پنل پیامک برای پت شاپ 2

آیا می خواهید روش های جدیدی برای تبلیغات پت شاپ خود پیدا کنید؟ پنل پیامک برای پت شاپ مقرون به صرفه است و می تواند به ارتقای پت شاپ آنلاین یا غیر آنلاین شما ، ارتباط با مشتریان جدید و تقویت روابط با مشتریان فعلی کمک کند.

مطمئن نیستید که چگونه می توانید از بازاریابی پیامکی برای خود استفاده کنید؟ در این مقاله به طور کامل می گوییم که چگونه پت شاپ ها پیامک را در استراتژی بازاریابی خود گنجانده اند.

 نکات بازاریابی در پنل پیامک برای پت شاپ

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار یا بازاریاب باید بدانید که وظیفه یک پت شاپ چیست . شما وظیفه دارید تلاش‌های بازاریابی و ارتباطی خود را بهبود بخشید. با بازاریابی اس ام اسی می‌توانید یک استراتژی ایجاد کنید که بسیاری از اهداف توسعه و تعامل با مشتری ها را همزمان پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: پیامک تبلیغاتی بهتر است یا تراکت تبلیغاتی؟ + مزایا و معایب

1. اطلاعیه های پذیرش حیوان خانگی

آیا از کمپین های محلی حمایت از حیوانات خانگی پشتیبانی می کنید؟ میتوانید به عنوان یک رابط حیوانات خانگی را به صاحبین جدیدشان وصل کنید.  در پنل پیامک برای پت شاپ یک فرم ارسال کنید که افراد متقاضی بتوانند در آن ثبت نام کنند. هر بار که حیوان خانگی جدیدی نیاز به فرزندخواندگی پیدا کرد، یک پیامک انبوه برای کل لیست ارسال می شود . در اینجا چند نکته در مورد نحوه مدیریت لیست آورده شده است:

  • لیست افراد را بر اساس نوع حیوانی که مردم به دنبال آن هستند تقسیم بندی کنید. از کسانی که در لیست ثبت نام می کنند نظرسنجی کنید و سپس بخش های خاصی را برای دوستداران گربه و سگ ایجاد کنید. حتی می توانید لیست خود را بر اساس نژاد تقسیم بندی کنید.
  • یک ایمیل همراه با یک عکس یا حتی یک ویدیو از حیوان خانگی مورد نظر به همراه اطلاعات مهم در مورد حیوان خانگی به لیست مورد نظر ارسال کنید.

2. ارائه کوپن یا تخفیف

پنل پیامک برای پت شاپ می تواند در ارزش بخشیدن به مشتریان و ارائه تخفیفات شگفت انگیز بسیار موثر عمل کند. مشتریان خود را با ارائه تخفیف های ویژه راضی نگه دارید. در اینجا ایده هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد انگیزه در مشتریان خود استفاده کنید:

  • ارسال رایگان برای سفارشات آنلاین
  • اشانتیون رایگان همراه با خرید بالای 250 هزار تومان
  • یکی بخرید، برای خرید بعدی تخفیف ویژه دریافت کنید
  • تخفیف ویژه برای مشتریان همشهری در پت شاپ شیراز

با قرار دادن یک کد تخفیف در هر خرید، می‌توانید پیگیری کنید که چه کسی و چه زمانی از آن استفاده کرده است. اینکار به شما اطلاعات دقیق تری را در مورد مشتریان می دهد. استفاده از یک شعار تبلیغاتی در پنل پیامک برای پت شاپ می تواند به شما کمک کند که حرفه ای تر به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: پیامک تبلیغاتی چیست و چه کاربردها و مزایایی در کسب و کارها دارد؟

 

3. باشگاه تولد حیوانات خانگی

پنل پیامک برای پت شاپ 3

با تشویق مشتریان خود به عضویت در باشگاه تولد حیوانات خانگی آنها را خوشحال کنید. در اینجا نحوه عملکرد یک کمپین تولد در پنل پیامک برای پت شاپ آمده است:

  • یک پیشنهاد ویژه ایجاد کنید که مشتری می تواند در هفته ، ماه یا روز تولد حیوان خانگی خود از آن استفاده کند.
  • متنی را آماده کنید که در روز تولد پیشنهاد را برای مشتریان ارسال کند.
  • پیامک های خودکاری را تنظیم کنید تا در صورت عدم استفاده از تخفیف به مشتریان یادآوری کند که از پیشنهاد خود استفاده کنند.
  • آنالیز و بررسی زمانی که مشتریان از این پیشنهاد استفاده می کنند.

باشگاه تولد می تواند راهی خلاقانه برای ایجاد تعامل و ایجاد احساس ارتباط قوی تر با مشتریان در پنل پیامک برای پت شاپ باشد. می‌توانید ایده را کمی تغییر دهید مثلا هر سال سالگرد فرزندخواندگی حیوان را جشن بگیرید.

بیشتر بخوانید: سامانه پیام کوتاه چیست و هزینه راه اندازی آن چقدر است؟

 

4. اطلاعیه ها

بسیاری از مشتریان به دلیل مشغله فرصت رسیدگی به حیوان خانگی خود را ندارند . به عنوان مثال شاید زمان معاینه توسط دامپزشک، خرید دارو ها و ویتامین های مورد نیاز، وسایلی که باید به طور ماهیانه خریداری شود  و … را فراموش کنند .شما می توانید با استفاده از پنل پیامک برای پت شاپ و ارسال اس ام اس انبوه آنها را از این مسائل آگاه کنید.

در هر صورت، استفاده از بازاریابی متنی برای اطلاع رسانی می تواند مفیدتر از ایمیل یا تماس باشد. چه تعداد از ایمیل‌های شما ناخواسته فیلتر می‌شوند؟ ایمیل‌هایی که به صندوق ورودی شما می‌رسند و بدون خواندن آن‌ها را حذف می‌کنید چطور؟ صندوق‌های ایمیل این روزها به هم ریخته است و حتی اگر اطلاعیه شما بسیار مهم باشد ممکن است مردم آن را نبینند.  استفاده از پنل پیامک پت شاپ می تواند به شما شانس بیشتری برای دسترسی واقعی به مشتریان بدهد.

5. هشدارهای مهم

مواقعی پیش می آید که می خواهید پیامی را با اطلاعاتی که مهم است به مشتریان خود برسانید. ارسال یک پیامک متنی با استفاده از پنل پیامک پت شاپ یک روش کارآمد است. چه نوع هشدارهایی ممکن است پیش بیاید؟

  • تغییرات در زمان باز و بسته شدن پت شاپ
  • ساعات تعطیلات
  • اطلاعیه هایی در مورد مکان های جدید یا تغییر مکان
  • فروش ویژه در پت شاپ که افراد را تشویق می‌کند به شما سر بزنند

می‌توانید پیامک های انبوه را به ‌محض ایجاد یا آماده سازی ارسال کنید. و یا می توانید با برنامه هایی که پنل پیامکی پت شاپ در اختیارتان قرار می دهد بعداً آن‌ها را ارسال کنید. می‌توانید یادآوری‌ها را برای ساعت‌های تعطیلات برنامه‌ریزی کنید تا از قبل ارسال شوند، بنابراین لازم نیست نگران یادآوری در روزهای تعطیل باشید.

آیا بازاریابی پیامکی برای تبلیغات پت شاپ مناسب است؟

پنل پیامک برای پت شاپ 1

 

بیشتر بخوانید: پیامک انبوه چیست | ارسال پیامک انبوه چه کاربردهایی در تجارت دارد؟

 

پنل پیامکی برای پت شاپ ها فوق العاده کار می‌کند، زیرا همه کاره، مقرون به صرفه و آسان است و همه بدون دردسر از آن استفاده می‌کنند.

در حالی که بسیاری از بازاریابان دوست دارند بر روی سئو، ایمیل و رسانه های اجتماعی تمرکز کنند، بازاریابی پیامکی موثرتر و سریع تر است. امروزه، همه گوشی‌های هوشمند دارند و در زندگی روزمره خود  آن را پذیرفته‌اند.

پنل پیامک برای پت شاپ نه تنها موثر است، بلکه به بودجه تبلیغاتی شما نیز کمک می کند. می توانید با افرادی که در خانه خود حیوانات خانگی می خواهند ارتباط برقرار کنید و روابط خود را با مشتریان فعلی تقویت کنید. بزرگترین مزیت بازاریابی پیامکی این است که مردم پیام های شما را باز می کنند و می خوانند. اگر در پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام پست بگذارید، این احتمال وجود دارد که پست شما مورد توجه قرار نگیرد یا در میان پست های متعدد دیگر گم شود. مردم به ندرت ایمیل هایشان را باز می کنند و می خوانند. اما اس ام اس اگر هم خوانده نشود ، اعلان آن بر روی گوشی مخاطب باقی می ماند تا زمانیکه آن را باز کند و بخواند.

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان پت شاپ با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پت شاپ خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.