بررسی ارسال پیامک به عنوان بهترین راهکار

روش‌های تبلیغات انتخاباتی 1400

تبلیغات در هر انتخاباتی اهمیت بسیاری دارد و تا حدی می‌توان سرنوشت انتخابات را بسته به آن دانست. روش‌های تبلیغات انتخاباتی 1400 می‌تواند در عرصه‌های مختلف انجام شود و هریک اثرگذاری خاص خود را دارد. با توجه به محدودیت‌های موجود در انتخابات 1400 و شرایطی که به علت شیوع بیماری کرونا ایجاد شده است، برخی از روش‌های معمول و بسیار تاثیرگذار غیر ممکن شده است. با این حال ما در این مطلب انواع روش‌ها را بررسی و بهترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

رسانه‌های محیطی و مکتوب

رسانه‌های محیطی مانند نصب بیلبوردهای مختلف در سطح شهر و یا رسانه‌های مکتوب که شامل تراکت، بروشور، پوستر و نشریات می‌شود، اولین اقدام نامزدهای انتخاباتی است. با استفاده از این رسانه‌ها، مردم چهره نامزدها، کد انتخاباتی و حتی شعار آن‌ها را به خاطر می‌سپارند. از طرف دیگر، تعداد زیاد پوسترها، بیلبوردها، تراکت‌ و … چهره شهر را زشت کرده و در نهایت بازخورد نامناسبی در پی دارد.

حضور در جلسات و همایش‌ها

شاید حضور در جلسات و همایش‌ها اصلی‌ترین راهکار برای تبلیغات باشد، اما با توجه به شرایطی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد نمی‌تواند یکی از روش‌های تبلیغات انتخاباتی 1400 باشد. احتمالا جلسات و همایش‌های انتخاباتی در سال جاری جای خود را به دورهمی‌های کم جمعیت و محدود دهد اما به طور کلی نمی‌تواند اثرگذاری دوره‌های قبل را تکرار کند.

حضور در جلسات و همایش‌ها

تبلیغات حضوری و چهره به چهره

حضور نامزدهای انتخاباتی در میان قشرهای مختلف مردم و شنیدن صحبت‌های آنان همیشه تاثیر مثبتی در نتایج انتخابات گذاشته است. هرچند که این کار در انتخابات پیش رو باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شود و مسلما بسیار محدودتر از گذشته خواهد بود، اما باز هم می‌تواند یکی از روش‌های تبلیغات انتخاباتی 1400 باشد که به جذب بیشتر مردم کمک می‎‌کند.

 

 

ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی

کلیپ‌های تبلیغاتی همیشه از راهکارهای محبوب برای تبلیغات بوده است و به نظر می‌رسد از روش‌های تبلیغات انتخاباتی 1400 باشد که بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. وجود عناصر صوتی در کنار تصویر و روایت مستندگونه آن می‌تواند مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. باید توجه داشت که کوچکترین اشتباه در ساخت کلیپ می‌تواند نامزد انتخاباتی را از رقابت خارج کند.

 

سایت‌های اینترنتی فعال

راه اندازی یک سایت می‌تواند موجب صرفه‌جویی در زمان، پول و نیروی انسانی شود؛ بویژه آنکه نامزد انتخاباتی می‌تواند اهداف انتخاباتی خود، دغدغه‌ها و راهکارهای خود را به طور مفصل با مخاطب درمیان بگذارد. از معایب این شیوه تبلیغاتی، تعداد پایین مخاطب است. به عبارت دیگر نامزد انتخابات می‌بایست به روش‌های دیگر مانند ارسال پیامک، سایت خود را به مردم معرفی کند.

شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی از دیگر روش‌های تبلیغات انتخاباتی 1400 است که مورد توجه بسیاری از نامزدهای انتخاباتی قرار خواهد گرفت. حضور میلیونی مردم در این شبکه‌ها می‌تواند بستر مناسبی را برای نامزدها ایجاد کند تا به تبلیغات خود بپردازند. از معایب این روش، عام نبودن آن است؛ یعنی اغلب هواداران در این فضاها جمع می‌شود و امکان جذب افراد دیگر کم است.

ارسال انبوه پیامک انتخاباتی

در بین روش‌های تبلیغات انتخاباتی 1400 شاید بتوان گفت ارسال پیامک بهترین راهکاری است که نه تنها می‌توان آن را به طور مستقل به کار گرفت، بلکه می‌توان روش‌های تبلیغاتی قبلی را نیز با استفاده از آن اطلاع رسانی کرد. نامزدهای انتخاباتی می‌توانند با ارسال پیامک‌های مناسب، اطلاعیه‌های مهم، اخبار لحظه به لحظه، یادآوری جلسات و همایش‌ها و راه‌های ارتباطی خود را اطلاع رسانی کنند. شعارهای انتخاباتی، رویکردها و برنامه‌ها از دیگر محتوای پیامک‌های انتخاباتی است.

 

شیوه‌های ارسال پیامک انتخاباتی

ارسال پیامک انتخاباتی به عنوان بهترین راهکار در بین روش‌های تبلیغات انتخاباتی 1400 می‌تواند به تعداد بالایی از کاربران، بیش از ۵۰ هزار کاربر ارسال شود. در این زمینه، شما این امکان را دارید که مخاطب هدف خود را به شیوه‌های مختلف انتخاب کنید و حتی پیامک را برای گروه خاصی ارسال کنید. ارسال پیامک می‌تواند طبق منطقه و کد پستی، طبق مشاغل و اصناف مختلف، به کمک نقشه گوگل و … باشد. حتی شما می‌توانید برای افرادی که در هفته گذشته از یک منطقه عبور کرده‌اند یا خط‌های فعال یک منطقه در هفته گذشته پیامک ارسال کنید.

اهداف ارسال پیامک انتخاباتیاهداف ارسال پیامک انتخاباتی

ستاد انتخاباتی یک کاندیدا اهداف مختلفی را از ارسال پیامک انتخاباتی دنبال می‌کند. این اهداف همانطور که اشاره شد می‌تواند اطلاع رسانی یا دعوت از هواداران برای شرکت در جلسات یا همایش‌ها باشد. یادآوری به اقشار مختلف مردم یا گروه خاصی از آن‌ها برای حضور در پای صندوق‌های رای یا عضوگیری برای کمپین تبلیغاتی از اهداف دیگر ارسال پیامک است. در کنار همه این موارد و دیگر اهداف، آگاهی عموم مردم از اهداف و رویکردهای نامزد انتخاباتی در متن پیامک بسیار قابل توجه است.

نکات مهم  برای موفقیت در ارسال پیامک انتخاباتی

  • در پیامک نام و کد نامزد انتخاباتی نوشته شود.
  • پیامک را در بین ساعات 10 صبح تا 8 عصر ارسال کنید.
  • متن پیامک باید کوتاه، مختصر و متناسب با نوع مخاطب باشد.
  • از خط پیامکی با شماره کوتاه استفاده کنید.
  • در انتهای پیامک یک لینک ارتباطی قرار دهید.
  • شعار انتخاباتی را به شیوه‌های مختلف در متن قرار دهید.
  • از ارسال پیامک لاتین و طولانی پرهیز کنید.

میزبان اس ام اس کانالی برای موفقیت شما در انتخابات

در انتخابات پیش رو، ارسال پیامک می‌تواند تاثیر عمده‌ای بر جذب اقشار مختلف مردم و نیز بر نتیجه انتخابات داشته باشد. میزبان اس‌ام‌اس یک سامانه‌ قابل اطمینان برای ارسال پیامک انتخاباتی به صورت انبوه است. این سامانه در ۱۳۸۶ فعالیت خود را در راستای ارسال تخصصی پیامک تبلیغاتی آغاز کرد. میزبان اس‌ام‌اس با 14 سال سابقه موفق در ارائه خدمات تخصصی پیام کوتاه کمک شایانی به نامزدهای انتخاباتی در ادوار مختلف کرده است.

میزبان اس‌ام‌اس دارای بانک شماره موبایل سراسری است و می‌تواند پیامک  شما را به صورت هدفمند ارسال کند. پشتبانی شبانه روزی حرفه‌ای، کیفیت و دقت بالا در ارسال پیامک و ارائه قیمت مناسب از مزایای استفاده از میزبان اس‌ام‌اس است. مجوزها و موفقیت‌های این سامانه عبارت است از:

  • دریافت شناسنامه نرم افزار از وازرت ارشاد
  • عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای
  • حضور در انجمن صنفی کاربران پیام کوتاه
  • دریافت تاییدیه فنی نرم افزار از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.