دریافت اخبار از طریق پیامک - روزنامه نگاران

از رسانه های بین المللی گرفته تا ایستگاه های خبری محلی و باشگاه خبرنگاران جوان ، میلیون ها نفر روزانه برای شنیدن اخبار انتظار می کشند. افراد بسیاری مقالات خبری را می خوانند ، برای دیدن گزارش های زنده در شبکه های اجتماعی می چرخند و آرشیو مجلات آنلاین را مرور می کنند. امروزه به لطف سامانه پیام کوتاه ، اخبار سریعتر از همیشه پخش می شود و اشکال مختلفی به خود می گیرد.در فضای دیجیتال ، دریافت اخبار از طریق پیامک در  تلفن های همراه رو به افزایش است.

در دهه گذشته ، چیزی که برای روزنامه نگاران و خبرنگاران همواره حائز اهمیت است، این است که سریع ترین و در دسترس ترین رسانه ها را دنبال کنند و اخبار خود را سر وقت به اشتراک بگذارند.

با توجه به اینکه شبکه های خبری بزرگی  مانند NBC ، CNN  و Fox News  از اخبار پیامکی استفاده می کنند ، جای تعجب نیست که شما هم بتوانید از این روش استفاده کنید. پس تا انتهای این مقاله با سایت میزبان پیامک همراه باشید.

روزنامه نگاران چگونه می توانند از بازاریابی پیامکی استفاده کنند؟

دریافت اخبار از طریق پیامک به روزنامه نگاران این امکان را می دهد تا سریع ترین اخبار را درست سر وقت به اشتراک بگذارند. این کار این اطمینان را می دهد که خبر شما بیشترین بازدید را داشته باشد و شهرت شما را به عنوان یک منبع سریع و قابل اعتماد افزایش دهد.

برخی از محبوب ترین کاربردهای روزنامه نگاری که می توانید از طریق پیامک  انجام دهید عبارتند از:

لینک های خبر را به اشتراک بگذارید

در هر پیام متنی ، می توانید یک URL کوتاه شده برای یک خبر را درج کنید. می توانید مخاطبان خود را بر اساس رفتار کلیک تقسیم بندی کنید. این امر به شما این  امکان را می دهد که لینک خبرهای بعدی را برای هرکسی که روی پیام اول کلیک کرده است به اشتراک بگذارید!

طبقه بندی خوانندگان بر اساس موضوعات مورد علاقه

می توانید با استفاده از پیامک تبلیغاتی  کلمات کلیدی متفاوتی را برای هر خبر ایجاد کنید. کلمات کلیدی کلمات یا عبارات کوتاهی هستند که وقتی به شماره تلفنی ارسال می شوند ، شخص را در لیست شماره تلفن ها طبقه بندی می کند. با تقسیم بندی متن های خود ، می توانید مطمئن باشید که فقط خبرهایی را که شخص به آن علاقه مند است برای او ارسال می کنید. این امر شانس کلیک ، خواندن و اشتراک گذاری مطالب شما را در دریافت اخبار از طریق پیامک افزایش می دهد.

 

این مقاله را هم بخوانید: بازاریابی پیامکی واردات و صادرات

 

نظرسنجی از خوانندگان

به عنوان روزنامه نگار، ممکن است علاقه مند باشید که برخی از اطلاعات را در مورد موضوعات مختلف از مخاطبان خود جمع آوری کنید. با ارسال  نظرسنجی های کوتاه ، می توانید داده های مربوط به کار خود را جمع آوری کرده و همچنین راه ارتباطی دو طرفه را با افرادی که ممکن است خبر جالبی داشته باشند باز کنید.  مثال:

آیا اخیراً برای یافتن پارکینگ در مرکز شهر دچار مشکل شده اید؟
الف .همیشه
ب. چند بار
ج. هرگز

مثال هایی از کاربرد ارسال پیامک برای روزنامه نگاران

مخاطبین را به دنبال کردن یک خبر خاص تشویق کنید

با ادامه دادن یک خبر ، می توانید به مخاطبان خود اطمینان دهید که در این روند حضور دارند. وقتی یک متن خبری را به صورت مرحله به مرحله با دریافت اخبار از طریق پیامک ارائه می دهید ، آنها را تشویق می کنید تا با دنبال کردن خبر همراه شما بمانند.

مثال:

باشگاه خبرنگاران جوان : نماینده لرستان اعلام کرد که برای نامزدی مجدد داوطلب نخواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد تصمیم او بیشتر بدانیم.

 

این مقاله را هم بخوانید: مدارک لازم جهت ثبت خطوط ۰۲۶،۰۲۱

 

اخبار ترافیک

دریافت اخبار از طریق پیامک - اخبار ترافیک

اخبار به روزرسانی شده از ترافیک در ساعات شلوغی را با پیامک انبوه  ارسال کنید تا به خوانندگان خود کمک کنید منظم بمانند و سفرهای خود را برنامه ریزی کنند. از تاخیر باز شدن جاده ها تا ترافیک در بزرگراه های اصلی.

مثال:

تصادف به سمت شمال بزرگراه چمران باعث تاخیرهایی در حرکت شده است. حداقل تا ساعت 7 بعد از ظهر متوقف می شوید.

هشدارهای هواشناسی/تعطیلی مدارس

آب و هوا هم مثل ترافیک می تواند برای مردم اختلال ایجاد کند. با به اشتراک گذاشتن جدیدترین اطلاعات آب و هوا ، از بروز حوادث جلوگیری کنید.  همچنین می توانید پیام هایی را برای اطلاع از تعطیلی مدارس به والدین و دانش آموزانی که به دریافت اخبار از طریق پیامک علاقه دارند، ارسال کنید.

مثال:

بارش شدید برف از ساعت 10 عصر امروز آغاز می شود.

لیست مناطق تعطیل در تاریخ 1400/05/30:

 http://txt.tl/mJPLPM

 

این مقاله را هم بخوانید: ارسال پیامک انتخاباتی | ترفندهای استفاده از تبلیغات پیامکی در انتخابات شورای شهر

 

اخبار تجاری و مالی

در بین گروه های خبری ، امور مالی مقوله ای است که می تواند دقیقه به دقیقه تغییر کند. با توجه به ماهیت تنظیم کنندگان صنعت مانند بازار سهام ، ارائه گزارش های مالی حساس برای علاقه مندان حرفه ای و حتی مخاطبین معمولی بسیار جالب خواهد بود.

مثال:

آخرین اخبار از چگونگی واکنش بازار بورس به ویروس کرونا

http://txt.tl/mJPLPM

متون ورزشی

طرفداران مشتاق ورزش از دریافت اخبار از طریق پیامک  در مورد تیم های مورد علاقه خود بسیار خوشحال می شوند. از اخبار برد و باخت یک بازی بزرگ گرفته تا خبرهای بازیکنان تیم.

مثال:

امباپه جدیدترین پیشنهاد پاری سن ژرمن را هم رد کرد/ هنوزی خبری از رئال مادرید نیست.

این مقاله را هم بخوانید: راه های افزایش فروش بیمه از طریق بازاریابی پیامکی

سرگرمی و اخبار سلبریتی ها

طرفداران سرگرمی و سلبریتی ها نیز مشابه طرفداران ورزش ، به دنبال دریافت اخبار از طریق پیامک هستند.  نگاهی روزانه به زندگی سلبریتی ها و اخبار سرگرم کننده و جالب داشته باشید تا خوانندگان بسیار وفاداری را به دست آورید.

مثال:

پس از سالها انتظار ، رضا صادقی آلبوم جدید خود را منتشر کرد.

روز خبرنگار مبارک!

نتیجه گیری :

از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که خبرنگاران و روزنامه نگاران با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید .

همین حالا جهت فعالسازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

همچنین جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.