پنل پیامکی برای تاکسی اینترنتی

اهمیت بازاریابی پیامکی برای تاکسی اینترنتی


امروزه در حمل و نقل مسافرین درون شهری و برون شهری دو گروه باهم رقابت بسیار ویژه ای دارند, یکی از انها تاکسی های تلفنی هستند که دارای سابقه چند ساله هستند. دیگری تاکسی های اینترنتی هستند که از جهت تکنولوژی جدید خیلی مورد استقبال قرار گرفته اند . هر دو گروه برای موفقیت نیازمند یک بازاریابی پیامکی معتبر هستند . ابزار های کاربردی بازاریابی پیامکی تاکسی های اینترنتی باعث جذب و تبدیل مشتری به یک خریدار دائمی میگردد تا همواره خدمات بهتری ارائه بدهید . وقت ان رسیده هوشمندانه تر و با نگاهی متفاوت تر به قابلیت های پیامک نگاه کنید .

کاربرد پنل پیامکی برای تاکسی اینترنتی:

  • تبلیغات :

روش های مختلفی برای تبلیغ وجود دارد که استفاده از پیامک گزینه پر استفاده ای خواهد بود , برای تمام افراد در هر شهر یا محدوده میتوانید سرویس خودتان را معرفی نمایید و از کدهای تخفیف اولین سفر برای مشتریان استفاده کنید.

 

  • ارتباط با مشتریان و کاربران :

شما برای ارتباط هرچه بهتر با مشتریان میتوانید پیام هایی از این قبیل ارسال کنید نوع ماشین , اطلاعات راننده , اطلاعات مبدا و مقصد . حتی برای ارسال مبلغ سفر , مانده اطلاعات شارژ , مقصد دوم و…. اطلاعات به صورت اس ام اس به مشترک اطلاع داده میشود .

 

برخی از ویژگی های پیام کوتاه  :

 

فرصت هایی برای ارسال پیامک:

  • وقتی سفارششان ثبت شد
  • هنگامی که بار تحویل داده شد و یا مسافر به مقصد میرسد یک پیامک نهایی بفرستید
  • هنگامی که سفارش انها در راه است انها را با یک پیامک مطمئن کنید

 

در پایان سفر از مشتریان تاکسی اینترنتی خود نظر سنجی کنید :

خبر خوشحال کننده این است که ما یک ماژول نطر سنجی داریم که کار را برای شما راحت کرده است , شما میتوانید در پایان سفر از مشتریان خود نظر سنجی کنید و میزان رضایت مشتریان را بسنجید . چند نمونه نظر سنجی از مشتریان

  • چقدر احتمال دارد ما را به دیگران معرفی کنید ؟
  • ایا تا یک ماه اینده باز به ما درخواست میدهید ؟

سوالات بالا وقتی میتوانند برای کسب و کار مفید باشند که به طور منظم پرسیده شوند و از ان مهم تر بررسی و تحلیل شوند , نظر سنجی به شما کمک میکند که کسب و کارتان رشد کند .

 

پیشنهاد ویژه برای بازاریابی پیامکی تاکسی های اینترنتی:

ایا به مشتریان بیشتری نیاز دارید؟ پس همین حالا دست به کار شوید و یک تخفیف ویژه برای مشتریان بگذارید , یک پیشنهاد فوق العاده برای مشتریان خود ارسال کنید خواهید دید که از پیشنهادتان چه استقبالی میشود فقط توجه داشته باشید که پیشنهاد ارزشمندی به مشتریان خود ارائه دهید .

 

نتیجه گیری :     

امیدوارم با خواندن مقاله متوجه مزیت های عالی بازاریابی پیامکی برای تاکسی های اینترنتی شده باشید .تاکسی های اینترنتی میتوانند با پنل پیامک باعث افزایش رضایت مشتریان و تبلیغات بهتر کسب و کار خود شوند .

از متن فوق میتوان نتیجه گرفت که تمامی اصناف و مشاغل میتوانند با خرید پنل اس ام اس هم با تبلیغات محدوده ایی میزان مشتریان خود را افزایش دهند و هم از ماژول های پیام استفاده نمایند پس شما هم همین اصل ساده را در کار خود پیاده کنید تا تاثیر فوق العاده ان را ببینید .

همین حالا جهت فعال سازی پنل اس ام اس اقدام کنید .

 

نمونه متن پیامکی برای تاکسی های اینترنتی :

  • برای جابجایی خود با ما تماس بگیرید تا از تخفیفات و جوایز ما برخوردار شوید….
  • با کادری با تجربه و متعهد اماده ی پذیرش و سرویس دهی منظم و به موقع بصورت تمام وقت به تمام نقاط استان و کشور می باشد…
  • شهر در دست تو !
  • هوا شاید همون هواست ! اما تپ سی هوادار شماست .
  • با اسنپ اگودگی هوا را کاهش دهیم .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.