ممکن خواهد بود. بسیاری از تعمیرکنندگان سیستم ها ، به قطعات و وسایل مورد نیاز برای تعمیر نیاز دارند. تولیدکنندگان و توزیع کنندگان قطعات سیستم های سرمایشی و گرمایشی می توانند با استفاده از این پکیج محصولات خود را به این دسته از افراد بفروشند.

ضمنا هر اداره یا سازمانی به یک یا چند نفر از این افراد نیاز دارد تا در زمان خرابی و بروز مشکل به مشکل برنخورد. با ارسال پیامک به این لیست می توانید فرد مناسب خود را پیدا کرده و استخدام نمائید.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل فروشندگان تسمه و بلبورینگ

روش های استفاده از بانک شماره موبایل تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

تاسیسات محترم سیستم های سرمایشی و گرمایشی!

با همکاری با تولیدی نجفی کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

تجهیزات با مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.