بانک شماره موبایل باشگاه های ورزشی

تعداد شماره موبایل در این پکیج : عدد (صد درصد واقعی)

بانک شماره موبایل باشگاه های ورزشی در میزبان پیامک بسیاری از نیازهای شما را در زمینه بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه به باشگاه داران پاسخ می دهد. با این پکیج حرفه ای و واقعی شما به انبوهی از شماره موبایل های افراد واقعی که مدیر باشگاه ورزشی هستند پیامک می فرستید. پیدا کردن شماره موبایل افراد کاری دشوار است که نیاز به اخذ مجوز و دوندگی های فراوان دارد. اما ما در این پیشنهاد ویژه همه این شماره ها را گرد هم آورده و به شما ارائه می دهیم.

لازم به ذکر است کلیه شماره تلفن ها توسط نیروی انسانی یک به یک از صاحبین باشگاه ها جمع آوری و در قالب یک پایگاه داده منسجم و منظم گردآوری شده است. به دلیل استفاده از نیروی انسانی احتمال وجود خطا در شماره تلفن ها بسیار پایین می باشد.بانک شماره موبایل هر 3 ماه یک بار توسط ویزیتورهای مجموعه میزبان پیامک به روزرسانی شده و در سایت قرار می گیرد.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد:بانک شماره موبایل سالن های زیبایی و آرایشی

بانک شماره موبایل باشگاه های ورزشی مخصوص چه کسانی است؟

هر باشگاهی که تجهیزات و ملزومات بیشتری داشته باشد مشتری بیشتری جذب می کند. برای یک باشگاه ورزشی از همه چیز مهم تر دستگاه های ورزشی موجود در آن است. پس اگر در کار تهیه ، تولید یا پخش تجهیزات و دستگاه های ورزشی هستید این پکیج مخصوص شماست. همچنین افراد دیگری نیز می توانند از این بسته استفاده کنند. مثل اغذیه فروشان، بوفه داران، مربیان ورزشی، تولید کننده و پخش کنندگان پوشاک ورزشی، ارائه دهندگان سیستم های صوتی، تولید کنندگان میز، صندلی و کمد، تعمیرکار دستگاه های ورزشی، توزیع کننده مواد بهداشتی برای حمام، توزیع کننده لوازم التحریر و کارت عضویت و …

برای نتیجه بهتر سعی کنید در متن پیامک خود پیشنهادات ویژه ای را به مخاطبین خود ارائه دهید. در صورت رعایت تمامی نکات بازاریابی پیامکی، فروش شما با استفاده از این روش به حد بسیار مطلوبی خواهد رسید.

ممکن است این بانک شماره موبایل نیز برای شما جذاب باشد: بانک شماره موبایل آبمیوه و بستنی فروشی ها

روش های استفاده از بانک شماره موبایل باشگاه های ورزشی

شما به 2 روش می توانید پیامک های خود را به موبایل صاحبان باشگاه های ورزشی  ارسال نمائید:

روش اول) ارسال پیامک بدون خرید پنل

در این روش باید متن پیامکی که می خواهید به بازارهدف خود ارسال کنید از طریق واتساپ به شماره 09125844791 بفرستید. ذکر دسته بندی شغلی مد نظر شما در پیامک ارسالی الزامیست. به عنوان مثال :

باشگاه داران عزیز

با همکاری با فروشگاه لوازم ورزشی نجفی می توانید به صورت اقساطی از ما جنس بخرید.

دستگاه ها و مدل های متنوع در لینک زیر: .http://instagram.com/dcbhdbchbphp

دسته بندی: بانک شماره موبایل باشگاه های ورزشی

همکاران ما در اسرع وقت هزینه ارسال را محاسبه و برای شما ارسال خواهند کرد. لازم به ذکر است در روش بالا هیچگونه دسترسی به شماره ها توسط شما وجود ندارد. و ارسال پیامک توسط همکاران مجموعه میزبان پیامک انجام خواهد شد.

روش دوم) خرید پنل و استفاده از بانک شماره موبایل باشگاه های ورزشی

با استفاده از این روش شما پس از ارسال پیامک با گرفتن گزارش، می توانید به شماره موبایل هایی که به آنها پیامک ارسال کردید دسترسی داشته باشید.

جهت ثبت نام برای خرید پنل پیامکی میزبان پیامک کلیک کنید و یا به مشاورین ما در تیم پشتیبانی میزبان پیامک متصل شوید.

لینک اتصال به تیم پشتیبانی میزبان پیامک

جهت اطمینان از صحت نماد اعتماد الکترونیکی سایت میزبان اس ام اس کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.