انتخابات شورای شهر

آیا شما هم  فکرمی کنید نسل پیامک های تبلیغاتی در انتخابات شورای شهر منسوخ شده است؟

احتمالاً شما هم از آن دسته کاندیداهایی هستید که گمان می کنند با ورود فضای مجازی به زندگی انسان ها و وجود انواع پیام رسان های رنگارنگ ، کسی به سراغ ارسال و دریافت پیامک های تبلیغاتی جهت شرکت در انتخابات شورای شهر نمی رود.

اما جالب است بدانید که طبق آمار به دست آمده 95 درصد از پیامک های تبلیغاتی توسط مخاطبین خوانده می شود . نیمی از این افراد بلافاصله پس از خواندن پیامک تبلیغاتی دست به خرید محصول یا پیوستن به آن می زنند. 92 درصد مردم دارای گوشیهای تلفن همراه هستند. اما فقط 54 درصد از این افراد در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی فعال می باشند.

چرا تبلیغات پیامکی برای شرکت در انتخابات شورای شهر بهتر است؟

بطور کلی کاندیداها به دلایل ذیل تبلیغات پیامکی را برای پیروزی در انتخابات شورای شهر انتخاب می کنند:

همیشه در دسترس بودن مخاطبین

برخی از مخاطبین شما دسترسی به اینترنت ندارند و یا به هر دلیل از گوشی های تلفن همراه هوشمند استفاده نمی کنند. همه گوشی هایی که امروزه در دست مردم می بینید مجهز به اینترنت نمی باشند. اما حتی قدیمی ترین گوشی تلفن همراه نیز از سیستم پیامک پشتیبانی می نماید. بنابراین می توانید با این روش، طیف گسترده تری از جامعه را تحت تأثیر پیامک خود در انتخابات شورای شهر قرار دهید.

ارسال پیامک برای اقشار خاص

فرض کنید برخی از افرادی که قصد ارسال پیامک انتخاباتی را به آنها دارید، اصلاً شرایط شرکت در انتخابات شورای شهر را ندارند. مثل کودکان و افراد زیر  15 سال . یا به عنوان مثال می خواهید این انتخاب را داشته باشید که پیامک انبوه، برای قشر جوان به تعداد بیشتری از قشر کهنسال ارسال شود. شما در تبلیغات پیامکی اطلاعاتی را در اختیار خواهید داشت که بسیار مفید هستند. می توانید افراد را در بین اقشار خاص از لحاظ جنسیت،شغل،رده سنی و … برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاب نمائید .

کمترین هزینه و بهترین نتیجه

اگر به انواع و اقسام روش های تبلیغات در انتخابات شورای شهر و روستا نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که کم هزینه ترین آنها روش تبلیغات پیامکی است. اما در عین اینکه  هزینه زیادی بابت آن پرداخت نمی کنید ، نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد. این روش تأثیر نسبتاً خوبی در پیروزی شما خواهد داشت.

مشکلات قطعی اینترنتعدم وجود مشکلاتی نظیر قطعی اینترنت

گاهی اوقات با قطع شدن اینترنت به بسیاری از کارهای روزمره خود نمی رسیم .در این مواقع رو به سوی روش های سنتی و راهبردی می بریم. در هنگام استفاده از تبلیغات پیامکی هیچگاه دغدغه قطعی اینترنت را نخواهید داشت . پس نگران نباشید. حتی اگر اینترنت هم نباشد باز هم پیام شما به مخاطبینتان خواهد رسید.

فعالیت کم در فضای مجازی

درست است که امروزه فضای مجازی به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است . اما این فقط ظاهر ماجراست. طبق آمار به دست آمده تعداد کاربران فعال شبکه های اجتماعی نسبت به جمعیت افرادی که از موبایل استفاده میکنند، در اقلیت می باشد. بطوریکه تعداد کاربران اینستاگرام 24 درصد، توئیتر 29 درصد و فیسبوک تنها 12 درصد می باشد. اما استفاده از تبلیغات پیامکی حد و مرز ندارد. می توانید مطمئن باشید که تعداد 92 درصد مردم گوشی تلفن همراه دارند و  آن را دریافت خواهند کرد. بنابراین شانس شما در انتخابات شورای شهر چند برابر خواهد بود.

پیامک تبلیغاتی شما  در انتخابات شورای شهر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در صورتیکه به دنبال یک راهنمای جامع جهت ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات شورای شهر هستید، این مقاله برای شماست.  در اینجا به شما خواهیم گفت که از چه ترفندهایی در پیامک خود استفاده کنید تا تأثیر بیشتری بر روی مخاطب گذاشته و شما را پیروز میدان کند.

پیام کوتاه تر = شانس بیشترپیامک های کوتاه تر مساوی با شانس بیشتر

یکی از رموز موفقیت در تبلیغات استفاده از پیام های کوتاه در حد دو سه جمله است. هر قدر پیامک خود را کوتاهتر بنویسید شانس خود را در جمع آوری رأی در  انتخابات شورای شهر بیشتر افزایش خواهید داد. استفاده از شعارهای انتخاباتی کوتاه و جذاب نیز به شما کمک می کند. به پیامک هایی که برخی فروشگاه های زنجیره ای  برایتان ارسال می کنند دقت کنید . این پیامک ها به صورت کوتاه و خلاصه شما را ترغیب به خرید از این فروشگاه ها می نمایند.

استفاده از کلمات خلاقانه و تأثیرگذار

اگر ذهن خلاقی دارید سعی کنید از کلماتی که رقبایتان در پیامک های خود استفاده می کنند پرهیز کنید. از ایده های جدید نترسید و فکر و ایده خودتان را به مرحله اجرا بگذارید.  پا را فراتر از مرزها بگذارید و کاری را انجام دهید که تا بحال به ذهن هیچکس خطور نکرده است. از یک شعار تبلیغاتی در انتخابات شورای شهر گرفته تا ایده های بزرگتر.

ارسال پیامک در زمان استراحت ممنوعاز ارسال تبلیغات پیامکی در ساعات استراحت افراد خودداری نمائید

این موضوع خیلی مهم است که وقت شناس باشید. فرض کنید خسته از سرکار برگشته اید و در ساعات ظهرگاهی یا شب، می خواهید کمی استراحت کنید. اما صدای اس ام اس گوشی خواب را از سرتان می پراند.  در این لحظه نه تنها گزینه حذف پیامک تبلیغاتی را انتخاب می کنید بلکه ممکن است خشن تر نیز رفتار نمائید. بنابراین برای ارسال پیامک تبلیغاتی ساعات بین 8 الی 12 صبح و 5 الی 9 شب ساعات بهتری برای ارسال پیامک تبلیغاتی هستند.

استفاده از پیشنهادات وسوسه انگیز

می توانید در متن پیامک خود پیشنهادی را مطرح کنید تا فرد با خواندن آن تا 70 درصد ترغیب به انجام آن و همراه شدن با شما شود. به عنوان مثال: ((صفحه مجازی ما را دنبال کنید تا هر هفته از برنامه های شاد و متنوع ستاد انتخابات شورای شهر مطلع شوید.))

برگزاری مسابقات و قرعه کشیبرگزاری مسابقات و قرعه کشی های مجازی

می توانید هر هفته مسابقات یا قرعه کشی هایی را به صورت مجازی برای هواداران خود برگزار نمائید و در متن پیامک خود از آنها دعوت به شرکت در این مسابقات کنید. به عنوان مثال:((قرعه کشی 1 میلیون تومانی برای 5 نفر از هواداران این کاندیدای انتخاباتی)) برای تائید عدد 1 را ارسال کنید. در صورتیکه مخاطب عدد 1 را ارسال نماید شما می توانید متوجه شوید که این شخص به دریافت پیامک و هواداری از شما علاقه دارد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله در سایت میزبان اس ام اس توانسته باشید اطلاعات جامعی از نحوه اصولی تبلیغات پیامکی و روش های تأثیرگذاری بر روی مخاطبین خود به دست آورید. شما با خدمات پیامکی میزبان اس ام اس می توانید با خیال راحت و آسوده این روش تبلیغاتی به صرفه و تأثیرگذار را نیز امتحان کنید و با خواندن مقالات از تجربیات و تکنیک های ما در این حوزه استفاده نمائید. برای اینکه از رقبا جا نمانید حتماً علاوه بر استفاده از روش های مختلف در تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا، از خدمات تبلیغات پیامکی نیز استفاده نمائید. تا برگزاری انتخابات شورای شهر زمان زیادی باقی نمانده است. رقبای شما هم اکنون در تلاش هستند تا گوی سبقت را از سایرین بربایند.

برای فعالسازی پنل اس ام اسی همین الان کلیک کنید.

برای دیدن جدول زمان بندی انتخابات شورای شهر و روستا اینجا کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.