بانک شماره موبایل مجری های تاسیسات ساختمان

تعداد شماره موبایل در این پکیج : 76890 عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل مجری های تاسیسات ساختمان در میزبان پیامک یک لیست دقیق و منظم از شماره موبایل مجری های تاسیسات ساختمان در سراسر کشور است. تعداد بسیار زیاد این شماره موبایل ها(76890 عدد) امکان پیدا کردن مشتریان بیشتری را برای شما فراهم می کند و شانس شما را در این روش بالاتر می برد. وقتی مستقیما به این افراد دسترسی داشته باشید؛ در نتیجه واسطه ها را حذف کرده و با قیمت مناسب تری با آنها کار خواهید کرد. ضمنا سرعت انجام تبلیغات در این روش بسیار بالاست و مخاطبین به سرعت پاسخ شما را خواهند داد.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از مجری های تاسیسات ساختمان جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل پوشاک زنانه

بانک شماره موبایل مجری های تاسیسات ساختمان مخصوص چه کسانی است؟

در مقوله ساختمان و امورات مربوط به آن، تاسیسات از شغل های بسیار کلیدی و واجب برای هر مکان می باشد. راحتی اعضای یک ساختمان بستگی به درست کار کردن سیستم های تاسیساتی دارد. اگر در کار تولید و یا پخش انواع سیستم های بهداشتی، حرارتی و برودتی و یا قطعات آنها هستید این بانک شماره موبایل مخصوص شماست.

همچنین ارائه دهندگان ملزومات لوله کشی، آب و فاضلاب، برق ساختمان، موتورخانه، پکیج های حرارتی و برودتی، آبگرمکن ها، جوشکاری، سردخانه ها، استخرها، شوفاژ و … می توانند از این پکیج استفاده نمایند. بسیاری از مجری های تاسیسات به دنبال ملزومات مورد نیاز خود در اینترنت و اطراف می گردند. می توانید با ارتباط مستقیم و آسان ملزومات آنها را ارزانتر از جاهای دیگر به دستشان برسانید.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آزمایشگاه ها

روش های استفاده از بانک شماره موبایل تاسیسات ساختمان

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به مجری های تاسیسات ساختمان ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

مجری های تاسیسات ساختمان

با همکاری با تولیدکنندگان ابزار ایرانی کیفیت را به همراه داشته باشید و اقساطی از ما خرید کنید.

ابزارآلات متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل مجری های تاسیسات ساختمان

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل مجری های تاسیسات

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش به شماره ها دسترسی خواهید داشت.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.