سؤالات متداول
آیا هیچ سوالی دارید؟ سوال خود را اینجا بیابید یا از ما بپرسید
بله شما این امکان را دارید تا به تعداد دلخواه خط اختصاصی خریداری نمایید.
خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.
بله ، به صورت پیش فرض سامانه کلیه شماره های تکراری را حذف نموده و قبل از ارسال به شما اعلام می دارد.
خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد سامانه قادر خواهدبود تا 5 میلیون ارسال را نیز انجام دهد.لازم به ذکر است پیشنهاد می گردد ارسال های خود را حداکثر در بسته های 50 هزارتایی ارسال نمایید.
بنا به دستور مستقیم شرکت مخابرات کلیه پیامک های که در مورد حوزه پزشکی ، پیرا پزشکی و … باید توسط نظام پزشکی تایید شود ، بدین منظور پزشکان محترم با مراجعه به نظام پزشکی می توانند به سادگی مجوز تبلیغات خود را درخواست نموده و پس از دریافت مجوز مورد نظر تنها کافیست آن را از قسمت ارسال مدارک خود ارسال نمایید تا ارسال های شما تایید گردد.
نمایندگان می توانند با Domain اختصاصی(www.YourSite.com) یا Subdomain از سامانه استفاده کنند . در صورتی که تمایل به سمت دامنه داشته باشید جهت فعال سازی آن باید DNS های دامنه خود را بر روی DNS های شرکت (Ns1.mpiserver.com و Ns2.mpiserver.com) تنظیم نمایید و در صورتی هم که تمایل به ثبت زیر دامنه داشته باشید باید آن را روی آی پی سرور (87.107.132.35) شرکت تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند ، دقت نمایید برای زیر دامنه نباید روی آی پی Redirect شود بلکه باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه گردد .
نمایندگان محترم به صورت کلی نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و چنانچه نماینده بخواهد در یک وب سایت جداگانه صفحه لاگین خود را قرار دهند نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت .
نمایندگان می توانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت، و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند.