راه کارهای مبتنی بر پیام کوتاه

برای شما هم راه حل مناسب داریم


راهکارهای پیامک برای مشتری مداری مجتمع های تفریحی و ورزشی

امروزه پیشی گرفتن از رقیبان در امر ارائه و معرفی کالاهای خدماتی امریست که تخصص و تجربه و موقعیت سنجی یک مدیر باهوش را در راس امور می طلبد. آن دسته از مدیران هوشمند خوش فکر و خلاق به خوبی می دانند که چگونه مخاطب خود را جذب نموده و با استفاده از امکانات فرهنگی، ورزشی و تجاری خود اقدام به ایجاد فضای مناسب جهت جذب اعضا و خدمت رسانی به آنان نمایید و روزانه پذیرای چند هزار نفر از ایشان باشند هم چنین با اتکا به چنین بستری اقدام به تکمیل و تجهیزفضاها و امکانات تبلیغاتی مدرن و خاص در مجموعه خود نموده و از این طریق علاوه بر گسترش و رونق کسب وکار خود محیطی آرام و به یاد ماندنی رابرای اعضای خود فراهم آورند. برای جذب عضو جدید و حفظ اعضای موجود باید یک گروه مشخص از آنان تعیین نمود که به استفاده از خدمات شما راغب هستند.

پیام کوتاه تاثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن تعداد اعضا و حفظ اعضای موجود است.

  • تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای بالا بردن تعداد اعضا :

۱هنگام عضویت مشتری شماره تلفن همراه وی را درخواست نمایید.

۲چند دقیقه پس از عضوی با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به وی اهمیت می دهید.

  • کاربر گرامی از عضویت شما سپاسگزاریم به امید رضایت شما از خدمات ما

۳هنگامی که خدمات جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در خدمات و قیمت ها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید.

  • کاربر گرامی بدین وسیله به استحضار شما می رسانیم که سالن مجهز بولینگ در مجتمع تفریحی ورزشی ماه تابان افتتاح گردید. منتظر حضور شما هستیم.

۴در فواصل زمانی متناوب یا روزهای خاص چنانچه تخفیفات خاصی در پیش رو دارید از طریق پیامک به اعضای خود اطلاع دهید چرا که باعث حضور بیشتر اعضا در ایام خاص می باشد.

  • کاربر گرامی بدین وسیله به استحضار می رسانیم که از این پس در روزهای سه شنبه بهای بلیط سالن های ورزشی ما از۵۰% تخفیف برخوردارخواهد بود. با تشکر مجتمع جهان نما

۵با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید.

  • نوروز این رفاقت را نگهبانی می کند تا باور کنیم قلب هایمان جای حضور دوستانمان هستند. سال نو مبارک

۶در ایام خاص و مناسبت ها چنانچه اقدام به برگزاری جشن با حضور شخصیت های برتر ورزشی و یا هنرمندان می نمایید می توانید اقدام به ارسال پیامک و دعوت از اعضای ویژه خود نمایید.

  • چهارشنبه این هفته به مناسبت عید سعیدفطر جشن بزرگی با حضور هنرمندان برتر سینما و موسیقی کشور در مجتمع تفریحی ورزشی انقلاب برگزار می گردد تلفن رزرو ۲۲۶۳۱۸۵

۷- در صورتی که مدت اعتبار عضو مجتمع در حال به اتمام رسیدن باشد بهتر است که به وی یادآوری نمایید.

  • کاربر گرامی یک هفته از اعتبار شما در مجتمع تفریحی ورزشی الماس باقی مانده است . در صورت تمایل جهت تمدید مراجعه نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.