ترغیب کتابخوانی 1

فروشگاه های کتاب از پیامک انبوه برای بسیاری از کارهای مهم و سودمند از جمله ترغیب کتابخوانی استفاده می کنندفروشگاه کتاب در مورد فروش کتاب های جدید و جالب ، مسابقه کتابخوانی و غیره به مشتریان خود پیام می دهد.
با کمک سامانه ارسال پیامک می توانید هزاران پیامک را برای تبلیغ کتاب ارسال کنید. فروشندگان کتاب می توانند از SMS های انبوه برای افزایش فروش خود استفاده کنند.

در این سیستم ، کتاب فروشی ها در زمان فروش کتابهای جدید ، تأییدیه سفارش و لیست کتاب ها را از طریق پیامک به مخاطبین ارسال می کنند. با استفاده از پیامک انبوه ، می توانید فروشگاه کتاب خود را تبلیغ کرده و کتابها را مستقیماً از طریق تلفن همراه بفروشید. شما می توانید از طریق پیامک انبوه به طور مرتب در مورد کتابهای جدید و جالب و ترغیب کتابخوانی به مشتریان تلفن همراه پیامک ارسال کنید.

صاحبان کتاب فروشی چگونه می توانند از سرویس پیامک استفاده کنند؟

افزایش چشمگیر تعداد مدارس و دانشگاه ها ، افزایش تقاضا برای آموزش با کیفیت ، ابتکارات دولت در ترغیب کتابخوانی، کتاب فروشی ها را به یکی از مهم ترین مشاغل در ایران تبدیل کرده است. این شغل دارای دامنه وسیعی است زیرا تنها شغلی است که در برابر رکود مقاوم است.

به این دلیل است که تقاضا برای کتاب هرگز کاهش نمی یابد یا جایگزین نمی شود . مهم نیست که چقدر فناوری دیجیتال پیشرفت کرده است. مانند سایر مشاغل ، فروش کتاب نیز به دلیل وجود رقبای بسیار، با رقابت شدیدی روبرو است. بنابراین ، می بایست استراتژی های بازاریابی موثری توسط به کار گرفته شود تا از رقبا متمایز شده و نام تجاری ارتقا یابد.

 

این مقاله را هم بخوانید: پیامک تبلیغاتی بهتر است یا تراکت تبلیغاتی؟ + مزایا و معایب

 

چرا سرویس پیامک انبوه برای دارندگان کتابفروشی مفید است؟

با ظهور انقلاب موبایل ، همه مشاغل به بازاریابی پیامکی روی می آورند زیرا تنها کانالی است که ارتباط مستقیم با مشتریان را فراهم می کند. سرویس پیامک انبوه برای کتاب فروشی یک ابزار قدرتمند است که به شما این  امکان را  می دهد تا فقط در کسری از ثانیه ارتباط فوری با مخاطبان مورد نظر خود جهت ترغیب کتابخوانی برقرار کنید.

صاحبان کتاب فروشی باید تبلیغات خود را مدیریت کرده و همچنین نام تجاری خود را برای افزایش درآمد به بازار عرضه کنند. با استفاده از سرویس پیام کوتاه ، می توانید حجم قابل توجهی از اطلاعات را به طور همزمان به گروه بزرگی از مشتریان منتقل کنید. ابزارهای معمول بازاریابی مانند ایمیل ، تبلیغات روزنامه ، بروشورها ، جزوات بسیار پرهزینه هستند و تضمین نمی کند که پیام شما به دست مشتریان برسد.

پیامک انبوه، یک ابزار مطمئن و سریع برای برقراری ارتباط با مخاطبان به شکلی کاملا مقرون به صرفه است. پیامک ها با بالاترین نرخ باز شدن ، یکی از ارزان ترین رسانه ها برای تبلیغ نام تجاری شما و ارتباط با هزاران مخاطب جهت ترغیب کتابخوانی هستند.

راههایی که کتاب فروشی ها می توانند از تبلیغات پیامکی برای ترغیب کتابخوانی استفاده کنند

اطلاعیه های خرید را ارسال کنید

ترغیب کتابخوانی 2

می توانید اطلاعیه های خرید ، جزئیات قبض یا رسید فاکتور را به راحتی با استفاده از سرویس پیامکی ارسال کنید. هر زمان که مشتری از کتاب فروشی شما خرید می کند ، ارسال یک پیام کوتاه تشکر می تواند به بهبود خدمات مشتری کمک شایانی کند.

با استفاده از قابلیت لینک دهی در پیامک ها، می توانید فایلهایی مانند pdf ، doc ، jpg  را به متن پیام پیوست کنید و اطلاعات مهم جهت ترغیب کتابخوانی را بدون هیچ زحمتی منتقل کنید.

مثال:

مشتری گرامی ،
فاکتور سفارش آخر شما پیوست شده است. از اینکه ما را انتخاب کردید، متشکریم.
کتاب فروشی روشن

 

این مقاله را هم بخوانید: آنچه باید در مورد بازاریابی پیامکی مشاورین املاک بدانید

 

ارسال پیامهای ورود کتاب های جدید

بسیاری از مشتریان کتاب دوست همواره به دنبال کتاب های جدید هستند. به روز نگه داشتن مشتریان با ورود کتاب جدید برای افزایش بازدیدکنندگان از فروشگاه شما و ترغیب کتابخوانی بسیار مهم است. از آنجا که پیام کوتاه یک ابزار سریع و آسان است که تنها در چند ثانیه تحویل داده می شود ، به عنوان یک رسانه ایده آل برای این کار عمل می کند. با ارسال پیام کوتاه  مشتریان خود را از ورود آخرین کتاب ها به کتاب فروشی تان مطلع کنید. این کار مطمئناً در ایجاد مشارکت مشتری و افزایش فروش تا حد زیادی کمک خواهد کرد.

مثال:

جناب آقای محمدی ،
به اطلاع می رسانیم که آخرین کتاب پائولوکوئیلو امروز در فروشگاه موجود شده است. لطفاً به ما سر بزنید و آنها را با تخفیف های ویژه دریافت کنید.
با احترام
کتاب فروشی ماهتاب

فروشگاه کتاب فروشی خود را تبلیغ کنید

پیامک انبوه یک کانال مقرون به صرفه برای تبلیغ کسب و کار شما است. طبق مطالعات انجام شده توسط پورتال های بازاریابی معروف ، 90 درصد پیامک ها در عرض 3 دقیقه پس از تحویل خوانده می شوند. این امر بازاریابی پیامکی انبوه را به بهترین رسانه برای نام تجاری و تبلیغات تبدیل می کند. از آنجا که این ابزار در وقت و هزینه صرفه جویی می کند، اکثر صاحبان مغازه های کتاب فروشی خدمات پیامک را برای تبلیغات خود و ترغیب کتابخوانی ترجیح می دهند.

مثال:

مشتری گرامی ،
کتاب فروشی سیما کتابهای آماده سازی کنکور را با ارزان ترین قیمت در بازار ارائه می دهد. به ما سر بزنید و 10٪ تخفیف برای همه سفارشات دریافت کنید. پیشنهاد فقط برای مدت محدود معتبر است. برای اطلاعات بیشتر با 454545 تماس بگیرید.

 

این مقاله را هم بخوانید: پیامک انبوه انتخاباتی | نکات مهمی که در زمان ارسال پیامک تبلیغاتی باید رعایت کنید

 

برای مشتریان خود پیام های تبریک بفرستید

برای اینکه مشتریان به کتاب فروشی شما بیایند و فروش را به حداکثر برسانند ، استفاده از پیام تبریک یک ایده عالی است. فقط با یک فشردن یک دکمه ، پیام های شما فوراً به مخاطب هدف تحویل داده می شود. در حال حاضر ، ارسال تبریک سالگرد و تبریک تولد راحت تر از قبل شده است.

مثال:

مشتری گرامی ،
کتاب فروشی رهرو برای شما عیدی بسیار مبارک را آرزو می کند.  سالی پر از برکت و سعادتمندی را آغاز کنید.

درخواست نظرسنجی کنید

پیامک های تبلیغاتی به عنوان بهترین ابزار برای نظرسنجی ها و جمع آوری بازخورد در کوتاه مدت عمل می کنند. با استفاده از سامانه پیامکی، می توانید لینک ها یا فرم های کوتاه نظرسنجی را برای ترغیب کتابخوانی به همراه متن پیام ارسال کرد. و پاسخ های مشتریان را بدون هیچ زحمتی جمع آوری کنید. این روش نظرسنجی بسیار موثرتر و مقرون به صرفه تر از روش های سنتی مانند تماس تلفنی و ایمیل است.

مثال:

مشتری گرامی ،
خوشحال می شویم اگر 5 دقیقه از برنامه خود را به ما اختصاص دهید و این فرم نظرسنجی کوتاه را پر کنید.
کتاب فروشی براتی

 

این مقاله را هم بخوانید: بازاریابی فروش کابینت | نکات مهم تبلیغات پیامکی برای صنف کابینت و ام دی اف

 

اهمیت تبلیغات پیامکی در کتاب فروشی ها

ترغیب کتابخوانی 3

به علت اصرار خانواده ها به آموزش های درسی فرزندان و ترغیب کتابخوانی در سال های اخیر، کتاب فروشی یک کسب و کار بسیار پردرآمد در ایران می باشد . افزایش نرخ سواد ، افزایش آگاهی نسبت به تحصیل و حضور تعداد زیادی از موسسات و ادارات در هر گوشه شهر به رشد این بخش کمک می کند. علیرغم در دسترس بودن ابزارهای بازاریابی سنتی ، صاحبان کتاب فروشی از خدمات پیامک تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند. اگر قصد دارید کتاب فروشی خود را گسترش دهید ، سرویس پیامک انبوه بهترین ابزار برای شما است.

داشتن بهترین کانال ارتباطی با بالاترین نرخ بازکردن ، ارزش امتحان کردن را دارد. میزبان پیامک  ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه است که پیامک را با کمترین قیمت به شما ارائه می دهد. ما به صاحبان مشاغل کمک می کنیم تا با سریعترین و ارزان ترین نرخ با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند . شما با ترغیب کتابخوانی تعداد مشتریان خود را افزایش داده و درآمد را به حداکثر می رسانید.

رابط کاربری سامانه ما بسیار کاربر پسند است و به گونه ای طراحی شده که هر کسی با کمترین سطح دانش می تواند به آن دسترسی پیدا کند. پنل ما ظرفیت ارسال هزاران پیام را با یک کلیک دارد. با توجه به مزایای بی شمار خدمات ما ، میلیون ها کاربر میزبان پیامک را برای ارتباط بدون زحمت با مشتریان ترجیح می دهند.

 

این مقاله را هم بخوانید: متن تبلیغ باشگاه بدنسازی | ۵ ایده جذاب و جدید برای تبلیغات پیامکی در باشگاه های ورزشی

 

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که دارندگان مشاغل کتاب فروشی با استفاده از پنل پیامکی و ترغیب کتابخوانی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.