بانک شماره موبایل سالن های زیبایی و آرایشی

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 18904 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل سالن های زیبایی و آرایشی در میزبان پیامک از اطلاعات واقعی سالن های زیبایی و آرایشی تهیه شده است . این پکیج شامل شماره موبایل و اطلاعات سالن های زیبایی و آرایشی برای ارسال پیامک به آنهاست. همانطور که می دانید بازاریابی پیامکی یکی از مقرون بصرفه ترین روش های بازاریابی است. همچنین اغلب افراد پیامک های خود را به هر طریق باز کرده و می خوانند. زیرا پیامک ها مثل پیام های شبکه های مجازی نیستند و حاوی اطلاعات مهمتری اعم از واریز به حساب، تخفیف ها و … می باشند.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از سالن های زیبایی و آرایشی جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل لوازم آرایـشی و بهداشتی

بانک شماره موبایل سالن های زیبایی و آرایشی مخصوص چه کسانی است؟

بسیاری از عمده فروشان و تولید کنندگان مواد آرایشی اعم از رنگ مو، انواع وسایل آرایش، اسپری ها، اکستنشن مو، لوازم طراحی ناخن، لوازم برقی و … می توانند از بانک شماره موبایل سالن های زیبایی و آرایشی استفاده های خوبی بکنند. سالن داران و آرایشگرها نیز ترجیح می دهند با افرادی کار کنند که ملزومات اولیه را مستقیما به دستشان برسانند و نیازی به خرید با قیمت بالا از واسطه نداشته باشند.

اگر تا به امروز با این افراد همکاری کرده اید حتما می دانید که پیدا کردن مشتری که به محصولات شما نیاز واقعی داشته باشد چقدر مشکل است . اما با بانک شماره موبایل سالن های زیبایی و آرایشی ما اینکار را برای شما راحت کرده ایم.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل پوشاک زنانه

روش های استفاده از بانک شماره موبایل سالن زیبایی

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به صنف آرایشگران ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

آرایشگران و مدیران سالن های زیبایی

با همکاری با کارخانه تولید لوازم آرایشی تراست می توانید به صورت مستقیم و ارزانتر از ما جنس بخرید.

مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل سالن های زیبایی و آرایشی

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل سالن های زیبایی

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.